|

روش های موثر تمیز کردن لکه لاک ناخن از روی لباس / این لکه سمج رو خیلی راحت محو کن

اینجا روش های موثر برای تمیز کردن لکه لاک ناخن از روی لباس رو بهتون آموزش میدیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لکه افتادن روی لباس همیشه باعث اعصاب خوردی میشه مخصوصا اگه لباسی رو تازه خریده باشی یا برات ارزشمند باشه. وقتی لکه روغن و چربی روش بیفته یا وقتی رنگ مو و کرم ضد آفتاب لباست رو کثیف کنه و حتی لکه عطر و ادکلن لباس سفیدت رو زشت کنه، همگی ناخوشایند و ناراحت کننده ست.

اما خیلی وقتا جای نگرانی وجود نداره و میشه با به کار بستن راهکارهایی، لکه ها رو از روی لباس و پارچه از بین برد. یکی دیگه از مواد شیمیایی که احتمال زیادی داره تا لباس هامون رو باهاش لکه کنیم، لاک ناخن هست. این لکه از اون دست لکه های سمج هست که سخت تر از بقیه لکه ها تمیز میشه اما باید صبر و حوصله به خرج بدید و با روش هایی که در ادامه بهتون میگیم اون رو تمیز کنید. تا پایان همراه ما باشید.

lake-laak-1

تمیز کردن لکه لاک ناخن با استون

همه می دونید که استون حلال لاک هست و میتونه لاک ناخن رو تمیز کنه به همین خاطر میشه از این ماده برای از بین بردن لکه لاک ناخن روی لباس هم استفاده کرد.

اگر رنگ لباس شما سفیده و با لاک ناخن لکه شده، یک دستمال کاغذی حوله ای زیر لباس در قسمت لکه قرار بدید، یک گوش پاک کن رو به استون آغشته کنید و روی محل لکه بکشید. دقت کنید که لکه رو از خارج به داخل تمیز کنید تا رنگ لاک ناخن روی لباس شما پخش نشه. این کار رو اونقدر ادامه بدید تا لکه لاک از روی لباس شما تمیز بشه.

اگر لباس رنگی شما با لاک لکه شده، اول باید یک تکه کوچک از داخل لباس رو به استون آغشته کنید تا مطمئن بشید این ماده رنگ لباس شما رو خراب نمیکنه. اگر استون تغییری روی لباس شما ایجاد نکرد، محل لکه رو مثل لباس سفید تمیز کنید.

lake-laak-5

تمیز کردن لکه لاک ناخن با لاک پاکن

پد لاک پاکن هم راهکار دیگه ایه که مخصوصا روی پارچه های ساتن که سطح براقی دارن، خوب جواب میده. اگر لباس شما با لاک ناخن لکه شده، یک دستمال حوله ای کاغذی زیر لباس در قسمت لکه قرار بدید و پد لاک پاکن رو روی لکه بمالید.

حواستون باشه که لکه رو روی لباس پخش نکنید. وقتی یک پد به لاک ناخن آغشته شد، از پد دیگه استفاده کنید و این کار رو اونقدر ادامه بدید تا لکه لاک ناخن از روی لباس شما محو بشه.

lake-laak-4

برای تمیز کردن لکه لاک ناخن از روی لباس مشکی هم می تونید پد لاک پاکن رو به صورت ضربه ای روی محل لکه بزنید و این کار رو تکرار کنید تا لکه لاک از روی لباس مشکی تمیز بشه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها