|

بیوگرافی و همسر اول و دوم مهدی پاکدل / سمیرای زخم کاری چه مهربونه با آقای مدلینگ

مهدی پاکدل بازیگر جذاب ایرانیست که حالا در صنعت مدلینگ هم فعالیت بسیاری دارد و با تصاویر قل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال "ستایش" رو به یاد دارید؟ این کار فقط نرگس محمدی تازه کار رو مشهور نکرد، بلکه چهره های شناخته شده ای به مانند مهدی سلوکی و مهدی پاکدل رو هم بیش از پیش شهرت بخشید و این چهره ها نیز با وجود اینکه قبلتر شناخته شده بودند، اما به عرشی جانانه رسوند. مهدی پاکدل بعد از این سریال بود که جوری دیگر دیده شد و حتی با پیشرفتی که داشت تونست به زمینه هایی همچون مدلینگ نیز ورود کند. مهدی پاکدل از دست هنرمندان به شدت کم حاشیه‌ای محسوب میشه که تا به حال جنجال منفی و نامتعارفی نداشته که هیچ، به شدت پر طرفدار و جذاب نیز هست. مهدی پاکدل اما من جمله افراد است که به دلیل داشتن دو زندگی زناشویی، گاهی مورد قضاوت و مقایسه قرار میگیره که البته هر دو همسرش نیز بازیگر بوده و هستند. اصلا انگاری نیمی از سینما رو خاندان پاکدل ها تشکیل داده اند! چرا که برادر و همسر برادرش نیز از بازیگران به نام و قدیمی در این عرصه می باشند. مهدی پاکدل بازیگری از دهه پنجاه است که این روزها با موهای جوگندمی چهره و استایلی بی نظیر پیدا رده و طرفداران بسیاری دارد.

مهدی پاکدل

بیوگرافی  زندگی شخصی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل رو میشه یکی از پر طرفدار ترین هنرمندانی دونست که به شدت پیشرفت کرد و حالا در فیلم و سریال های نمایش خانگی حضوری پررنگ دارد. مهدی پاکدل یک چهره دهه پنجاهیست که این روزها 44 سال سن دارد. جالب نیست؟ به مهدی پاکدل بیشتر میومد چرا که هم چهره ای به شدت پخته تر دارد و هم با موهای جوگندمی‌اش، بالاتر از سنش به نظر میرسه. در حالی که مهدی پاکد، این بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون، از متولدین 10 تیر سال 1359 است و در اصفهان و خانواده ای هنرمند چشم به جهان گشود. آقای بازیگر دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد تهران می باشد که بعد از شهرت در عرصه بازیگری، در زمینه عکاسی و مدلینگ نیز فعالیت دارد.

مهدی پاکدل دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که خب حسین برادر بزرگتر او نویسنده، بازیگر، مجری و کارگردان می باشد و مسعود نیز عکاس و برنامه ساز است. عاطفه رضوی بازیگر مشهور ایرانی هم همسر حسین پاکدل است که از چهره های مطرح کشوران است.

مهدی پاکدل

علایق فراوون مهدی پاکدل

مهدی پاکدل تنها یک بازیگر نیست و آقای خوش چهره سینما سابقه طراحی ده ها پوستر تئاتر رو نیز دارد. همچنین او از سال 1378 تا 1381 در حوزه تدوین کار های بسیاری انجام داده و به عنوان گرافیست از سال 1381 تا 1383 مشغول به کار بود. این هنرمند کشورمون حتی به رشته عکاسی هم علاقمند بوده و همین شد تا یک نمایشگاه از تصاویر خود به شکل انفرادی و بعد هم نمایشگاهی مشترک با دیگر هنرمندان برپا نمود. 

مهدی پاکدل از دست بازیگرانی محسوب می شود که کارهای تبلیغاتی رو هم دوست داشته و مدتها در حوزه مدلینگ فعل بوده است. به خصوص بعد از جوگندمی شدن موهایش!

او به علاوه سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام "در انعکاس کوچه‌های خیس" به اشتراک گذاشته است. 

مهدی پاکدل

همسر اول و دوم مهدی پاکدل؛ خبر ازدواج توسط زنداداش

ازدواج و طلاق میون بازیگران چه خانوم و چه آقا بسیار زیاده. حالا یا با غریبه ازدوج میکنن و یا از میان همکاران و بازیگران با فردی مزدوج می شوند. مهدی پاکدل نیز تا به حال در ازدواج داشته که خب اولیش میشه خانم بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور و جذاب ایرانی که در فیلم "مصائب دوشیزه" با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت اسفند سال 1389 ازواج کردند. اما زندگی این زوج شش سال بیشتر طول نکشید و سرانجام در سال 1395 بود که به طلاق انجامید.

دومین ازدواج مهدی پاکدل میرسه به خانم رعنا آزادی ور یا بهتره بگیم سمیرای "زخم کاری" که این روزها زن و شوهر هستند و هیچگاه هم حاشیه ای از زندگیشون به عموم نرسید. 

مهدی پاکدل

از طرفی عاطفه رضوی بازیگر و همسر برادر مهدی پاکدل، در 29 آبان 1399 با انتشار عکسی دو نفره از آقای بازیگر و رعنا آزادی ور خبر ازدواج آنها را به طور رسمی اعلام کرد.

مهدی پاکدل

تجربه های مشترک مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل قبل از ازدواجشون بارها در فیلم های سینمایی تجربه همکاری با هم رو داشته اند که خب میشه به فیلم "آمین"،"لحظه ای و دیگر هیچ"، "چهارراه استانبول"، محمد رسول الله" و همچنین موزیک ویدیویی از همایون شجریان اشاره نمود.در سریال "جیران" نیز این زوج با هم همبازی بودند که خب این جدیدترین کار اونها بعد از رسمی شدن ازدواجشون بود

مهدی پاکدل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها