|

دوران دبیرستان سولماز آقمقانی / لیلای سه در چهار تو چهل سالگی جای پیری جوون شده

سولماز آقمقانی بازیگر مشهوریه که قبلتر در سریال سه در چهار ایفای نقش داشت و حالا با چهره جدیدش بعد 16 سال مورد توجه قرار گرقت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو یه دوره زمانی بازیگرانی همچون علی صادقی، رضا عطاران، حمید لولایی و غیره، سریال های بسیاری بازی میکردن و مورد توجه مخاطبین بودند. اما حالا دیگه به دلایلی مختلف که خب هم میتونه تغییر در نظر باشه و دلشون نخواد در جعبه جادوی فعالیت کنند، و یا با بالا رفتن سنشون دیگه اون نقشای طنز بهشون نمیاد و شاید هم نبود پیشنهاد کاری، محو و محو تر شده اند. البته که چهره ای به مانند رضا عطاران هنوز هم ساخته های خود را دارد چرا که خودش یه پا کارگردان قدره. بگذریم! سال 1387 بود که سریالی به نام "سه در چهار" در تلویزیون پخش شد. البته که اگر اهل تلویزیون باشید قطعا این سریال رو یادتون نرفته چرا که به لطف شبکه آی فیلم، سالی یکبار این سریال پخش میشه و بیننده تمام سکانس ها رو از بَر شده! البته که آی فیلم رو میتونیم نقطه نجات جعبه جادو هم بدونیم چرا که با بازپخش سریال های محبوب، اون دست از مخاطبینی که دلشون سریال خونوادگی ایرانی میخواد رو سرگرم میکنه. میدونید که این روزها شبکه خانگی مثل برق و باد داره میتازونه و سریال به نمایش میذاره. 

سولماز آقمقانی

به همین دلیل سریال های تلویزیون کم کیفیت و البته کم مخاطب شده اند! اما در سریال سه در چهار بازیگر مشهور و جذاب زیاد داشیم. چهره هایی که حالا بعد از گذشت 16 سال ظواهری متفاوت و پخته تر دارند. برخیشون پیر شدن و برخیشون هم جا افتاده. مثلا خانوم سولماز آقمقانی که در این سریال ایفای نقش داشت و کاراکتر لیلا رو بازی کرد، اون زمان 25 ساله بود، اما حالا 41 سال سن دارد. سولماز آقمقانی که میشد دختر کوچیکه خانواده، حالا برای خود بانویی مشهور شده که در اینستاگرام هوادار بسیاری داره. سولماز آقمقانی بعد از سه در چهار در سریال مناسبتی "تعطیلات رویایی" نیز بازی کرد اما به اندازه سه در چهار نترکوند. البته که کارنامه کاری خانوم بازیگر تنها این دو کار نیستند و سوابق دیگری نیز ثبت شده که نشون از استعداد وی می باشد. سولماز آقمقانی در این چند سال اخیر از نظر چهره ای بسیار فرق کرده چرا که با عمل های زیبایی و پروتز های امروزه همراه گشته. در ادامه مشاهده می کنید سولماز آقمقانی حال حاضر رو با چهره ای که 16 سال پیش داشت و نقش دختر دبیرستانی رو داشت. 

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها