|

بهترین مارک کانسیلر / زیر چشمات مثل پاندا هم که سیاه باشه با اینا صاف و صوف و روشنه

در این مقاله چندتا از بهترین مارک های کانسیلر رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها تیرگی های زیر چشمتون رو از بین ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش در دنیای امروز تبدیل شده به یه روتین برای خانوم ها چرا که دیگه ذهنیت راجبه این کار عوض شده و اینطور نیست که شما برای این که خودتون رو به یه فرد دیگه تبدیل کنید برید سراغ آرایش برید بلکه افراد برای بولد کردن زیبایی هاییشون و پوشوندن نواقص چهره شون آرایش میکنن و در کل میکاپ به سمت نچرال شدن رفته و خبری از آرایش غلیظ و شلوغ پلوغ نیست مثلا دختر خانوم های دانشجو تا وقتی که آرایش شیک برا دانشگاه هستن به سراغ میکاپ های کیلویی نمیرن چون تو یه مکان عمومی تلاش برای این هست که شما آراسته و شیک دیده بشید بالاخره عروسی که نیست!

اصلا در صورتی که شما برای سره کار و دانشگاه و در کل مکان های اینجوری با کله برید تو لوازم آرایش قضاوت های نابجایی دریافت میکنید پس سرسنگین بودن آرایش هم شرطه. اما برای این که یه میکاپ خوب داشته باشید علاوه بر این که باید مهارتش رو که با تکرار و تمرین به دست میاد رو داشته باشید مثل بلد بودن آرایش برجسته شدن گونه باید لوازم آرایش خوب هم داشته باشید مثلا باید برای پوست جوش دار یه کرم پودر متناسب برای کاور کردن جوش ها داشته باشید و یا برای از بین بردن گودی زیر چشم بهترین مارک کانسیلر هست که به کارتون میاد به همین دلیل در این مقاله میخواهیم چندتا از اینهکانسیلرها رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مارک کانسیلر

کانسیلر میکاپ فور اور

میکاپ فور اور در اصل یه برند فرانسوی هست که محصولات بسیار با کیفیتی تولید میکنه و کالاهای تولید شده توسط این برند در سراسر دنیا طرفدارهای خودشون رو دارن اما در بین تمامیه اون ها کانسیلر این کمپانی جایگاه خاصی داره چرا که بافت نرم و کرمی داره که استفاده اش رو راحت میکنه و شما میتونید این کانسیلر رو در بیست و دو رنگ متنوع برای هر تناژ رنگی تهیه کنید.

در فرمولاسیون منحصر به فرد این کانسیلر موادی به کار برده شده که پوست شما رو صاف و یکدست میکنه و یه نمای طبیعی و نچرال به آرایشتون میده. در خصوص پوشش دهیش هم باید بگیم که خیالتون راحت چون تا مدت زمان زیادی یعنی چیزی حدود دوازده ساعت میتونید کاور کردن لک ها و تیرگی های موجود روی پوستتون رو بهش بسپارید.

در اصل میشه گفت که این کانسیلر چندکاره هست و شما با داشتنش یه محصول مراقبتیه پوست هم دارید که علاوه بر تضمین زیبایی پوستتون باعث نرم شدن بافت اون شده و آبرسانیش هم میکنه و حتی میتونه ضد آفتاب هم باشه.

بهترین مارک کانسیلر

کانسیلر نارس

کانسیلرهای کرمی و استیکی میتونن برای پوست های خشک عالی باشن چون از پوسته پوسته شدن این مدل از پوست ها جلوگیری میکنن که کانسیلر نارس هم این ویژگی ها رو داره و از این رو برای پوست های خشک فوق العاده هست. در کل همه ی محصولات این برند با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه درست میشن و از این رو در بین مردم کشورهای مختلف طرفدارارن بیشماری دارن و کانسیلر این برند هم از این قضیه مستثنی نیست و به همین دلیل یکی از محبوب ترین محصولات این کمپانی بشمار میاد که از خصوصیات شگفت انگیزی برخورداره و شما این ویژگی ها رو در کمتر محصولی میتونید پیدا کنید.

مثلا یکی از بهترین قابلیت های این کانسیلر این هست که شما میتونید برای رسیدن به اون پوشانندگی که مدنظرتون هست چند لایه از این کانسیلر رو بزنید بدون این که نگران ماسیدنش باشید چرا که این محصول علاوه بر این که کاور بالایی داره موندگاریش هم بسیار عالیه. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که این کانسیلر از جوش زدن پوستتون جلوگیری کرده و رطوبت رسانیه اون رو هم انجام میده.

بهترین مارک کانسیلر

کانسیلر لانکوم مدل Effacernes

در صورتی که به طور همزمان از حلقه های دور چشمتون و ریختن آرایشتون به علت تعریق زیاد شکایت دارید پیشنهاد ما برای کانسیلر رفتن به سراغ کانسیلر لانکوم مدل Effacernes که یه برند فرانسویه و با تولید محصولات جذاب و کاربردی تا به امروز رضایت خیلی ها رو جلب کرده. شما با زدن این کانسیلر بالافاصله در نواحیه دور چشمتون شاهد محو شدن تیرگی ها خواهید بود و علاوه بر اون خطوط ریز دور چشمتون هم محو میشن. همچنین این کانسیلر بافت بسیار سبکی داره به همین دلیل برای اون دسته از افرادی که آرایش سبک و ساده رو ترجیح میدن بسیار مناسبه.

بهترین مارک کانسیلر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها