|

بیوگرافی میترا رفیع نقش الناز بی همگان / زیبایی بی‌کران با کت و دامن! 6 تا 30 سالگی

میترا رفیع بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که در سریال بی همگان بازی کرد و حالا نیز چهره ای محبوب و مشهور می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها سریال "از سرنوشت" در شبکه آی فیلم پخش میشه. البته که باید بگیم بازپخش، چرا که در مجموع این شبکه با وظیفه دوباره نشون دادن فیلم و سریال های تلویزیون محبوب قدیمی ساخته شد و در این روند به شدت هم خوب عمل کرد. به خصوص در این سه چهار سال اخیر که دیگه چندان سریال جذابی در صدا و سیما تولید و پخش نشد. همین میشه که آی فیلم بیشتر طرفدار پیدا میکنه و خونواده ها هم که شیفته یکسری سریال ها مثل از سرنوشت و یا ستایش هستند و در نتیجه همچنان بیننده خاص خودشون رو دارند. البته که سریال های نام برده هم با فیلمنامه جذاب و نقش آفرینی بازیگران کاربلد جلب توجه فراوونی داشتند و همین شد که هر دو به ساخت فصل های بیشتر کشیده شدند. از سرنوشت فعلا تو فصل اولش به سر میبره که خب در این مجموعه نقشی به نام مه لقا در اوایل سریال وجود داشت. مه لقا رو هنرمندی همچون میترا رفیع بازی میکنه. چهره ای که از نظر اهری زیبایی خاص داره و از نظر بازی هم بااستعداده. میترا رفیع البته که در سریال "گیلدخت" هم دیده ایم که خب تو این مجموعه نقش اصلی و اول رو داشتو در واقع همون گیلدخت یا گلنار بود.

9789

زیبایی میترا رفیع در شش سالگی

میترا رفیع بازیگری از دهه هفتاد دست که این روزها دقیقا 30 سال سن دارد. چرا که خانوم بازیگر در سال 1370 به دنیا اومده. وی زاده تهران است که پدرش سالها پیش فوت کردند. یک خواهر و خواهر زاده هم دارد.

میترا رفیع از دست هنرمندان نچرال فیس در این عرصه وسیع سینما و تلویزیونه که در اینستاگرام نیز فعالیت بسیاری داره. خانوم بازیگر عکس های فراوونی از خود در سنین مختلف به اشتراک میذاره که خب مدتی پیش شش سالگی اش رو منتشر کرد و مورد توجه قرار گرفت. چرا که زیبایی کودکی اش گویای زیبایی طبیعی حال حاضر وی بود.

67486

بیوگرافی میترا رفیع

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد میترا بانو از دهه هفتادی های این عرصه محسوب می شود که این روزها در سن سی سالگی به سر میبرد. وی از متولدین ۱۲ آذر ۱۳۷۳ در تهران می باشد که حالا بازیگر سینما و تلویزیون است که در دانشگاه فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران هستش و با تحصیلات عالیه وارد بازیگری شد. میترا رفیع که از تئاتر فعالیتش رو شروع کرد در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار به شکل حرفه ای جلوی دوربین رفت و با سریال گیلدخت به شهرت رسید.

52322fgk2

میترا رفیع 12 ساله جایزه بهترین بازیگر زن رو گرفت

البته که استعداد یابی میترا رفیع از سن و سال کم بود. از سال ۱۳۷۹ وقتی که تنها ۶ سال سن داشت با تشویق خانواده برای فعالیت های هنری رفت به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و از همونجا هم استارت پرورش او در این حرفه خورد. میترا بانو خیلی زود و در سال 1385 زمانی که تنها 12 سال سن داشت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران رو کسب کرد و استعداد خود را در این راستا به رخ کشید.

46

دلیلی قبول نقش میترا رفیع در بی همگان

البته که گیلدخت و از سرنوشت تنها آثار او در تلویزیون نبود و میرا رفیع در سریال "بی همگان" نیز ایفای نقش داشت. او در نقش الناز یوسفیان و در کنار چهره هایی همچون مهدی سلطانی و نسرین بابایی در جعبه جادو بسیار خوش درخشید و دیده شد.

وی در رابطه با علت قبولی او برای این کاراکتر می گوید، برای من واکاوی این کاراکتر و بررسی خاستگاه اجتماعی و عاطفی اش بسیار جذاب بود.

33

رتبه ها در کنکور

میترا رفیع دختری درسخوان بود که در کنکور کارشناسی با رتبه ۱۶ و در کارشناسی ارشد با رتبه ۴ وارد دانشگاه سراسری تهران و دانشکده سینما و تئاتر شد. او در ادامه گفت در رشته مورد علاقم تحصیل کردم چرا که به تصمیم درست و عملکرد درست در لحظه حال بسیار معتقدم.

photo_2024-05-07_09-49-45

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها