|

بیوگرافی و قبل و حال سولماز آقمقانی / لیلا خانوم سه در چهار تو تولد 40 سالگیش

سولماز آقمقانی بازیگر نقش لیلا در سریال سه در چهار است که این روزها کم کار شده اما همچنان مشهور و محبوب است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قبول دارین قدیم ندیما سریال های پخش شده از تلویزیون خیلی جذاب تر بودن؟ اصلا چه طنز و چه ژانر اجتماعی و جدی، همگی خیلی بهتر از حال حاضر عملکرد داشتند. خیلی از خونواده ها به عشق سریال های تلویزیونی در مناسبت های مختلف مثل عید نوروز و ماه رمضان سر می کردند و سریال ها رو دنبال می کردند. اما انگاری برکت از سریال ها هم رفته و دیگه همه میرن به سمت و سوی نمایش خانگی. البه اینکه صدا و سیما هم تلاشی برای جذاب تر کردن برنامه هاش نداره بی تاثیر نیست. مثلا یکی از جذاب ترین سریال هایی که تو دهه هشتاد تولید و پخش شد سریال "سه در چهار" بود که به مناسبت ماه رمضان در تلویزیون نشون داده شد. در این کار بازیگرانی همچون علی صادقی حضور داشتند که خب جذابیت کار رو خیلی بالا میبرد. 

البته که خواهر کوچیکه علی صادقی یعنی لیلا خانوم هم جذاب بود. نقش لیلا رو سولماز آقمقانی ایفا میکرد. دختری که تازه به ای عرصه پا گذاشته بود و دلش میخواست مشهور بشه و کارش رو ادامه بده. تو سه در چهار نقشی بی حاشیه و ساده داشت اما بولد و غلیظ که باعث دیده شدنش شد. سولماز آقمقانی حالا شناخته شده هستش اما حرفه بازیگری رو چندان ادامه نداد و همین مسئله جلودار شهرت خیلی بیشتر شد.

64564

تولد 41 سالگی سولماز آقمقانی

اما جالبه فضای اینستاگرام بازیگران رو حتی اگر بازی هم نکنند باز مشهور تر میکنه. سوشال مدیا افراد هیچ کاره و بی هنر رو هم بولد و بت میکنه، چه برسه به بازیگری که در تلویزیون دیده شده. سولماز آقمقانی از دست هنرمانی هستش که در این فضا به وفور دیده میشه و با انتشار محتوای جذاب از خود و چهره عملی و پروتز اش ، مورد توجه قرار میگیرد. سولماز آقمقانی این روزها این روزها 40 سال سن دارد اما یک چهل ساله 25 ساله به نظر میرسد. در ادامه مشاهده می کنید تصاویر جدید خانوم بازیگر رو که با لیلا دختر آقا رحمان خیلی متفاوته. البته که سولماز بانو زیباییی طبیعی و زمینه خوش چهره بودن رو از قدیم داشته و دارند. 

54534

بیوگرافی سولماز آقمقانی

باورتون میشه سولماز آقمقانی این روزها در سن 40 سالگی به سر ببره؟ جالبه که خانم بازیگر با این میزان جوانی که داره، از متولدین 15 خرداد 1363 است که دهه چهارم زندگی خود را هم پر کرده. سولماز آقمقانی در تهران به دنیا اومده و فارغ التحصیل لیسانس دانشگاه هنر می باشد. بازیگری تنها شغل وی نمی باشد و به گفته خودش بیزینس دارد. تا به حال بارها بارها و سولماز آقمقانی رو شبیه به نیکی کریمی خطاب نموده اند.

678468

ورود خانوم بازیگر بیست سال پیش

سولماز آقمقانی بیست سال پیش در سریال فصل زرد به کارگردانی محمدرضا زهتابی وارد قاب تلویزیون شد و بازیگری رو آغاز کرد. البته که خانوم بازیگر در همین سال در مجموعه زائرسرای ممتاز هم نقش آفرینی داشت.

676

شباهت چهره به نیکی کریمی

سولماز آقمقانی میگه وقتی که تو دوره راهنمایی درس می خوندم فیلم سینمایی عروس که در آن نیکی کریمی نقش آفرینی کرده بود رو از تلویزیون دیدیم. جالبه دوستان و اقوامی که این فیلم رو دیده بودند به من می گفتند که خیلی شبیه به نیکی کریمی هستم و همون حرف ها باعث شد تا به بازیگری علاقمند بشم و بیام سمتش.

646

گوشه گیری از بازیگری

بازی نمیکنم چون انتخاب نقش براک خیلی مهمه. نباید سریال ساختن فقط برای پرکردن ساعت پخش باشه و دقت و توجه داشتن به کیفیت و استفاده از بازیگران واقعی  خیلی اهمیت داره. من خودم خیلی وقت که از بازیگری گوشه گیری کرده ام چرا که بازیگران تازه وارد بسیاری به این حرفه ورود کردن که این عرصه رو نمی شناسند.

68786

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها