|

بیوگرافی پردیس احمدیه و چهره نوجوانی متفات‌اش / سنش خیلیه ولی ظاهری میگه دهه هشتادی

پردس احمدیه بازیگر مشهور ایرانیست که با ایفای نقش در لاک قرمز شهرت پیدا کرد و حالا چهره ای جذاب و اسم و رسم دار در این عرصه می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اصلا مگه میشه شما یک سینمایی بین باشید و فیلم سینمای "لاک قرمز" رو ندیده باشید؟ این کار که به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و نویسندگی امیرعبدی می باشد، بازیگر اصلی آن پردیس احمدیه بود که نقش دختری دبیرستانی و ساده رو ایفا کرد که در سختی های زندگی در حال جنگیدنه و با مشکلات فراوونی همراه میشه. این فیلم در سال 1394 بود که تولید و پخش شد. اون زمان پردیس احمدیه 23 سال سن داشت اما خب کاراکتر دختری که هفت هشت سال کوچیکتره رو نقش آفرینی کرد. چرا که پردیس احمدیه از ست چهره هایی محسوب میشه که میمیک صورتی کم سن و سال داره در حالی که از نظر سنی اصلا کم نیست و این روزها در 32 سالگی به سر میبره. لاک قرمز که در آن بهنام تشکر نیز ایفای نقش کرده بود، محبوب دل خیلی از بینندگان شد چرا چون این بانوی دهه هفتادی نقشش و بهترین نحو ممکن به تصویر کشید. پردیس احمدیه با لاک قرمز مشهور شد و بعد تر نیز با نقش آفرینی در دیگر فیلم و سری ها، بیش از پیش دیده و مشهور شد.

پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و سرنوشت یهویی

خیلی از بازیگران ایرانی هستن که متولد دهه هفتاد می باشد اما خب اکثرا تو دور و بر های سن 29 - 30 میشن که خب دیگه به شهرت مورد نظرشون دست پیدا کردن و اسم و رسم خاص خودشون رو دارند. چرا چون نسل جدید سینما چهره های زیبا رو میپسنده و بانوان جوان بازیگر هم اینچنین می باشند. پردیس احمدیه نیز از این دست هنرمندان است که در روز 8 تیرماه، سال 1371 چشم به جهان گشوده و یک بازیگر مراغه ای محسوب می شود. پردیس احمدیه از نظر تحصیلات فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه سراسری گیلان می باشد که خیلی هم اتفاقی وارد بازیگری شده و سرنوشت او را به سمتی متفاوت از افکار نوجوانی اش برده. پردیس احمدیه علاقمند به نقش آفرینی کاراکتر های متفاوت و غیر کلیشه ای است.

پردیس احمدیه
قبل و بعد پردیس احمدیه

خانواده و اصالت

پردیس احمدیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد و درجا با خانواده به تهران مهاجرت کردند در حتی که شناسنامه خانوم بازیگر تهران صادر شده است. مادرشون تورک زبان هستند و پدر مرحومشون هم اصالت مشهدی دارند. وی فرزند دوم خانواده محسوب میشه که یک خواهر بزرگتر به نام پارمیس و یک خواهر کوچیکتر با اختلاف سنیه زیاد، 18 - 19 ساله نیز دارد.

پردیس احمدیه

شروع با موسیقی و سنتور؛ وقتی خانواده اهل موسیقی‌اند

پردیس احمدیه میگه خانواده مادرش اش خیلی زیاد اهل موسیقی هستند و به همین دلیل خانوم بازیگر از بچگی به دنبال موسیقی بوده و کار میکرده. داییاش سنور میزدن و پدربزرگش هم تار. همین شد که موسیقی به پردیس احمدیه هم رسید و اون نیز این مسیر رو با نواختن سنتور شروع کرده است.

پردیس احمدیه

تیزر پردیس احمدیه در ۷ سالگی

سال 1387 بود زمانی که پردیس احمدیه تنها 8 سال سن داشت و با مادرش در خیابان راه میرفتن ، به شکل اتفاقی دم پارک ملت توسط یه دستیار کارگردان جهت بازی در تبلیغات پودر لباسشویی خانوم احمدیه رو دعوت به کار کرد. به این ترتیب پردیس فسقلی تنها با هفت سال سن بریا بازی رفت جلوی دوربین و استعدادش رو به رخ کشید.

پردیس احمدیه

شروع بازیگری حرفه ای تو 15 سالگی

بعد تر در سال 1385 بود که پردیس احمدیه 15 سال سن داشت و اتفاقی با حمید نعمت الله ،آقای کارگردان، <شنا شد و حدود یک سال بعدش توسط او به افشین صادقی مهرفی گشت. همین شد که پردیس احمدیه در فیلم "مقلد شیطان" ساخته این کارگردان اولین تجربه کاری خود را بدست آورد که البته این فیلم بعد از حدود چهار سال توقیف سرانجام در سال 1389 بر روی پرده سینما ها رفت.

ezgif.com-webp-to-jpg-converter

از سینما تا تلویزیون و سکوی پرتاب

باز یکم دیگه گذشت تا اینکه در سال 1390 وقتی که پردیس بانو 19 ساله شده بود در فیلم "کلاس هنرپیشگی" نقش نیکی کریمی رو ایفا کرد که البته همین فیلم بود که ایشون رو به بازیگری حرفه ای علاقمند کرد و به ادامه مسیر هل داد. وی اولین بار در سال 1392 بود که با سریال "یادآوری" در کنار روزبه حصاری ، امیر آقایی و مهران احمدی به تلویزیون برای بار دوم سال ۱۳۹۰ وقتی ۱۹ ساله بود در فیلم «کلاس هنرپیشگی» نقش نیکی را بازی کرد. که همین فیلم او را به بازیگری علاقمند نمود تا این مسیر رو ادامه بده. یک سال بعد در سال 1393 پردیس احمدیه رو با فیلم "خانه دختر" و بعدتر هم در سال 1394 بود که با "لاک قرمز" شناختیم. لاک قرمز نقطه عطف شهرت و دیده شدن پردیس احمدیه بود چرا که نقش اول رو داشت و در جشنواره فیلم فجر نیز دیده شد.

پردیس احمدیه

ازدواج پردیس احمدیه

پردیس احمدیه هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

پردیس احمدیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها