|

راهنمای انتخاب جذاب ترین و راحت ترین شلوارها برا خانوما / گرمت نمیشه خوشگلم میشی

شلوار ها انواع بسیار مختلفی دارند که برای فصل تابستان میتونن راحت و خنک باشند. در این مطلب با این انواع اشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوا خیلی گرمه. حتی گرم تر از هر سالی که تا به امروز تجربه کرده ایم. حالا فکر کنید تو این هوا که نمیشه حتی دو ساعت بدون نفس تنگی راه رفت، یه لباس جذب هم چسبیده باشه به بدنتون و توان راه رفتن رو دوبرابر از شما بگیره. دقیقا تو همین حین شاید به این فکر کنید که شاید بهتر بود شلواری از جنس خنک تر و مدل راحتی تر و گشاد تر استفاده میکردید تا کمتر اذیت بشید. خیلی کمتر! در واقع شلوار های تابستانه نه تنها باید خنک باشند، بلکه باید سبک هم باشن تا بتونن راحتی قابل تحمل تری رو برای شما فراهم کنند. اما اونچه که مشخصه و این روزا مد شده اینه که خداروشکر تو دو سه سال اخیر شلوارهای مدل گشاد در میون دختران و بانوان خیلی ترند شده و حالا همه با خیالی راحت و زیبا از سبک های مختلفی که ارائه شده استفاده می کنند. مدل هایی که کاملا متناسب با فصل تابستان و گرمای زیادش هستند. فقط کافیه تا اونچه که مناسب خودتون هست رو پیدا کرده و خریداری کنید. تا ببینید چقدر استفاده از شلوارهای خنک میتونه خوب باشه و حس بهتری القا کنه. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با چندتایی از این سبک مانتوها آشنا بشیم.

22a47221-c23a-4b82-bdd3-08835a599897

شلوار سنبادی

شلوار سنبادی، که به شلوار حرم هم معروفه، یکی از انواع شلوار های راحت و گشاده که تو قسمت کمر و مچ پا جمع میشه اما باقیش گشاده. این سبک از شلوار ها اغلب از جنس پارچه هیا تابستاتی و خنکی هستن مثل کتان و حریری و لینن که خب واسه تابستان خیلی میتونن ایده آل باشند.

شلوارهای سنبادی مدل های مختلفی داره. مدل هایی مثل ساده، طرح دار، گلدار و راه راه که در بازار موجود هستند و شما میتونید بسته به سلیقه و خواسته ای که درید انتخاب کنید. این مدل شلوار ها رو میشه با انواع تاپ و تی شرت و بلوز و پیراهن ها ست کرد تا برای موقعیت های مختلف آماده باشند. فضاهایی مثل مهمونی ، تفریح، خرید و حنی محل کار (بسته به نوع شغل) استایل هایی جذاب بسازید.  

photo_2021-08-25_13-16-10

دامن شلواری

دامن شلواری یکی از شلوار های ترند شده در چند سال اخیر هستش که در تابستان 1403 هم به شدت استفاده میشه. میپرسین دلیلش چیه؟ دلیل این میزان محبوبیت راحتی و آزادیت و البته جذابیت در ظاهر این سبک شلوار می باشد که این روزها طراحان اونهارو در انواع مدل های متنوع تولید کننده و روانه بازار می کنند. دامن شلواری گاهی پر چین و گاهی صاف هستش که از طرفی هم به دلیل آزادیت خوبی که دارن میتونن گردش هوا رو به خوبی ایجاد کرده و پا رو خنک نگه دارند. مخصوصا اینکه اگر جنس شلوار شما از لینن یا کتان باشه که دیگه میتونید به اندازه یک پرنده در تابستان سبک بال و راحتی باشید.

7575

شلوار دمپا

شلوار های دمپا نیز از دست شلوار های بسیار پرطرفدار و بسیار شیک می باشد که هم برای استایل های مجلسی تر و هم تیپ های راحتی میشه ازشون استفاده کرد. شلوار های دمپا امسال خیلی هم خوشگل تر و جذاب تر شدن که میتونید با استفاده از هر مدل مانتویی که میخواید ستش کنید. این مدل از شلوار ها به دلیل گشاد بودن در بخش ساق پا، خنک و راحت هستند شلوار دمپا زنانه یکی از لباس های پرطرفدار برای فصل تابستان است. این شلوارها به دلیل گشاد بودن در قسمت ساق پا، خنک و راحت هستند و برای روزهای گرم تابستان ایده آل هستند.

شلوار های دمپا نیز مدل های بسیار مخالفی دارند همچون راسته، مام استریت، بوت کات و بگی که خب شما میتونید بسته به مدل اندامی که دارید و سلیقه خود انتخاب کرده و استایل کنید. بهترین جنس پارچه برای دوخت شلوار دمپا در تابستان، لی کاغذی، کتان و لنین هستند.

این نوع شلوار رو نه تنها میشه با کفش‌ های اسپرت و کتانی پوشید بلکه میشه که اونها رو با صندل و یا کفش پاشنه بلند نیز ست کرد.

e68183c4-24d0-4189-8a4d-1511aa7260c9

شلوار کمر هویجی

تا به حال اسم شلوار کمر هویجی رو شنیده اید؟ این مدل شلوار زنانه که به شلوار کمر کرجی نیز معروف است، نوعی شلوار با فاق بلند و دمپای گشاد می باشد که در سال‌ های اخیر بسیار ترند و مد شده است. این شلوارها به دلیل خوش فرم بودن و راحتی، برای فصل تابستان و به خصوص برای خانومایی که به دنبال استایلی شیک و امروزی هستند، انتخابی ایده‌آل محسوب می شود.

یکی از دلایل محبوبیت این شلوار سهولت در پوشیدن آن است چرا چون عموما کمرشون کشی هستش و بعلاوه، این نوع شلوار بدن رو خوش فرم‌تر هم نشون میده چرا که در قسمت کمر جمع میشه.

5875

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها