|

بیوگرافی احمد مهرانفر و فیگور همسر پر غرورش / ارسطو پایتخت با دو دهه اختلاف با زنش

احمد مهرانفر بازیگر مشهور و پر طرفدار ایرانیست که حالا در خجالت نکش بر روی پرده نقره ای است و با عکس جدید همراه همسرش مورد توجعه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک یکی از محبوب ترین و جذاب ترین و البته با استعداد ترین هنرمندان سینمای ایران احمد مهران فر می باشد. این بازیگر دهه پنجاهی که فقط یک سال دیگه مونده تا پنجاه ساله بشه، اولین بار با ایفای نقش در سریال "پایتخت" بود که دیده شد و شهرت یافت. در این سریال احمد مهرانفر که نقش ارسطو رو داشت، به شدت پر طرفدار بود و شاید بشه گفت درصد زیادی از مخاطبین به دلیل حضور و جذابیت ارسطو پایتخت رو میدیدین. وی در این کار پشت بند هم عاشق می شد و به قول خودش به شدت آدم ازدواجی بود. آقای بازیگر اما در خارج از سریال و نقش ارسطو، در واقع چندان فرد ازدواجی نبود تا اینکه چند سال پیش و خیلی تازه با خانوم مونا فائزپور ازدواج کرد، یعنی در سن چهل و خورده ای سال! اغلب هم در ایران و هم در هالیوود بازیگران خانوم هستن که در اینستاگرام فالوورهای بیشتری دارند، مگر اینکه شما یک آقای بازیگر قدر و کاربلد باشید که در چشم مخاطب دوست داشتنی هم هستید. مثلا احمد مهرانفر دقیقا چنین جلوه ای داره و به همین دلیل در اینستاگرام بیش از 3 میلیون و 600 هزار کاربر دنبال کننده او هستند. 

63453

احمد مهرانفر

البته که دیگر نقش های آقای احمد مهرانفر همچون خنجری در سریال نمایش خانگی "شاهگوش" و یا مثلا کاراکتر قنبر در فیلم سینمایی "خجالت نکش" هم از دست نقش آفرینی های هنرمندانه احمد مهرانفر است که جالبته ائو در یکی از مصاحبه هایش نیز به این نکته اشاره کرده بود و میگفت تو خیابون یا ارسطو صدا میکنن یا خنجری. در واقع حضور این بازیکر در فیلمی و سیال هایی که تا به حال بازی داشته نشون میده که احمد مهرانفر نه تنها در ژانر طنز، بلکه در مسیر فیلمنامه های جدی و اجتماعی نی استعداد دارد. این چهره همراه با همسرش مونا فائزپور به تازگی در نمایشنامه خوانی حضور داشتند که تصاویر این زوج به خصوص خانوم خانوما مورد توجه قرار گرفت. چرا که بر این نظر بودن مونا بانو به شدت اهل کلاس گذاشتن هستند.

527454

بیوگرافی احمد مهرانفر

همونطور که بالاتر هم اشره شد احمد خان از متولدین دهه پنجاه می باشد. این بازیگ همه فن حریف متولد 10 خرداد 1354 است که در شهر برزک کاشان چشم به جهان گشوده است. وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و همچنین فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد که خب از تئاتر کارش رو شروع کرد و با سریال "پایتخت" از همون ابتدا در نقش ارسطو به اوج شهرت خود رسید.

احمد-مهران-فر

شروع احمد خان از تئاتر

فعالیت هنری احمد مهرانفر در واقع از سال 1378 بود که درست بعد از گرفتن لیسانسش به شکل جدی به تئاتر وورد کرد و خودش میگه اونقدری اونجا جون کند تا مسیر بازیگریش هموار بشه. 

36456

از اولین جلوی دوربین تا شهرت با ارسطو

23 سال پیش بود یعنی در سال 1380 وقتی که احمد مهرانفر 26 ساله بود و از تئاتر سینما رو شروع کرد و واردش شد. وی اولین سابقه بازیگری خود را در جلوی دوربین با فیلم "نان، عشق و موتور ۱۰۰۰" بدست آورد.

یکسال بعد هم در "عشق فیلم" به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده ایفای نقش کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۲ بود که با سریال "بانکی ها" به کارگردانی مهدی مظلومی وارد قاب تلویزیون شد و جعبه جادویی رو هم تست کرد. البته که مشهور شدن وی از ارسطو بود!

367645

ازدواج با چهارده سال اختلاف سن و فرزندش

امکا برسیم به ازدواج جذاب این بازیگر که خب وقتی خبر ازدواج این بازیگر مرد منتشر شد، خیلی ها متعجب و کنجکاو شدن که همسر ارسطو کیه! احمد مهرانفر در فروردین ۱۳۹۷ وقتی که ۴۳ ساله بود با خانوم مونا فائزپور مدل ایرانی که ۲۹ ساله بود با ۱۴ سال اختلاف سن در یک پروژه هنری آشنا شد و ازدواج کرد.

خانوم فائزپور نیز دوره دیده کلاس های بازیگری هومن سیدی است و برای برندهای مختلف لباس همچون aspinoo، Pinar کار مدلینگ کرده است. این زوج فرزند دارند ثمره عشقشون در زندگی پسری به نام نیک است که متولد 18 فروردین 1399 می باشد.

mehranfar-ahmad-photokade-com-1

آشنایی با زبان مازندرانی و خداحافظی از تلویزیون

احمد مهرانفر در پایتخت به زبان مازندرانی صحبت می کند که خب وی در این رابطه میگه من یه مدت از سربازی‌م رو در شهر زیبای مازندران گذروندم و به همین دلیل آشنایی مختصری با لهجه شمالی دارم که در پایتخت از آن بهره گرفتم و رفته رفته بهتر هم شدم.

احمد مهرانفر در ماجرای توهین مجری و کارشناس شبکه افق به خانوم رخشان بنی اعتماد، گفت سریال پایتخت ۶ آخرین حضورش در تلویزیون ملی خواهد بود.

63765

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها