|

لوکس ترین مدل های ظروف پذیرایی / با اینا مهمونی هاتون رو اشرافی و خاص برگزار کنید

در این مقاله چندتا از جدیدترین ظروف پذیرایی رو بهتون نشون دادیم که با وجود اون ها پذیراییتون رنگ و بوی اشرافی به خودش خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که هرازگاهی در دکوراسیون خونمون یه سری تغییرها به وجود بیاریم که خب در برخی از مواقع این تغییر میتونه تنها و تنها با جابجایی چهار تا وسیله در خونه ایجاد بشه و جلوه ی خاصی به فضای خونه ببخشه و در برخی از مواقع پیش میاد که شما برای ایجاد اون تغییری که مدنظرتون هست یه سری آیتم های تازه برای دکوراسیون تهیه کنید که خب این مورد میتونه از لحاظ مالی برای شما سنگین تموم شه مثلا یه وقتایی هست که شما مجبور هستید یه سری آیتم ها رو عوض کنید چرا که زوارشون در رفته و خب در این بین این وسیله ها میتونن گرون باشن ولی خب چاره ای نیست و شما ناگزیر به پرداخت کردن هزینه ی اون ها هستید که این میتونه براتون فشار مالی داشته باشه.

ولی یه سری از وقت ها هم پیش میاد که شما تنها صرف تنوع و ایجاد تغییر در دکوراسیون میخواهید یه سری وسیله ی جدید برای اون بخرید که خب در این حالت شما باید باید خیلی گلچین عمل کنید و به جای این که برای ایجاد تغییر به سراغ عوض کردن یه وسیله ی بزرگ در دکور برید از یه وسیله ی کوچک شروع کنید و اون رو تغییر بدید مثلا ساعت دیواری رو عوض کنید و یا تابلوی نو بخرید و... که خب در این بین یه سری از خانوم ها فقط به تغییر دادن وسایل موجود در فضای خونه بسنده نمیکنن و دوست دارن که ظرف و ظروفشون رو هم نو کنن مثل ظروف پذیرایی که در این مقاله چندتا از جدیدترین مدل های اون هارو بهتون نشون میدیم تا ایده برای خرید بگیرید و همچنین در خصوص خرید اون ها بهتون راهنمایی میدیم تا یه انتخاب آگاهانه تر داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مدل های ظرف پذیرایی

کیفیت ظروف پذیرایی

یکی از مهم ترین چیزهایی که در خصوص ظروف پذیرایی وجود داره این هست که شما باید سبک و مدل های مختلف این ظروف رو در بازار ببینید تا با توجه به تنوعشون یه انتخاب مناسب خودتون رو داشته باشید که البته زیبایی ظاهری تنها چیزی نیست که باید برای شما مهم باشه چرا که شما باید به دنبال یه ظرفی باشید که کیفیت و مقاومت بالایی هم داره.

مثلا در صورتی که میخواهید سرویس قاشق و چنگال که در بین ظروف پذیرایی فروخته میشن تهیه کنید باید به سراغ اون جنسی برید که سنگین نبوده و دچار زنگ زدگی نمیشه و همچنین خیلی نازک و سبک هم نیست که یه وقت در اثر فشار خم بشه.

در بین ظروف پذیرایی در صورتی  که به دنبال ظروف پذیرایی میرید که از جنس شیشه هستن دقت کنید که اون هایی رو که خیلی نازک و شکننده هستن رو انتخاب نکنید چرا که ممکن هست موقع استفاده با کوچک ترین ضربه بشکنن و سرویس شما ناقص بشه.

مدل های ظرف پذیرایی

مدل های ظرف پذیرایی

برای میز ناهار خوری به سراغ چه ظروف پذیرایی بریم؟

در صورتی که میخواهید برای میز غذاخوریتون ظروفی تهیه کنید که هم از لحاظ زیبایی و هم از نظر جنس تک و آس باشن بهتون توصیه میکنیم که به سراغ ظروف چینی برید که علاوه بر دوام و استحکام زیبایی خاصی هم دارن و میتونن فضا رو شکیل و خاص به نظر بیارن. این نوع از ظروف جنسشون سرامیکی هست البته که در انواع مختلف موجودند که عبارتند از پرسلان، چینی استخوانی و... که در هنگام خرید هر کدوم از اون ها باید به مصارفشون توجه کنید به عنوان مثال ظروف چینی سفید همراه با نقش های کلاسیک مناسب مهمونی های رسمی هستن و ظروف چینی که رنگ های شاد دارن هم برای استفاده های روزمره مناسب اند.

همچنین نکته ی دیگه ای که باید موقع خرید این نوع ظرف ها در نظر بگیرید این هست که باید به شکل و اندازه و ابعاد اون ها توجه ویژه داشته باشید چون ممکن هست که شستشوی اون ها براتون سخت بیاد. نکته ی بعدی هم این هست که این نوع ظروف بیشتر برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب هستن تا مدرن.

مدل های ظرف پذیرایی

مدل های ظرف پذیرایی

تعداد ظروف پذیرایی چندتا باشه؟

بهتره که قبل از خرید ظروف پذیراییتون مثل شیرینی خوری، تعداد نفراتی که به طور معمول تو مهمونی هاتون دعوت میکنید رو در نظر بگیرید چون در این حالت میتونید موقع خرید، انتخاب مناسب تری داشته باشید. به طور معمول هم تعداد ظروف غذا خوری، پیش دستی ها و همچنین لیوان های موجود در بازار، ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴ عدد هست پس با مشخص کردن تقریبی تعداد نفرات تو مهمونی هاتون میتونید انتخاب مناسبی داشته باشید.

مدل های ظرف پذیرایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها