|

نگهدارنده پرده آیتمی خوشگل کننده و کاربردی / مخصوصا واسه پذیرایی این مدلا عالین

اگر میخواین پرده بخرین و یا اینکه یه نمای جدید به پرده سادتون ببخشید، پس حتما با این مطلب و مدل های نگهدارنده پرده همراه بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا پرده یه عضو مهم تو دکوراسیون هر خونه ای به حساب میاد که میتونه بود و نبودش کلی تو خوشگلاسیون فضا موثر باشه. اگر شما یک بانوی خوش سلیقه باشید نمیتونید از این آیتم و طراحی مناسبش به سادگی بگذرید و در واقع همون قدر که انتخاب و چیدمان مبل مهمه، انتخاب و نصب مناسب پرده هم مهمه. پرده ها انواع بسیار مختلفی دارند، اما اون چه که برای پذیرایی مورد پسند قرار میگیره باید جلوه ای بسیار زیبا و شیک داشته باشه. گاهی شیک بودن در سادگی هستش و گاهی در کمی تا قسمتی نجملات. همه اینها بسته به ترند ها و البت سلیقه و بودجه شما داره. اما قصه پرده همینجا ختم نمیشه و اگر شما پرده دارید و تنها قصد کمی زیباسازی بیشترش رو دارید، و دلتون میخواد یه تنوعی بهش بدید، پس بهترین ایده استفاده از نگهدارنده پرده هستش.

مدل نگهدارنده پرده یکی از اون چیزهایی هستش که وقتی به درست انتخابش کنی، میتونه پرده‌ های ساده و کم جلوه خونه‌ت رو حسابی به چشم بیاره. شاید تا حالا فکر نکرده باشید که یه نگهدارنده کوچیک میتونه چقدر به پرده خونه شما زیبایی ببخشه.

cadae12e-84ca-413e-849f-0e8bdd5eeed4

نگهدارنده پرده، جذابی هم دیزاین میکنه هم کاربرد داره

اما واقعا هم همینطوره و اونچه که مشخصه اینه که نگهدارنده های پرده تنها یک وسیله تزیینی نیستن و کاربرد نیز دارند.این وسیله میتونه به زیبایی تمام پرده رو بالا نگه داره و نور بیشتری هم وارد خونه کنه. یه مدل زیبا به دکوری ها هدیه بده و اونها رو از یک تیکه پارچه ساده در بیاره. البته که نگهدارنده های پرده میتونن پرده رو بسته هم نگه دارند تا حریم خونه به خوبی حفظ بشه.

2533e7d2-1298-4adf-8fdb-bce3e659490c

مدل های ساده و مینیمال نگهدارنده پرده

در اینجا میخوایم یکمم از سبک و مدل های این نگهدارنده ها بگیم. برخی از اونها ساده و مینیمال هستن و میتونن ظاهری مرتب و بدون تجملات به اتاق بدن و در عین حال خوشگلش هم بکنند. این مدل از نگهدارنده های پرده اغلب از جنس چوب و یا فلز ساخته میشن که شکل هایی هندسی دارند. یکسری از اونها هم ظاهرا تنها اومدن که وظیفشون رو انجام بدن، مثل مدل های دایره یا مربعی که تنها اومدن پرده رو نگهدارن بدون اینکه دلشون بخواد به چشم بیان.

8af90547-263b-4d4b-9844-b124468c73c0

مدل های زرق و برق دار نگهدارنده پرده

البته که برعکسش هم هست و یکسری از نگهدارنده های پرده هستن که زرق و برق فراوونی دارن ، درست مثل یک تاج! این سبک از نگهدارنده ها اغلب دارای جزئیات بیشتری هستن طراحی های از سنگ های قیمتی با حکاکی های زیبا در خود جای داده اند. اگر دکوراسیون منزل شما مجلل و یا کلاسیکه، بهترین ایده اینه که از این سبک نگهدارنده ها غافل نشید. البته یادتون نره که این مدل نگهدارنده ها شاید هم اونقدری جلب توجه کنند که از زیبایی پرده کم بشه و سادگی پرده شیکت رو بگیرن.

a504f2c1-5904-409e-90a1-0fe0a7301665

واسه کدوم جنس پرده کدوم نگهدارنده خوبه؟

یه نکته دیگه ای هم که بادی در نظر گرفت رنگ و جنس این نگهدارنده هاست. مثلا اگه پرده های خونت یه رنگ گرم دارن، بهترین ایده اینه که از نگهدارنده طلایی و یا برنجی استفاده کنید چرا که میتونه خوشگل ست بشه. و یا اینکه اپر جنس پرده هاتون نازکه مثل کتان یا حریر، بهتره که از یه نگهدارنده ظریف و سبک کمک بگیرید و از طرفی هم واسه گرده های سنگین مثل مخمل یا ابریشم، برید سراغ نگهدارنده های قوی تری که بتونن وزن رو تحمل کنند. 

6c01d524-13a7-4a0f-92b2-590d8c6b25b0

نگهدارنده مناسب دکوراسیون کلاسیک و روستیک

البته که نگهدارنده های پرده میتونن با دیگر وسیله ها خونه هم هماهنگ و ست بشن. مثلا اینکه به جزئیاتی مثل دستگیره درها و یا قاب ها خونه دقت کنید ، شاید بشه نگهدارنده ای همچون اونها تهیه کرد. اینجوری یه هماهنگی خوب تو دکوراسیون ایجاد میشه و اگر مثلا دکور منزل شما روستیک و یا طبیعی هست، از نگهدارنده چوبی غافل نشید که بافت بی مظیری داره.

در نهایت اینکه این نگهدارنده ها هم میتونن خوشگلی رو به فضای خونت ببخشند و هم اینکه وسیله یا کاملا کاربردی هستن، پس دفعه بعد که خواستی پرده انتخاب کنی  یا اینکه به پرده های خونت یه زیبایی متنوع ببخشی، حتما نگاهی هم به نگهدارنده نهای پرده بنداز. 

4c994661-5221-4314-8ddc-5e54840bc367

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها