|

ارزانترین پارچه فروشی های تهران / پیش بزازهای این بازارا هر چی چونه بزنی قبول میکنن

در این مقاله چندتا از ارزانترین پارچه فروشی های تهران رو بهتون معرفی کردیم تا خرید براتون دلچسب تر بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر کسی رو که ببینید به دنبال داشتن بهترین ها برای خودش هست از بهترین خونه و ماشین بگیر تا بهترین تیپ و استایل و خب برای داشتن این بهترین ها آدم باید تلاش خودش رو کنه مثلا شما در صورتی که بهترین مبل رو برای منزل میخواهید باید در وهله ی اول ببینید که جدیدترین مبل های مدرن چه شکلی هستن و بازاری که میتونید اونا رو ازش خریداری کنید کجا واقع شده تا بتونید با رفتن به اون جا، مبلی رو که براتون حکم بهترین و زیباترین رو داره تهیه و خریداری کنید پس یکی از کارهایی که برای رسیدن به بهترین ها باید انجام بدید این هست که منبع اون ها رو کشف کرده و بعد سراغشون برید تا انتخاب های زیباتر و مناسب تری داشته باشید.

البته که برای پیدا کردن منبع هر چیزی باید فرد جستجوگری باشید و بدونید که از کجا و چطور اون وسیله رو تهیه کنید تا اون رو با بهترین قیمت و ناب ترین جنس تهیه کنید و خب در شهرهای بزرگی هم مثل تهران که تنوع بازار در اون بسیار بالا هست این کار شاید در وهله ی اول برای شما سخت بیاد ولی خب همچین هم نشدنی نیست و شما میتونید از طریق جستجو در اینترنت به راحتی هر چه تمام تر بازار هدف خودتون رو پیدا کنید مثلا در این مقاله برای کمک به شما میخواهیم چندتا از بهترین پارچه فروشی های تهران رو که میتونید در اون ها با کیفیت ترین پارچه ها رو چه ملحفه ای و چه مجلسی پیدا کنید و جلوی فک و فامیل حسابی پزشون رو بدید رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناخت این بازارها با ما همراه باشید.

پارچه سرا2

بازار مولوی تهران

بازار مولوی رو میشه از نظر موجودی بالا و کامل بودن پارچه هاش یکی از تاپ ترین ها در تهران بشمار آوورد که بسیار هم بازار معروفی هست و شما میتونید هر پارچه ای رو که مدنظرتون هست رو توی پاساژ  چند طبقه ی مولوی به راحتی هر چه تمام تر پیدا کنید. پارچه در طرح ها و رنگ های متنوع در این بازار به قدری زیاد هستن که میتونن هر سلیقه ای رو راضی کنن.

از پارچه های ملحفه ای و پرده بگیر تا انواع پارچه های مجلسی؛ گیپور و دانتل، چادری و... توی این بازار پیدا میشه. این پاساژ به قدری بزرگ هم هست که شاید در وهله ی اول یه مقدار گیج بشید ولی خب باید در مرحله ی اول ببینید که دقیقا چه پارچه ای میخواهید و بعد مغازه ها رو از نظر بگذرونید. البته که باید این رو هم در نظر داشته باشید که مراجعه ی زیاد افراد به این مکان باعث شده که بزازها ترفندهایی رو برای فروش بیشتر به کار بگیرن که به عنوان یه خریدار باید حواستون به اون ها باشه.

مثلا یکی از ترفندها در این زمینه ته طاقه فروشی هست که میشه اون رو یه تکنیک جالب برای جذب مشتری بشمار آوورد و خب به این صورت هست که پارچه ها رو توی قواره ها و اندازه های مختلف برش میزنن و بعد در یه سبد جلوی در مغازه میذارن و افراد هم با خیال این که ارزان قیمت هستن میرن به سراغ این سبدها در حالی که اینطور نیست!

پارچه سرا4

خیابان زرتشت

هر گونه پارچه ی مجلسی،نفیس و کار شده و یا پارچه های کت و شلوارهای خاص رو میتونید توی این خیابون پیدا کنید هر چند که قیمت پارچه ها تو این خیابون بالاتر از خیلی جاها هست ولی خب پارچه ای هم که شما دریافت میکنید فرق داره و این رو میتونید از بافت و ظاهر چشم نواز اون ها کاملا درک کنید.  پارچه فروش های این خیابون مانکن هایی رو پشت ویترین هاشون گذاشتن و پارچه ها رو به صورت مدل دار تن این مانکن ها کردن تا شما ببینید که هر پارچه مناسب چه مدلی هست بلکه خرید براتون راحت تر بشه.

پارچه سرا1

عبدل آباد

خب اسم عبدل آباد برای خیلی از خانوم ها در گوشه به گوشه ی ایران آشنا هست چرا که این بازار به ارزان فروشی شهرت داره و خب در مورد پارچه شما میتونید پارچه هایی از جنس متقال و ملحفه ای رو از این بازار تهیه کنید چرا که عبدل آباد مدتی بود که پارچه ی کیلویی میفروخت و به همین دلیل در حال حاضر خیلی از پارچه فروشی های اون به شکل عمده فروش میکنن. در صورتی هم که به دنبال پارچه های رنگارنگ، زیبا و مجلسی هستید میتونید یه سر به خیابون احسانی در این بازار بزنید که تنوع بالایی در پارچه های مجلسی و اسپرت داره.

پارچه سرا3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها