|

طریقه برق انداختن سنگ های راه پله و از بین بردن ترک های آن ها / ساختمونو نوساز کن

در این مقاله درباره طریقه برق انداختن سنگ های راه پله و از بین بردن ترک های اون ها صحبت کردیم تا با کمکشون فضا رو زیباتر از هر زمانی کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خونه حریم امن هر کسی بشمار میاد که خب اگر  برای این حریم ارزش قائل باشیم باید در پی این باشیم که اون رو همیشه تمیز و مرتب نگه داریم البته که نمیگیم به هیچ عنوان خونتون نباید کثیف بشه خیر منتها شما نباید اون رو همونطوری در حالت کثیفی نگه دارید مثلا یه چرخ توی آشپزخانه بزنید و اینور و اونور رو دید بزنید و اگر موردی برای تمیز کردن بود دست به کار بشید مثلا برای تمیز کردن میله و چدن های روی گاز اقدام کنید و اونا رو برق بندازید البته که شاید در وهله ی اول براتون سخت بیاد و ندونید که از کجا باید شروعش کنید ولی خب خبر خوش این که در اینجور مواقع ترفندها میتونن به داد شما برسن و کارتون رو راه بندازن یعنی در این امور دست تنها نخواهید بود.

پس دیگه بهونه ای برای این که خونه رو به حال خودش و غوطه ور در کثیفی رها کنید وجود نداره چون شما میتونید تقریبا برای هر کاری ترفند پیدا کنید حالا میخواد تمیز کردن کاغذ دیواری باشه و یا پارکت و حتی از بین جای میخ رو دیوار و... و یه خوبی هم که ترفندها دارن این هست که شما میتونید بدون درنگ و تامل به اون ها تکیه کید ازشون استفاده کنید چون قبل از شما عده ی زیادی اون ها رو تست و امتحان کردن و ازشون جواب گرفتن پس میشه گفت که امتحان خودشون رو پس دادن. حالا در این مقاله هم میخواهیم یه سری ترفند دیگه بهتون در خصوص برق انداختن سنگ های راه پله مرمر و از بین بردن ترک های اون یاد بدیم، پس در ادامه برای دونستن اون ها با ما همراه باشید.

برق انداختن راه پله

چطور راه پله مرمر رو برق بندازیم؟

فرقی نمیکنه که هدفتون از خوندن این مقاله تمیز کردن راه پله های داخلی واحد و یا بیرونی باشه در هر صورت کیه که بدش بیاد که علاوه بر تمیز کردن راه پله ها اون ها رو برق هم بندازه ولی خب شاید در مورد سنگ های دیگه در راه پله برق انداختن اون ها با روش های خانگی زیاد نتیجه بخش نباشه ولی در صورتی که سنگ راه پله هاتون مرمر باشه این کار راحت تر خواهد بود که به شرح زیر اون رو بهتون توضیح دادیم:

پله ها رو به خوبی بشورید.

حالا با استفاده از یه پارچه ای که آغشته به گازوئیل هست سطح مرمر رو به خوبی بسابید تا خطوط و سفیدی های به وجود اومده روی مرمر به خوبی از بین برن.

در صورتی که گازوئیل جواب نداد میتونید از خمیر بانتین برای تمیز کردن راه پله های مرمر خودتون استفاده کنید.

برق انداختن راه پله

از بین بردن ترک های موجود روی سنگ مرمر

در حین تمیز کردن راه پله ها ممکن هست با یه سری ترک های روی سنگ ها روبه رو بشید که بره روی مختون ولی خب جای ناراحتی نداره چرا که شما میتونید این ترک ها رو از بین ببرید که یکی از بهترین راه حل ها برای از بین بردن اون ها استفاده کردن از پودر اکسید قلع هست که با استفاده ازش دیگه نیازی به روش های تخصصی سنگسابی هم نخواهید داشت.

البته که برای سنگ های مرمری که سفید هستن میتونید با استفاده از مخلوطی از نمک و آبلیمو ترک های سطحیشون رو از بین ببرید و بعد از این که این ترکیب رو بهشون مالیدید منتظر بمونید که خشک بشن و بعد چند قطره روغن زیتون روی سنگ بزنید و با این کار جلای دوباره بهشون ببخشید.

برق انداختن راه پله

پولیش یه راه تخصصی برای برق انداختن انواع راه پله و از بین بردن ترک های اون ها

یکی دیگه از راه هایی که برای از بین بردن ترک های موجود روی هر راه پله ای وجود داره پولیش هست که یه کار تخصصی بشمار میاد که میتونه به زیبایی هر چه تمام تر سنگ های راه پله رو برق بندازه و جلایی مثل روز اولشون بهشون ببخشه که برای آشنایی بیشتر با این کار مراحل اون رو به شرح زیر بهتون توضیح دادیم:

کل کف راه پله رو با استفاده از مواد شوینده تمیز کرده و همه ی آلودگی های موجود روی سطح اون رو از بین میبرن.

حالا برای انجام پولیش منتظر میمونن که سطح شسته شده به کلی خشک بشه.

بعد از خشک شدن سطح نوبت به پخش کردن مواد پولیش روی راه پله ها میرسه.

برای سابیدن سطح راه پله ها با مواد پولیش دستگاه مخصوصی که برای این کار وجود داره رو روشن میکنن و روی تمام سطوح راه پله میکشن.

بعد از این که همه ی سطح راه پله با ماشین پولیش سابیده شد حالا با استفاده از یه دستمال مرطوب روی راه پله ها رو تمیز میکنن و مجددا اون رو میسابن و تمام حالا راه پله های شما برق میزنه.

برق انداختن راه پله

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها