|

احسان علیخانی از ماه عسل تا برنامه نخندانه / بیوگرافیش تو دوره کچلیه موهاش چه جالبه

احسان علیخانی مجری برنامه جوکر می باشد که البته سالها پیش ماه عسل رو هم اجرا میکرد و حالا با تصاویر جذابش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها با برنامه "جوکر" کمی تا قسمتی دلمون شاد میشه و میخندیم. در این برنامه مهمونای مشهور بسیاری حضور پیدا می کنند که وقتی میرن تو مسابقه دیگه نباید بخندن، وگرنه میسوزن. کارگردان این برنامه که در نمایش خانگی هفته به هفته میاد ، احسان علیخانی می باشد. آقای علیخانی که مورد پسند بسیاری از مخاطبان است، با برنامه "ماه عسل" مشهور شد و بعد تر هم با "عصر جدید" به شدت بولد گشت و حال هم که جوکر. اصلا انگار این مرد ساخته شده برای اینکه بیاد و برنامه سازی های جدید کنه. اونقدری که احسان علیخانی تو این چند سال اخیر تونسته برنامه های جدید برای تلویزیون و نمایش خانگی تولید که و ببره برای پخش، شاید هرکس دیگه ای بود انجام نمیداد. احسان علیخانی قبلتر هر ساله در تلویزیون ماه عسل رو داشت که خب یه برنامه به شدت احساسی و جذاب بود که تنها با علیخانی مورد توجه قرار می گرفت. چرا که علی ضیا هم در این برنامه مجری شد، اما به اون میزان که علیخانی بود دیده نشد. احسان خان در اینستاگرام فعالیت هنری فراوونی دارد. وی با بیش از 4 میلیون فالوور، یکی از پر فالوور ترین هنرمندان است که نظرات مثبت زیادی هم دریافت میکنه.

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی و فرزند طلاق

احسان علیخانی یک دهه شصتی است که این روزها در سن 42 سالگی به سر میبره. وی از متولدین 15 آبان 1361 است که زاده تهران می باشد و مجری و برنامه ساز است. احسان خان فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی است که در دانشگاه تهران درس خونده و کارش رو هم با دستیاری شروع کرد. او حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون هستش که در کودکی بچه طلاق شده و مادر و پدرش از هم جدا شده اند.

احسان علیخانی

خانواده احسان علیخانی

احسان علیخانی میگه تو آلوده ترین شهر دنیا یعنی تهران به دنیا اومده و دو خواهر و یک. برادر داره که خب همگی ازدواج کردن به جز احسان خان. احسان علیخانی میگه من از همه کوچیکترم و مادرم طوبی مظاهری از پرستاران بازنشسته هستن و پدرم حسین علیخانی می باشند.

احسان علیخانی

هنر شغل دوم

این چهره هنرمند میگه وقتی پیش دانشگاهی بودم خیلی دلم میخواست بازیگر بشم و در واقع کارگردانی رو هم خیلی دوست داشتم. اما با مشورت هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که ه حوزه هنری به عنوان شغل دومم نگاه داشته باشم. 

همین شد که برای کنکور درس خوندم تا اینکه در سال 79 زمانی که 18 ساله بودم با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی وارد شدم و در دانشگاه تهران درس خوندم.

احسان علیخانی

استعفای برادرش از استقلال

در سال 1395 رضا حسنی و همچنین حراست سابق وزارت به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، اما نشر این خبر و اینکه ایشون برادر احسان علیخانی هستش به شکل جنجال شنیده شد که در نهایت مجبور به استعفا گشت.

هنوز هم مشخص نشد علت اینکه نام خانوادگی هر دو برادر چرا فرق می کند که بنظر می رسد او برادر ناتنی احسان می باشد

احسان علیخانی

استاد تقلب رسوندن بودن، شگرد داشتم

احسان علیخانی میگه به جرات میتونم بگم که تو زمان تحصیلم استاد تقلب رسوندن بودم. یعنی ترفند و شیوه هایی رو برای رسوندن تقلب بلد بودم که فقط و فقط خودم شگردشون رو بلد بودم و هیچکس هم نمیتونست مچم رو بگیره.

احسان علیخانی

دستمزد ۴۵ میلیونی

تو سال های آخر برنامه ماه عسل بود که شایعه ای در رابطه با دریافت حقوق 45 میلیونی او تکذیب شد و گفت این حقوق برای یک سال او بوده. آقای مجری یک شرکت حرفه ای ساخت تیزر بازرگانی برای تلویزیونی نیز دارد. 

جنجال الهام عرب

ماه عسل مهمونیا جنجالی زیاد می آورد دیگه. یکی از این دست مهمان ها که در سال 1394 به این برنامه دعوت شد الهام عرب بود. این خانوم به عنوان مدل لباس عروس به ماه عسل اومد اما بعد از ساعاتی انتشار عکس های بی حجاب ایشون به شدت حاشیه ساز شد و احسان خان هم اخطار کتبی سفت  و سختی دریافت کرد.

اما خب از اون طرف هم خانوم الهام عرب به شدت مشهور شد که بعدها به دستگیری او نیز منجر شد و در نهایت هم در سال 1396 برای ادامه کار مدلینگ به دبی مهاجرت نمود.

867456

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها