|

پروتز لب تو خونه با مواد طبیعی / مفتی لب روسی بساز ولی سوسه بیا رفتم فلان دکتر ژل زدم

در این مقاله در خصوص پروتز لب تو خونه با مواد طبیعی صحبت کردیم تا بتونید خیلی ایزی پیزی و بدون دکتر لب های برجسته برای خودتون بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش و میکاپ این روزا دیگه با هدف این که از افراد یه آدم دیگه بسازه انجام نمیشه یعنی دیگه خود خانوم ها تمایلی به این موضوع ندارن چرا که چه فایده با سرخاب سفید آب شما خوشگل بشی ولی اصلا شبیه به خودت نباشی طوری که بعد از پاک کردن آرایشت همه کف و خون قاطی کنن و بگن چی بودی چی شدی تو این کیه اون کی بود؟! پس در حال حاضر افراد به دنبال یه آرایش شیک و نچرال هستن که زیبایی های اون ها رو بولد و کم و کاستی های چهره شون رو کاور کنه طوری که هر کسی با دیدنشون متوجه تغییرشون بشه ولی این که دقیقا چیکار کردن که خوشگل تر شدن رو نفهمه که خب صد البته که برای این منظور شما باید لوازم آرایشی خوب و با کیفیتی داشته باشید.

مثلا در صورتی که میخواهید جوش های صورتتون رو که حسابی رفته روی مختون رو کاور کنید باید بهترین کرم پودر برای پوست های جوش دار رو تهیه کنید که علاوه بر این که این دونه های مزاحم رو روی صورتتون محو میکنه به دلیل فرمولاسیون گیاهی که داره به از بین رفتن اون ها هم کمک میکنه که خب پیدا کردن یه همچین کرمی در بازار متنوع امروز کار سختی نخواهد بود. اما مورد بعدی که باعث میشه شما بتونید یه آرایش نچرال و زیبا داشته باشید این هست که شما مهارت های آرایشی خودتون و اطلاعاتتون رو در زمینه ی ترفندهای زیبایی بالا ببری مثلا شاید شما به شکل حرفه ای رژ میزنید ولی کوچک و خطی بودنه لب هاتون اذیتتون میکنه و خب برای رفع این منظور هم دوست ندارید که به سراغ راه های پرخطر مثل تزریق ژل برید پس باید انقدر جستجوگر باشید که راه های جایگزین و کم ریسک تر رو برای این موضوع پیدا کنید مثلا پروتز لب تو خونه با مواد طبیعی که از روش های ساده ولی تاثیرگذار برای برجسته کردن لب هاست که خب ما قصد داریم که در ادامه ی این مقاله راجبه این مواد و طریقه ی مصرف اون ها برای قلوه ای کردن لب هاتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پروتز لب تو خونه با مواد طبیعی

با دارچین لباتو انگار زنبور نیش زده

یکی از بهترین موادی که برای بزرگ کردن لب ها وجود داره دارچین هست که شما میتونید با استفاده از اون لب هاتون رو برای زیباتر دیده شدن رژتون برجسته کنید. برای استفاده از این مواد هم کافیه که یه قاشق پودر دارچین رو با یه مقدار کره کاکائو و یا روغن وازلین مخلوط کرده و بعد با این ترکیبی که درست کردید لب های خودتون رو ماساژ بدید تا احساس کنید که لب های شما ملتهب و همچنین داغ شده. بعد از این مرحله هم میتونید لب ها رو بشورید و بعد یه رژ زیبا بزنید البته که دقت کنید که با انجام چند باره ی این کار در هفته میتونید بعد از یه مدت شاهد تغییر اندازه ی لب های خودتون باشید.

پروتز لب تو خونه با مواد طبیعی

با لیوان برا عکس اینستایی گرفتن لب هاتو تو سه سوت پروتز کن

یه سری از روش ها هست که شما میتونید با استفاده از اون ها در کمترین زمان ممکن لب هاتون رو برجسته کنید که یکی از اون ها استفاده از لیوان هست هرچند که شاید این راهکار یه مقد ار عجیب به نظر برسه ولی بچگیتون رو به خاطر بیارید که چقدر لیوان رو رو با نفستون بدون دخالت دست با دهانتون نگه میداشتید این هم دقیقا مثل همونه البته که باید بگیم که این روش موثر و سریعه ولی زودگذر و کوتاهه و خب به درد همون انداختن عکس میخوره. برای استفاده از این روش هم برای این که لب هاتون ترک نخوره یه مقدار کرم مرطوب کننده روی اون ها بزنید و بعد لیوان رو دور لب خودتون نگه دارید و هوا رو خیلی آروم به داخل ریه ها کشیده و سعی کنید که هوا رو نگه دارید تا روی لب هاتون احساس گز گز براتون پیش بیاد و بعد هوا رو بیرون بدید و این کار رو چند مرتبه برای نتیجه گیری بهتر تکرار کنید.

پروتز لب تو خونه با مواد طبیعی

یخ بچه ی باحالیه کلا برا خوشگلاسیون درست شده

شاید خواص یخ در موارد مختلف برای زیباسازی باورنکردنی باشه مثلا شما میتونید با استفاده از این ماده منافذ باز پوست رو ببندید و پوست رو لیفت و سفت کنید البته که کار همین جا تموم نمیشه چرا که با این ماده میشه خیلی ساده و ایزی پیزی لب ها رو برای یه مدت بزرگ کرد طوری که انگار پروتز انجام دادید چرا که این ماده باعث میشه که سلول های مرده از بین برن و جریان خون توی لب هاتون افزایش پیدا کنه و در نهایت لب هاتون قرمزتر به نظر برسه. برای این هم که از این وش جهت بزرگتر شدن لب هاتون استفاده کنید میتونید روزی دوبار به مدت چند دقیقه لب هاتون رو با کمک یخ ماساژ بدید.

پروتز لب تو خونه با مواد طبیعی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها