|

قبل و بعد نیما شعبان نژاد / بازیکن نخنده جوکر وقتی آلمان زندگی میکرد چه متفاوت بود

نیما شعبان نژاد بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها در جوکر دیده میشود و همین شد تا کاربران تصاویر قبل و بعد آقای بازیگر رو سوژه قرار بدهند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه دو هفته ای میشه که برنامه جذاب "جوکر" رو می بینیم. جوکر که ساخته احسان علیخانی می باشد اینجوریه که میاد تعدادی از چهره های طنز رو دعوت میکنه و در برنامه سعی داره تا اونها رو بخندونه. بی شک یکی از جذاب ترین چهره های طنز در این برنامه نیما شعبان نژاد است که هم ظاهری به شدت بانمک دارد و هم اینکه در حوزه فعالیتش، یعنی طنز کاملا مسلط و حرفه ای عمل می کند. نیما شعبان نژاد که اولین بار در برنامه "خندوانه" و در نقش "استاد کهنمویی" دیده شد، با این کار شهرت یافت. نیما شعبان نژاد یکی از پرطرفدار ترین افراد در این عرصه و هنر محسوب میشه که در سریال نمایش خانگی "هیولا" نیز ایفای نقش داشت و پسر مهران مدیری رو به نمایش گذاشت. جالبه که بدونید علاوه بر همه این موارد گفته شده، نیما شعبان نژاد در برنامه "اسکار" نیز حضور دارد و در کنار مهران خان مدیری اجرا می کند. البته که این مجری گری به این شکل بود که حاشیه ساز شد و بسیاری از افراد بر این نظر بودند که نیما شعبان نژاد فعالیت خاصی در این برنامه نداره و پولم میگیره!!

نیما شعبان نژاد از متولدین دهه شصت است که این روزها 37 سال سن دارد. وی که در 1366 در آلمان به دنیا اومد، تا سن چهار سالگی در کلن زندگی کرد و بعد همراه با مادر و پدرش به ایران آمدند. نیما شعبان نژاد سابقه بازیگری در سریال هایی همچون "خونسرد" و "ممنوعه" رو هم داره که خب همه اینها نشون میده وی علاقه وافری به دنیای هنر و دوربین داره. نیما شعبان نژاد از دست هنرمندانی هستش که در موسیقی، نقاشی و عکاسی نیز دستی بر آتش دارد. نیما شعبان نژاد در سال 1384 بود که وارد دانشگاه شد و در رشته کارگردانی تئاتر، مدرک لیسانس خود را دریافت نمود. آقای بازیگر محبوب تصاویر بسیاری از خود در سوشال مدیا به اشتراک گذاشته که خب عکس های قدیمیش از همه بیشتر مورد توجه قرار میگیره. در ادامه مشاهده می کنید قبل و بعد نیما شعبان نزاد رو در حالی که تغییر چهر جالبی داشته. 

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد نیما شعبان نژاد در سریال ممنوعه

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها