|

طرز تهیه سالاد ماکارونی با لوبیا چیتی / یه ترکیب عالی و یه طعم معرکه که حرف نداره

یه دستور ویژه برای سالاد ماکارونی، استفاده از لوبیا چیتی در ترکیب اون هست که مزه و سلامتش رو ارتقا میده. دراین مطلب طرز تهیش رو یاد میگیری.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سالاد ماکارونی یه پیش غذا یا غذا و یه خوردنی خوشمزه ست که خیلی ها عاشقش هستن و میشه با مواد اولیه خیلی متنوع اون رو درست کرد. میشه گفت هر کس با ماکارونی فرمی پخته شده و هر ماده غذایی که دوست داره می تونه یه سالاد ماکارونی مختص خودش درست کنه!

غیر از ماکارونی فرمی پخته، هویج، تخم مرغ، خیارشور، ذرت، نخود فرنگی، ژامبون، فلفل دلمه ای و کلی ماده غذایی دیگه رو میشه به ترکیب سالاد ماکارونی اضافه کرد. یه دستور پخت ویژه برای سالاد ماکارونی، استفاده از لوبیا چیتی در ترکیب مواد اون هست که مزه و سلامت این غذا رو تا حدود زیادی ارتقا میده. توی این مطلب طرز تهیه سالاد ماکارونی با لوبیا چیتی رو بهتون آموزش میدیم. تا پایان همراه ما باشید.

PastaBeanSalad-3

مواد لازم برای تهیه سالاد ماکارونی

ماکارونی فرمی نصف بسته

لوبیا چیتی یک لیوان

سینه مرغ 200 گرم

خیارشور 3 عدد

ذرت پخته نصف لیوان

هویج پخته یک عدد

سیر یک حبه

سس مایونز 3 قاشق غذاخوری

ماست نصف لیوان

آبلیموی تازه 2 قاشق غذاخوری

نمک، آویشن و فلفل سیاه به میزان دلخواه

PastaBeanSalad-6

طرز تهیه سالاد ماکارونی

مرحله اول

لوبیا چیتی رو از شب قبل بشویید و داخل یک کاسه خیس کنید. طی این مدت یکی دو بار آبش رو عوض کنید. سپس لوبیا چیتی رو آبکش کرده و با مقداری آب و نمک بپزید. وقتی پخت زمان بدید تا خنک بشه.

مرحله دوم

داخل یک قابلمه آب بریزید و روی حرارت بذارید تا جوش بیاد. همزمان سینه مرغ رو خرد کنید و با کمی روغن تفت بدید. سپس سیر له شده، نمک و فلفل سیاه اضافه کنید. سه دقیقه تفت دادن با حرارت ملایم برای پخت سینه مرغ کافیه.

PastaBeanSalad-4

مرحله سوم

وقتی آب جوش اومد، ماکارونی فرمی رو به همراه مقداری نمک داخل آب جوش بریزید. بعد از 7 تا 8 دقیقه ماکارونی رو تست کنید، اگر پخته بود آبکش کنید و زمان بدید تا خنک بشه.

مرحله چهارم

خیارشور و هویج پخته شده رو نگینی خرد کنید و داخل یک کاسه بریزید. لوبیا چیتی پخته، سینه مرغ و ذرت رو اضافه کنید. ماکارونی فرمی پخته شده رو هم اضافه کنید.

PastaBeanSalad-1

مرحله پنجم

سس مایونز، ماست، آبلیموی تازه، نمک، آویشن و فلفل سیاه رو کاملا با هم مخلوط کرده و سپس به مواد سالاد ماکارونی اضافه کنید و خوب هم بزنید. روی ظرف رو بپوشونید و به مدت 2 ساعت داخل یخچال قرار بدید تا مزه ها به خورد هم بره.

مرحله ششم

ظرف سالاد ماکارونی رو از یخچال خارج کنید و اون رو داخل ظرف مورد نظرتون بکشید. نوش جان.

PastaBeanSalad-2

اگه به آشپزی علاقمند هستید، صفحه آشپزی سایت شایانیوز رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها