|

بیوگرافی محمد رضا گلزار عکس های خصوصی باشگاهی‌اش / خودش نزدیک پنجاه همسرش بیست

محمد رضا گلزار بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها به سرعت داره به پنجاه سالگی نزدیک و همچنان تا به این اندازه جذابه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستن که تا آخر عمر کار خود در این عرصه بولد و بسیار مشهور نخواهند شد، اما برخی هم هستن که خیلی زود دستشون به اون بالا ماها میرسن و شهرت و سوپراستاری رو زود تند سریع لمس می کنند. مثلا محمد رضا گلزار یکی از چهره های دسته دومی محسوب میشه که از همون ابتدا هم کار و فعالیتش رو با سینما آغاز کرد و همچنان نیز در این راستا فعالیت دارد و طولی نکشید که شد گل سر سبد بازیگران سوپراستار ایرانی! محمد رضا گلزار در بیزینس های مختلفی فعالیت داره و از دست چهره های به شدت ثروتمندی به حساب میاد که این روزها هم در ایران زندگی نمیکنه و یه لایف استایل لاکچری در دبی برای خود دارد و تنها برای ایفای نقش به ایران آمده و دوباره برمیگردد. محمد رضا گلزار همین سال پیش بود که با ازدواجش خیلی مورد توجه قرار گرفت و بولد شد. وی که مدتی رو تیتر اول هر رسانه و مجازی‌ای بود، حالا در سایلنت ترین حالت خو به سر میبرد. بازیگر مشهور و دهه پنجاهی کشورمون رو میشه یکی از پرطرفدارترین بازیگرانی دونست که هوادارن براش زار زار گریه می کنند!

محمد رضا گلزار

بیوگرافی محمد رضا گلزار و افتخارش به اصالت

محمد رضا گلزار تنها یک بازیگر نیست و این هنرمند کشورمون در زمینه های های دیگری همچون مجری، خوانندگی و البته آهنگسازی نیز فعالیت دارد. همونطور که بالاتر هم اشاره شد وی یک دهه پنجاهی است که این روزها در سن 47 سالگی خود به سر میبرد. محمد رضا گلزار در یکمین روز از اولین ماه یعنی فروردین سال 1356 متولد شده و بزرگ شده تهران است. تبار و اصالت محمد رضا گلزار متعلق به آذربایجان و شهر تبریز است و خود نیز در برنامه برنده باش نام کامل خود را گلزار آذری ذکر کرد و در ادامه گفت من با افتخار یک ترک هستم.

محمد رضا گلزار

خانواده پر جمعیت محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده. وی که یک خواهر و دو برادر دارد، چهار فرزند هستند که پدرشون پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی می باشد و مادر نیز خانه دار هستند اهل تهران. محمد رضا گلزار دو برادر به نام های بردیا و علیرضا دارد به همراه یک خواهر به نام آتوسا، اما هیچ یک از خواهر و برادرانش سابقه بازیگری نداند. علیرضا مهندس رشته عمران است و بردیا نیز مترجم زبان انگلیسی و همچنین آتوسا مترجم زبان آلمانی می باشد.

محمد رضا گلزار

تحصیلات محمدرضا گلزار و راهی که رفت و برگشت

محمد رضا گلزار در دوران دبیرستان رشته ریاضی رو انتخاب کرده بود و تحصیل کرد و سال سوم هم وارد کنکور شد و شرکت نمود. این بازیگر در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنجم رو آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبولی گرفت. 

اما سال آخر درسش بود که تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود. اما خب قبول نشد و همون رشته مکانیک رو ادامه دا و فارغ التحصیل این رشته مهندسی از دانشکاه ازاد اسلامی شد.

محمد رضا گلزار

ازدواج و همسر محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار از دس چهره های بود که تا سن میانسالی ازدواج نکرد و طرفداران زیادی هم داشت و داره. اما در آخر این بازیگر نیز مزدوج شد و سال گذشته بود که با 46 سال سن با آیسان آقاخانی 26 ساله ازدواج کرد. این خبر یکی از پربازدید ترین اخبار در سال 1402 بود که با حواشی بسیاری هم همراه شد و خیلی از طرفداران آقای بازیگر با انتشار ویدیوهایی از گریه و ناراحتی، احساسات خود را بیان کردند و باعث شهوت هرچه بیشتر این مرد معروف سینما شدند.

محمد رضا گلزار

ورزش حرفه ای محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار به ورزش به شدت علاقمند است و دارای یک بدن حرفه ای عضلانی می باشد که عکس و ویدیو های بسیاری هم از اندام خود به اشتراک میگذارد. او ورزش والیبال رو به شکل حرفه ای دنبال نمود و به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌ های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم نیز حضور داشته‌ است. او در لیگ برتر والیبال 1387 به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.

همچنین به شکل حرفه ای ورزش اسکی رو هم دنبال کرده و کارت مربیگری اسکی آلپاین رو هم دارد.

محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار و مدلینگی که او را بازیگر کرد

از دیگر فعالیت های محمد رضا گلزار با قد 179 سانتی‌متر، در عرصه مدلینگ است و تاکنون با برندهای مختلفی هم همکاری داشته و عکس های بسیار زیادی به عنوان مدل بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی دارد. محمد رضا گلزار از ابتدا هم مدلینگ بود و در این زمینه اکتیو بود که به واسطه یک دوست مشترک به بازیگری هم ورود نمود و شد چهره ای که هم زیبایی و کاریزمای به خصوصی دارد و هم استعدادی قابل توجه.

محمد رضا گلزار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها