|

ایده های خلاقانه؛ کاردستی های دکوری اتاق دخترت رو ممتاز و تر و تازه می کنه

خیلی از وسیله هایی که تو خونه داریم میتونن خیلی جذاب تر از چیزی که به نظر میان باشن فقط کافیه راهشو بدونی و از خلاقیتت استفاده کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اتاق دختربچه ها جایی برای بازی کردن آن ها و استراحت و آرامش آن هاست و شما راحت تر از اونکه فکرشو بکنید می تونید با استفاده از وسایل عادی دکوری های زیبا و هیجان انگیز برای اتاق کودکتون درست کنید. بعضی از وسایل جلو چشم ما هستند و ما در ذهنمان استفاده های تک کاربردی را برای آن ها در نظر گرفته ایم در صورتی که برخی از آن ها استفاده هایی بیش از آن را دارند که ما در اختیار شما قرار می دهیم تا با کم ترین هزینه وسیله هایی خاص و چشم گیر برای اتاق کودکتون درست کنید.

کولاژ آب رنگ ساده 

شما می توانید با استفاده از نقاشی های آب رنگی و جدا کردن آن ها در کنار چسباندن به بومی سفید این تابلوی بسیار زیبای آبرنگی را درست کنید فقط کافی است یک کاغذ ضخیم سفید مانند کاغذ آبرنگ در اختیار داشته باشید و با استفاده از آبرنگ رنگ های مورد علاقه ی تان را مخلوط کنید و اجازه دهید آب رنگ روی کاغذ ها خشک شود در حد امکان از چین و چروک ها جلوگیری کنید. این کار ساده به شما فرصتی برای سرگرمی و وقت گذراندن با کودکتان را می دهد و می توانید ساعات خوشی را با او سپری کنید.

ععه

سیثس

جامدادی با استفاده از ظرف مربا

شما می تونید یک شیشه مربای خالی را به یک جامدادی زیبا تبدیل کنید تا برای میز تحریر کودک شما زیبا و منحصر به فرد باشد. شما باید از رنگ های روی شیشه استفاده کنید و این را بدانید که هرکسی می تواند این کار را انجام دهد از جمله کودکان. آیا تا به حال به شیشه های خالی مربا نگاه کرده اید و به این فکر کرده اید که این ظرف می تواند چیزی بیشتر از شیشه مربا باشد؟ بله امروزه ازآن ها می توانید یک نگهدارنده مداد برای خودتان تهیه کنید و از جمله وسایل بی استفاده ای است که می توانید با کمی خلاقیت و هنر آن را به وسیله ای برای استفاده و زیبا تبدیل کنید.

fd1cee7cbfb7bad8bd6f129a20bfb72d

130d557a7073f21453fd3accfda6f183

20f9bc2aef682357e78ca850b2f8532d

در نظر داشته باشید قبل از هرکاری برچسب ها را از بین ببرید و رنگ شیشه مناسبی را برای شیشه انتخاب کنید تا به یک پایان زیبا و چشم نواز دست پیدا کنید و همه مراحل با موفقیت پیش برود اگر می خواهید داخل آن را هم رنگ کنید مطمئن شوید تا تمیز باشد چرا که من می بینم که آن هایی که داخلشان نقاشی شده تمیز تر به نظر می رسند از یک براش نرم برای رنگ آمیزی استفاده کنید و اجازه دهید هر لایه کاملا خشک شود سپس لایه بعد را بزنید اگر بخواهید بعد از استفاده آن را تمیز کنید بهتر است از یک دستمال مرطوب برای این کار استفاده کنید.

استفاده از دستمال کاغذی برای تزیین گلدان

واقعا شاید همه از کنار دستمال کاغذی خیلی راحت بگذرند من تازگیا یکی از گلدان های شیشه ای را تزیین کردم و فکر می کنم که لاله های سفید در آن ها بسیار زیبا می شوند. یک گلدان زیبا در اتاق می تواند تاثیر مثبت در روحیه دختر شما داشته باشد و باعث می شود که روز خود را با زیبایی و پرشور و نشاط شروع کند. بیشترین زمان در این پروژه صرف بریدن دستمال ها می شود و بستگی دارد که گلدان شما چقدر بزرگ است و برای من 10 دقیقه زمان برد در صورت نیاز می توانید تعداد بیشتری را برش دهید.

ذبفذل

اغیب

Untitled

شما هم می توانید مانند من از سایه روشنی رنگ ها استفاده کنید و از تیره به سمت روشن بروید من کاغذ ها را به شکل برگ بریدم و رنگ میانی را به صورت لایه لایه در وسط قرار دادم. فقط مراقب باشید که از براش سفت استفاده نکنید تا کاغذ های دستمال را پاره نکنید.تمام کاری که در نهایت باید انجام دهید این است که گلدان را با لاله ها پر کنید.

32fe520873668187241cc49aa58cafae

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها