|

جدیدترین مدل های متنوع و مدرن پاسماوری / با اینا یه جور دیگه آشپزخونت خوشگل میشه

پاسماوری ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب قراره با جدید ترین مدل های اونها آشنا بشیم و از دیدنشون لذت ببریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشپزخونه وسایل زیادی داره که خب یکی از پرکاربردترین اونها پاسماوری یا همون بانکه ها هستند. پاسماوری ها هم از نظر خوشگلاسیون فضا میتونن به زیباسازی دکور آشپزخانه کمک کنند و هم اینکه آیتمکی بسیار مهم در جمع آوری مواد غذایی همچون ادویه ها و قند و شکر و امثالهم هستند. شاید تا چند سال پیش تنوع در این وسیله جذاب کمتر بود، اما امروزه و با توجه به ترندی که پیش رفته، پاسماوری ها نیز ظواهری دلبرانه تر به خود گرفته اند که برای همه جوره دکوراسیون آشپزخانه ای سازش دارند و ست میشن. 

داخل پاسماوری چه مواد غذایی میشه ریخت؟

این ظروف که سایز های مختلفی دارند از کوچیک گرفته که جای انواع و اقسام ادویه ها میتونن باشند، تا ابعاد بزرگتر شون که جایگاه خوراکی هایی همچون چای، قند، شکر، نبات، روغن و آبلیمو، ماکارونی و حبوبات و حتی برنج هستند، قابلیت استفاده دارند. اما این بانکه ها دارای جنس و اشکال مختلفی می باشند که در ادامه با اونها آشنا خواهیم شد.

68374684

پاسماوری های سرامیکی با انواع طرح و رنگ

به طور کل هر جنسی که از سرامیک تولید بشه دارای ظاهری لوکس و شیک خواهد شد. تنوع رنگ و نقش در ظروف سرامیکی میون افراد محبوبیت زیادی دارد که خب پاسماوری سرامیکی هم یکی از اونهاست. رنگ سفید در این جنس زیبایی قابل توجهی دارد، به همین دلیل اگر دلتون میخواد تا یه ست بانکه سفید رنگ داشته باشید پیشنهاد ما به شما جنس سرامیک است.

38748

ست پاسماوری چوبی بامبو با زیبایی چشم نواز

همیشه چوب ها طرفداران خاص و فراوون خود را داشته اند. در اینجا نیز این چنین است و دوستداران چوب همواره چشمشان به دنبال پاسماوری های چوبی است که زیبایی بی امانی دارند. این ست بانکه ها از طرفی هم به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و ضد میکروب بودن چوب این جنس رو توصیه می کنند و که خب در کنار طراحی های جذاب چوب بامبو، ویژگی های این ست پاسماوری ها تکمیل می شود. طراحی و رنگ این سبک از پاسماوری ها واقعا زیباست و به اکثر دکور های آشپزخونه هم میاد. البته که سرویس های چوب بامبو به دلیل کیفیت بالاتری که دارند، از زیبایی خاص تری هم برخوردارند.

3745

387485

پاسماوری های مدرن، جذاب های امروزی

خب هر برهه زمانی سلایق و طرح های مختص به خودش را دارد که خب در چند سال اخیر مدل های مدرن ترند شده طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. مدرن به سبکی گفته می شود که سادگی رو به همراه زیبایی نو شده در خود دارد. این سبک از پاسماوری ها در انواع مختلف جنس ها مثل چوب، شیشه، سرامیک، استیل و غیره تولید می شوند که میتونن با سبک دکور های مختلف آشپزخونه هماهنگ بشن. در واقع دلیل نامگذاری اینم طرح به دلیل مدلی هستش که این پاسماوری ها به خود گرفته اند.

modle-pasamavari-jadid-18

پاسماوری های شیشه ای همیشه زیبا و دلنشین

یکی دیگه از ساده ترین و قدیمی ترین سبک های پاسماوری مدل های شیشه ای می باشد که سالهاست طرفداران خود را دارد و هر چند سال یکبار با تنوع طرحش، بروز رسانی می شود. در واقع پاسماوری های شیشه ای به دلیل جنس شفافی که دارند مواد غذایی رو به وضوح نشون میدن و همین ویژگی باعث شده تا خوراکی هایی که رنگی و زیبای هستند دیزاین جانانه به فضای آشپزخانه ببخشند. مثل ماکارونی رنگیا و یا قهوه و گل محمدی و هر چیز دیگر.

3674651

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها