|

بیوگرافی فلور نظری و حضورش در سواحل آلمان / نسرین خانه به دوش در ظاهر بیست سالگیش

فلور نظری بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که حالا د ر آلمان به سر میبرد و با انتشار ویدویی از سواحل مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون هستند که دیگه خیلی وقته بازی نمی کنند. در واقع اینجوری شدن که دیگه خیلیاشون ادامه راهو دادن به بازیگران جدید الورود و کنار کشیدن. برخیشون هم میدونید که ممنوع التصویر شدن و به همین دلیل دیگه تو این عرصه فعالیت ندارند. البته که خیلی از اونها هم به خارج از کشور مهاجرت کردن و بدون اینکه ممنوع التصویر شده باشن، بازیگری رو کنار گذاشتن. مثلا خانومها افسانه پاکرو و فلور نظری این چنین هستند و خیلی ساله که دیگه ایران زندگی نمیکنن و رفتن اونور آب ، اما هنوز هم میتونن بیان ایران و حتی میتونن بازیگری رو ادامه بدن، چرا که هیچ حرکت عجیب و ناهنجاری ازشون سر نزنده. فلور نظری هنرمندی از دهه چهل است که این روزها 56 سال سن دارد. البته که در ظاهر باید سی سالی از سن خانوم بازیگر کم کنیم چرا که فلور نظری بعد از مهاجرت در واقع تغییراتی داشت که او را بسیار متفاوت از فیلم و سریال هایش نشون میداد. فلور نظری اولین بار در سریال "خانه به دوش" بود که بولد و مشهور شد، و بعد تر نیز در سریال گسل بیشتر دیده شد اما این روزها در فیلم یا سریالی دیده نمیشه.

1699729953_733_عکس-فلور-نظری-قبل-از-عمل-با-عمرا-بازیگر

یوهو با فلور نظری

دیدین یکسری از بازیگران به مانند خانوم نیکی کریمی رو از دوره جوانی دیده ایم تا به حال که میانسال هستند؟ بعد دوره سیر بالا رفتن سنشون به چشم اومده و واقعیت زندگی رو پشت سر گذاشته اند. اما یکسری دیگر از بازیگران هستند به مانند خانوم فلور نظری که این روند رو معکوس رفته اند و انگاری دوره جوانی رو پیر بودن و حالا که میانسال هستند جوان شده اند. فلور نظری البته که به تازگی فیلمی به نام "زخم کهنه" رو تهیه کنندگی کرده و چهره ای به ماند قبلش دارد، اما کافیست تا به صفحه اینستاگرام خانوم بازیگر بزنید، اونوقته که با عکس و ویدیوهای کاملا متفاوت وی آشنا خواهید شد. همین مسئله باعث تعجب کاربران بود و بر این نظر بودند که فلور نظری تو اینستاگرام با استفاده از ادیت ها و فیلترهای مختلف، چهره خود را تغییر میدهد. 

بیوگرافی فلور نظری و همسرش

فلور بانو از متولدین بهمن است که در یکم این ماه به دنیا اومده. وی در سال 1347 چشم به جهان گشوده و حالا هم 56 سال سن داره. فلور نظری، این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که خب فعالیتش رو از تئاتر شروع کرد و تجربه تدریس در دانشگاه رو هم داره و قبلتر استاد بوده است.

IMG_20230705_144351

خانواده و اصالت

فلور نظری از نظر سال تولد میلادی در روز ۲۱ ژانویه ۱۹۶۹ و در شهر لاهیجان استان گیلان به نیا اومده و با دو خواهر و یک برادر بزرگ شده.

شهرت فلور نظری

در سال 1381 بود یعنی 22 سال پیش که فلور نظری در سن 34 سالگی سریال "مسافری از هند" رو بازی کرد و به این عرصه شناسانده شد. او در انی کار پر بیننده نقش راج زن عموی سیت رو داشت و بعد تر هم در سال 1383 در خانه به دوش نقش آفرینی نمود و با این کار مشهور شد.

DiGmjmDNpD2u

ازدواج و زندگی در آلمان

فلور نظری سال ها پیش ازدواج کرده و یک پسر بنام شروین نیز دارد که البته تو خونه نیما صداش میکنه و خیلی ساله با همسرش در آلمان لایف استایل داره. خانوم بازیگر همراه با پسرش نزدیک به 20 سالی میشه که در این کشور زندگی میکنند و میگه من هر زمان که دوست داشته باشم برمیگردم و در واقع شیش ماه سال رو اینوره و شیش ماه دیگش رو اونور به سر میبره. فلور نظری میگه هر زمان که پیشنهاد کاری نداشته باشم تو آمد و رفت هستم به همین دلیل دلتنگی برام ایجاد نمیشه.

54564

استاد کیک تولد هستم

فلور بانو علاوه بر بازیگری استعداد های دیگری هم دارد. او می گوید من کیک های تولد خوبی درست می کنم و همیشه رسم بود که کیک تولد خانواده و دوستان رو بنده درست میکردم. البته که این روزها به دلیل مشغله زیادی که دارم اصلا فرصت این کار رو ندارم ولی اگه زمانش رو داشته باشم چون خودم به این کار خیلی علاقمند هستم حتما انجام میدم. 

545.jpg5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها