|

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و چهره ساخته شده‌اش / بعد پاکدل چه قیامتی رو ظاهرش کرد

بهوش طباطبایی بازیگر مشهور ایرانیست که در سی سال اخیر به جای اینکه به سمت پیری حرکت کنه به سمت جوانی رفته و مدتی دیگر هم به دنیا میاد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه سر پزشکانی که پروتز و تزریقات و عمل های زیبایی انجام میدن خیلی شلوغ شده. چرا که این سبک از پزشک ها متقاضیان فراوونی دارند و در واقع وقتی تقاضا زیاد باشه خب عرضه هم زیاد میشه دیگه. البته که همیشه سر خط  خیلی از ترند ها و مواردی که مد میشه افراد مشهور و سلبریتی ها هستند. بلاگر ها نیز در چند سال اخیر با فراگیری اینستاگرام و پیج های روزمره تاثیر زیادی بر روی خانوما گذاشته و حالا دیگه خیلی ها بدون تغییرات امروزی اعتماد به نفس خودشون رو ندارند. مثلا یکی از بازیگرانی که در این روند به شدت تاثیر گذر بود و با دیدنش بسیاری از مخاطبین هم دلشون خواست کار هایی که ایشون انجام داده رو انجام بدن، بهنوش طباطبایی می باشد. بهنوش بانو یکی از چهره های بسیار زیبا اما با تغییرات فراوون سیما و تلویزیونه که البته چند مدتی میشه در فیلم و ریالی نقش افرینی نداشته و در حقیقت بیشتر در مراسمات ختم هنرمندان حضور پیدا کرده و از این طریق مورد توجه قرار گرفته. بهنوش طباطبایی رو با فیلم "کلاغ پر" شناختیم که خب با بازیگرانی همچون خانوم مهناز افشار و آقای محمد رضا گلزار همبازی بود. بهنوش خانوم بعد تر نیز در فیلم و سریال های دیگری ایفای نقش کرد که خب نکته اینجاست تا یه جای شبیه به خودش بود اما از تاریخی به بعد دیگه چهرش بک خورد و سنش رو به عقب بازگشت. 

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی از 26 سال پیش تا به امروز

بهنوش طباطبایی رو میشه یکی از پر تغییر ترین هنرمندانی دونست که در این دو سه دهه اخیر دیده ایم و با عمل های متفاوت و تزریقات مختلف سینمایی بسیار جوان پگیدا کرده. البته که بهنوش طباطبایی رو اولین بار و پیش از عمل بینی در برنامه طنز "جدی نگیرید" دیدیم که برمیگرده به 26 سال پیش، یعنی دهه هفتاد. بهنوش طباطبایی مدتی رو در خفا به سر برد تا اینکه وقتی برای مراسمات ختم هنرمندانی همچون آقای داریوش مهرجویی حاضر شد، با تعجب و حواشی زیادی همراه گشت. بهنوش بانو همسر اول آقای مهدی پاکدل هستند که در دهه نود از هم طلاق گرفتند و جالبه که خیلی ها بر این گمان بودن که خانوم بازیگر افسرده شده اند در حالی که این چهره در زمان مجردی اش بعد از جدایی هم به مقطع استادی رسید و هم چهره ای بسیار جوان تر پیدا کرد!

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی یک دهه شصتی است که البته لب مرز این دهه متولد شده و دقیقا زده سال 1360 می باشد. وی در 27 اردیبهشت این سال به دنیا اومده و این روزها با کمال تعجب 43 سال سن داره. 

بهنوش طباطبایی این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد که در سن ۲۲ سالگی با سریال "مسافری از هند" شناخته شد. وی حالا بیشتر به عنوان استاد رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور تدریس می کند و از بازیگری کمی تا قسمتی دور شده است. 

بهنوش طباطبایی

خانواده خانوم بازیگر و خواهرش تینوش

بهنوش طباطبایی از محله یوسف آباد تهران اومده که به عنوان فرزند دوم خانواده چشم به جهان گشوده و مادرش معلم و پدرش نیز مهندس راه و ساختمان بوده. بهنوش خانوم طباطبایی تنها یک خواهر دارد که نامش تینوش است. 

ر

از علاقه تا کلاس بازیگری با حسادت به مهراوه شریفی نیا

بهنوش طباطبایی در دوران ابتدایی با مهراوه شریفی نیا همکلاس بود و جالب است که بعدش بخاطر بازی او در فیلم "دزد و عروسک ها" در سال ۱۳۶۸ به بازی کردن و بازیگری علاقه پیدا میکند.

بهنوش طباطبایی با اصرار و پافشاری های زیادش در نهایت تونست 31 سال پیش یعنی در سال ۱۳۷۲ وقتی که ۱۲ ساله بود به مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوان بره دوره های بازیگری که بهش علاقه داشته رو شروع کنه.

بهنوش طباطبایی

طعنه به همسر سابق

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد بهنوش بانو از همسرشون طلاق گرفته اند. وی در یکی از پست های اینستاگرامی اش نوشت پدرم، تنها مرد زندگی من که قلبش فقط به مهر و نوازش می تپه، زبانش فقط از مهر و نوازش میگه و دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه است. خداوند حافظ مردان و پدرانی باشه که رسم عاشقی رو بلدن و الهی که دنیا پر شود از این مردان …

بهنوش طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها