|

خرج و مخارج سفر به استانبول / اگه شاهانه بری چقد میشه اگه از ایران غذا کنسرو ببری چند

در این مقاله در خصوص خرج و مخارج سفر به استانبول صحبت کردیم تا بدونید برای این مسافرت چقدر باید هزینه کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ایامی از سال داریم به سر میبریم که همه در تکاپو برای این هستن که تابستون خودشون رو بهترین شکا ممکن به پایان برسونن وم بعد به سراغ ماه های کاری و سرد سال برن و خب از این رو خیلی ها به دنبال پیدا کردن یه مقصد خوب برای سفر هستن که خب هم میتونه داخلی باشه و هم خارجی مثلا در داخل خیلی ها سفر به تبریز، سفر به رشت و... رو انتخاب میکنن که خب انصافا مقاصد خوبی هم هستن و اصلا در کل کشورمون ایران بهشتی هست که هیچ کس نمیتونه ادعا کنه که گوشه به گوشه ی اون رو خوب گشته چرا که همیشه یه جای بکر و ناب هست که خیلی هامون هنوز ازش خبر نداریم تا کشف بشه.

اما خب در این بین یه عده هستن که دوست دارن به جای هزینه ای که برای سفرهای داخلی پرداخت میکنن اون رو صرف یه سفر خارجی کنن و خب بهترین مقاصد هم برای ما ایرانی ها کشورهایی هست که ویزا نمیخوان و خب چه کشورهایی بهتر از همسایه ها که گل سر سبدشون ترکیه هست و از این رو توجه خیلی ها به این کشور و طبیعت بکر اون هست چرا که یه جورایی اروپایی هست و خب شما میتونید بدون این که پا به قاره ی اروپا بذارید یه بخشی از این قاره رو در ترکیه مشاهده کنید. حالا در بین شهر های بینظیر این کشور خیلی ها توجه شون به سمت استانبول هست ومیخوان بدونن که خرج و مخارج سفر به استانبول چقدر میشه که ما در این مقاله به شما دوستان در خصوص این موضوع اطلاعات مفیدی میدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

Travel to Istanbul

سفر به استانبول در ولخرج ترین حالت ممکن

خب خیلی از افراد هستن که دوست دارن برای سفرهاشون هزینه های زیادی کنن و اصلا چرتکه نمیندازن که خرج فلان چیز چقدر شد و ترس و لرزی از بابت این که پولشون تموم بشه ندارن که خب این دسته از دوستانه میتونن در لاکچری ترین حالت ممکن به استانبول سفر کنن که خب در ادامه بریم سراغ مخارجشون.

خب شما عزیزان برای رفت باید بلیط هواپیما رزرو کنید که برای هر نفر با ایرلاینی مثل آتا از تهران باید 19 میلیون 600 هزار تومان پرداخت کنید و جمعا سه ساعت در راه خواهید بود.

خب در مورد اقامتگاه هم که مسلما انتخاب شما هتل پنج ستاره خواهد بود که یکی از بهترین اون ها میتونه هتل آجوا سلطان احمد استانبول باشه که اتاق هاش ویو رو به شهر و رو به دریا دارن که برای سه شب اقامت در یه اتاق با تخت دبل برای دو نفر باید 59,089,300 تومان پرداخت کنید. دقت کنید که هتلی رو برای اقامت انتخاب کنید که دسترسی اون به جاذبه های گردشگری شهر راحت باشه و حتی بدون نیاز به وسیله ی نقلیه هم بتونید با پیاده روی به این مقاصد برسید.

Travel to Istanbul

هتل آجوا سلطان احمد

در صورتی که هتل با ستاره های کمتر هم میخواستید هزینه ی تقریبی به شرح زیر هست:

هزینه رزرو هتل های ۲ ستاره استانبول: حدود 350 تا 1000 لیر ترکیه 

هزینه رزرو هتل های ۳ ستاره استانبول: حدود 600 تا 1800 لیر ترکیه 

هزینه رزرو هتل های ۴ ستاره استانبول: حدود 1500 تا 3000 لیر ترکیه 

هزینه رزرو هتل های ۵ ستاره استانبول: از 3000 تا 13000 لیر ترکیه 

در خصوص غذا هم شما میتونید از لاکچری ترین رستوران های موجود در این شهر غذا تهیه کنید مثلا در مورد غذاهای دریایی میتونید به سراغ ویلا بسفروس که چشم انداز دریا رو در اختیارتون قرار میده برید. در کل در رستوران های لوکس شما برای هر غذا چیزی حدود 500 الی 12 هزار لیر پرداخت خواهید کرد.

Travel to Istanbul

ویلا بسفروس

سفر به ترکیه به شکل شسته و رفته

خب کی گفته نمیشه خیلی شیک و پیک بار ترکیه بست و خاطره خوش ساخت مثلا شما برای این سفر میتونید با هواپیما برید ولی خب به جای استفاده از یه ایرلاین بنام و معروف یه ایرلاین دیگه رو انتخاب کنید مثلا شما از تهران تا استانبول با ایرلاین معراج به ازای هر نفر چیزی حدود 12 میلیون و 400 هزار تومان پرداخت میکنید.

بعد از رسیدن به استانبول هم میتونید در هتل های دو ستاره ای مثل هتل آترو که دسترسی مناسبی به جاذبه ها و دیدنی های تاریخی استانبول داره، اقامت داشته باشید که برای یه شب و برای دو نفر باید 2,519,000 تومان پرداخت کنید.

Travel to Istanbul

هتل آترو

در خصوص غذا هم شما میتونید از فست فودت های زنجیره ای مثل مک دونالد خرید داشته باشید که به طور متوسط چیزی حدود 99 لیر خواهد شد و هزینه ی یک رستوران اقتصادی هم چیزی حدود 118 لیر میشه.

Travel to Istanbul

سفر به ترکیه به شکل فوق اقتصادی با دردسر ولی لذتبخش

خب انسان همیشه باید آماده ی این باشه که از تجربیات جدید استقبال کنه مثلا سفر به استانبول با اتوبوس میتونه هم ارزون باشه و هم یه تجربه ی مهیج و جالب که برای بلیط اون به ازای هر نفر از تهران باید 2 میلیون و 700 هزار تومان پرداخت کنید که با توجه به مدت زمان بازدید و چک کردن پاسپورت در مرز بین 30 تا 40 ساعت برای شما زمانبر خواهد بود.

برای اقامت هم یک سوییت تک نفره در میدان تکسیم رو میتونید به ازای شبی 1 میلیون و 900 هزار تومان اجاره کنید که خب بیشترین خرج شما در اصل همین هزینه ی اقامتتون خواهد بود.

در خصوص غذا هم میتونید از ایران با خودتون کنسرو ببرید که حملش از ایران به ترکیه مجازه منتها باید دقت کنید که کنسروها سالم و بدون فرورفتگی باشن.

Travel to Istanbul

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها