|

بیوگرافی اکرم محمدی و عکسای مدلینگ‌اش / زهره پدرسالار روی دستبندش فیل نشسته

اکرم محمدی بازیگر مشهور ایرانیست که در نقش خانم بزرگ سریال ستایش بازی کرد و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پنجاه سال دیگه همه ما زنان و مردان گیری هستیم که احتمالا دیگه تو این دنیا وجود نداریم و خیلی خوش شانس باشیم یه قاب عکس ازمون بر روی طاقچه خونه نوادگان مونده. بازیگران نیز اینچنین هستند و همونطور که دیگه بازیگران دهه های پیش حالا سن و سالی ازشون گذشته و یا دیگه از این دنیا رفتن و یا دیگه کار نمیکنن، ما نیز در آینده این چنین هستیم. مثلا یکی از بازیگران بسیار پر کار قدیم و کم کار جدید، خانم اکرم محمدی می باشند که از متولدین دهه سی هستند و حالا در میانسالی به سر میبرد. وی دیگر کمتر در فیلم و سریالی دیده میشن که خب این نشون میده حالا یا خودشون از این عرصه کناره گیری کردن و یا اینکه پیشنهاد کاری مناسبی ندارند. اکرم محمدی چهره ای محسوب میشه که از سال 1366 در زمینه بازیگری فعالیت داشته و یک بانوی هنرپیشه بسیار کاربلد است. یکی از بولد ترین نقش هایی که خانم اکرم محمدی نقش آفرینی کرد در سریال "ستایش" بود که کاراکتر خانم بزرگ رو بازی نمود. خانم بزرگ زنی محکم و جذاب بود که حشمت فردوس رو شیفته خود ساخت.

اکرم محمدی

بیوگرافی اکرم محمدی

اکرم محمدی هنرمندی اسم و رسم دار است که تا به حال در فیلم و سریال های بسیار ایفای نقش داشته. خانم بازیگر این روزها در 66 سالگی به سر می برد و از متولدین 6 مرداد ماه در سال 1337 است. وی در تهران چشم به جهان گشود و دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد. این بانوی هنرمند دوره های بازیگری رو در کلاس های آزاد بازیگری گذرانده و به شکل عادی وارد این حرفه شده است، نه مثل برخی با پارتی ها وصل شده! اکرم محمدی ال گذشته بود که در مدلینگ نیز دیده شد و با تصاویری که از خود به اشتراک گذاشت نشون داد برای سالن زیبایی مدل شده است.

اکرم محمدی

ازدواج و دختر اکرم محمدی

اکرم محمدی سالها قبل با مجید جعفری بازیگر و کارگردان کشورمان ازدواج کرد و دختری به نام مروارید نیز دارد که حاصل ازدواج این زوج هنری می باشد. دختر اکرم بانو هم از فارغ‌التحصیلان رشته بازیگری بوده و در عرصه تئاتر نیز فعالیت دارد.

اکرم محمدی
خواهر و همسر اکرم محدی

ورود اکرم محمدی به عرصه بازیگری

هر کسی در شغل خود از جایی شروع کرده که خب نوپا بوده و بی تجربه. خانم اکرم محمدی نیز فعالیت هنری خود را از سال 1364 با نمایش خسیس آغاز نمود. بعدتر با فیلم "مرغ حق" ساخته حسین مختار در سال 1366 وارد عرصه تلویزیون شد و دو سال بعدش هم در مقابل دوربین علی حاتمی در فیلم ماندگار "مادر" بازی داشت.

اکرم محمدی به دلیل نقش آفرینی در این فیلم موفق شد کاندید جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر بشه.

اکرم محمدی

بعد تر نیز بازیگر فیلم مادر در سال 1373 بود که با حضور در سریال پرمخاطب "پدرسالار" و ایفای کاراکتر زهره، عروس اسدالله خان، به شهرت بسیار زیادی دست یافت و این سریال شد سکوی پرتاب خانوم بازیگر. سپس با بازی در فیلم "دختری با کفش های کتانی" و همچنین فیلم "سام و نرگس" مورد تحسین عموم قرار گرفت.

اکرم محمدی از دست چهره هایی محسوب میشه که در طول دوران کاری خود با بازیگران و البته کارگردانان مطرح و جذابی همکاری داشته و آثار ماندگار دیگری مثل سریال خانه سبز و شب دهم رو در کارنامه کاری و هنری خود ثبت کرده است.

اکرم محمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها