|

روش کاربردی برای افزایش سرمای کولر آبی / برو جلوش بگو گرمای من مال تو سرمای تو مال من

در این مقاله در خصوص روش های کاربردی برا افزایش سرمای کولر آبی صحبت کردیم که با وجود اون ها روزهای گرم براتون خنک خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که بدش بیاد که کاراشو سریع السیر انجام بده و توی زمانش صرفه جویی کنه مسلما هیچ کس خصوصا در صورتی که کارای خونه باشه که حسابی زمانگیر هستن و توی انجامشون باید ظرافت داشت البته که در این بین خیلی ها میگن که کارای خونه اونقدرا که باید و شاید سخت نیست و از این حرفا که واقعا بی انصافیه در حق خانوم های خونه دار چرا که نصف بیشتر وقت اون ها برای این منظور صرف میشه البته که اون ها هم میتونن با دونستن ترفندها کارهای خودشون رو راحت تر راست و ریس کنن مثل در صورتی که دارن خونه رو جارو میزنن میتونن با بالا بردن مکش جارو برقی به وسیله ی یه سری از ترفندها این کار رو در سریع ترین زمان ممکن انجام بدن.

یا مثلا برخی از اوقات پیش میاد که برای انجام یه سری از کارها نمیدونن از کجا باید شروع کنن و چطور کار رو دست بگیرن و جلو ببرن که خب در این مواقع هم باز ترفندها به داد میرسن مثلا شاید براتون پیش بیاد که ندونید از کجا باید تمیز کردن میله و چدن های روی گاز رو شروع کنید که خب ما در این رابطه در مقاله های قبلیمون صحبت کردیم میتونید مطالعه اش کنید اما حالا بریم سراغ مقاله ی امروز که در طی اون هم میخواهیم یه سری ترفند جدید بهتون یاد بدیم اون هم در رابطه با افزایش سرمای کولر آبی که با توجه به گرمای شدید و سوزان تابستون حسابی به کارتون میاد و میتونه روزهای گرمتون رو به سردی یخ در بهشت کنه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

افزایش سرمای کولر آبی

شستن کولر آبی از راه های افزایش سرمای اون

دقت کنید که وقتی که میخواهید باد سرد کولر رو افزایش بدید قبل از شروع به کار اون پیچ و مهره هایی از اون رو که در معرض دید هستن رو چک کنید و در صورت شل بودن اون ها رو سفت کنید و بعد کف کولر رو با استفاده از یه فرچه ی پلاستیکی بشورید دقت کنید که رنگ کف کولر نباید آسیب ببینه چرا که در صورتی که قسمتی از رنگ کف اون از بین بره ممکن هست که به مرور زمان به علت وجود آب کف کولر زنگ بزنه و آسیب ببینه.

در صورتی هم که احساس کردید که قسمتی از رنگ کف از بین رفته میتونید از رنگ فروشی ها یه قوطی قیر ایزوله تهیه کنید و با قلم مو به کف کولر بزنیدش. اجازه ندید که در هیچ قسمتی از کولر گرد و غبار باقی بمونه چون این خاک ها با آب مخلوط میشن و به شکل گل در کف کولر باقی میمونن و همراه با باد خنک کولر وارد فضای داخل منزل میشن و تنفس شما رو مشکل دار میکنن.

افزایش سرمای کولر آبی

بستن درز پنجره ها در روز های گرم

موقعی که کولر آبی روشن هست چک کنید که پنجره ها باز نباشن چرا که در صورت باز بودن اون ها هوای گرم وارد خونه میشه و در نتیجه خنکی کولر کم میشه. همچنین این رو هم اضافه کنیم که به هر میزان که رنگ دیوارها و وسایل خونه روشن تر باشه بهتره چرا که دیگه نیازی نیست لامپ زیادی روشن کنید تا خونه نورانی به نظر برسه چون میدونید که لامپ ها هم به نوبه ی خودشون تولید گرما میکنن. همچنین دقت کنید که تلویزیون رو هم بی دلیل روشن نکنید چون مانیتور اون هم توی گرم شدن هوای خونه میتونه نقش داشته باشه.

افزایش سرمای کولر آبی

بررسی آب درون تشتک کولر آبی

در صورتی که تشتک کولر آبی فاقد آب باشه موتور اون نمیسوزه ولی به جای این که باد خنک تولید کنه شما شاهد باد گرم از اون خواهید بود. البته که این رو هم بگیم که نبود آب در تشتک برای مدت زمان طولانی باعث میشه که آسیب های جدی به کولر شما وارد بشه پس توی روز های پر حرارت تابستون نباید اجازه بدید که کولر آبیتون بدون وجود آب کار کنه و در صورتی که میخواهید صرفه جویی کنید هم خب میتونید بذارید که شب بدون آب یا با آب کم کار کنه چون شب های تابستون مسلما از روزای اون خنک تر هست و مشکلی برای کولر پیش نخواهد اومد. هر چند که به طور کلی خب اسمش روش هست و کولر آبی بهتره که بدون آب نمونه.

افزایش سرمای کولر آبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها