|

وسایل جدیدی که باید برای آشپزخونه بخرید چون مده / با اینا سبک فضا رو مدرن و امروزی کن

در این مقاله در خصوص اکسسوری های آشپزخانه که مد شده و باید داشته باشید صحبت کردیم تا با وجودشون دکور این فضا رو خاص جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه دکوراسیون خوب و زیبا این روزا بسیار آسون تر از گذشته هست چون افراد دسترسیه راحت تری به اینترت دارن و خب به همین دلیل شما هر سوالی که در خصوص دکورسیون براتون پیش بیاد رو میتونید با یه سرچ ساده جواب بدید و به اون نتیجه ی مدنظرتون برسید و حتی در این بین با وجود شبکه های اجتماعیه مختلف مثل اینستاگرام هم میتونید ایده برای تزیین دکوراسیون خونتون بگیرید چون افراد در این فضا تصاویری از خونه های خودشون به اشتراک میذارن و یا هستن کسانی که به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه ی چیدمان بهتون ایده و مشاوره بدن.

البته که در این بین تنها و تنها به این مسائل بسنده کردن نیست که برای شما یه دکوراسیون خوب میسازه چون شما باید برای این که پای چیدمان خونتون امضای خودتون بخوره از سلیقه تون هم بهره بگیرید و خب سلیقتون هم باید همسو با مد و هم همسو با اصول و قواعد دکوراسیون کنید تا از دل ترکیب کردن اون ها یه دیزاین فوق العاده و منحصر به فرد بیرون بیاد که هر بیننده ای رو حیرون و مجبور به تعریف از دیزاین میکنه. حالا ما هم در این مقاله برای این که در خصوص داشتن یه دکوراسیون هر چه بهتر بهتون کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از وسایلی رو که این روزا باید برای آشپزخانه بخرید و تهیه کنید رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اکسسوری های آشپزخانه

شلف کشویی در آشپزخانه جای بیشتری در اختیارتون قرار میده

در صورتی که بپرسید اکسسوریه آشپزخانه چیه در جواب به شما خواهیم گفت که منظور از اکسسوری برای این فضا میتونه یه چیزی مثل شلف کشویی باشه که یکی از کاربردی ترین و به دردبخور ترین وسایل برای این فضا بشمار میاد و این روزا هم بسیار توصیه میشه که داشته باشیدش. از خوبی هایی که این وسیله داره میشه به این که باهاش میتونید بیشترین استفاده رو از فضا داشته باشید اشاره کرد چون کارکرد این شلف ها اینطوریه که فضای آزاد و غیر قابل استفاده ای که بالای هر طبقه وجود داره رو به یه فضای قابل استفاده تبدیل میکنه و خب شما به این صوت میتونید وسایل بیشتری رو در محیط جا بدید.

اکسسوری های آشپزخانه

بانکه؛ محفظه های زیبا برای ذخیره سازی

خب بانک رو نمیشه از اکسسوری های جدید بشمار آوورد ولی این وسیله یکی از کاربردی ترین آیتم ها در آشپزخانه بشمار میاد که خب باید در حال حاضر تو خونه هاتون باشه چون در کل هر ابزاری که با ذخیره سازی مرتبط هست از اهمیت و جایگاه ویژه ای در فضای آشپزخانه برخورداره و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که فضاتون بزرگ باشه و یا کوچک.

نکته ای که در رابطه بانکه وجود داره این هست که شما میتونید با این وسیله ظاهر شیک و لاکچری به فضا ببخشید خصوصا که میشه در اون ها تنقلات هم مثل کوکی ها و شکلات ذخیره کرد، پس در صورتی که هنوز تو فضای آشپرخانه از این وسیله بهره نگرفتید بدون درنگ و تامل به سراغ تهیه اش برید.

اکسسوری های آشپزخانه

باکس لباسشویی؛ جلوگیری کننده از آشفتگی

آشپزخانه در اصل فضایی هست که کارهای زیادی در اون انجام میشه از شستن ظرف ها بگیر تا پختن غذا و البته شستن لباس ها در ماشین لباسشویی پس طبیعتا بهم ریختن و شلوغ شدن این فضا کاملا قابل پیشبینی باشه ولی خب با یه سری از اکسسوری های جدید آشپزخانه شما میتونید از میزان این آشفتگی کم کنید مثلا در بین وسایل جدید باکس های لباسشویی میتونن از اون دسته از وسایل این مدلی باشن که مشخصه لباس های کثیف رو در خودشون جا میدن البته که شاید براتون سوال پیش بیاد که چرا لباس ها رو داخل لباسشویی روی هم تلنبار نکنیم تا بالاخره وقتش برسه که همشون رو با هم بشوریم که خب باید بگیم که بهتره این کار رو نکنید چون هم لباسشویی و هم لباس ها بو خواهند گرفت.

پس یکی از این باکس های لباسشویی رو تهیه کنید و در یه فضایی که زیاد هم تو چشم نیست قرار بدید و لباس های کثیف رو داخلش قرار بدید.

اکسسوری های آشپزخانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها