|

بیوگرافی تانر اولمز و عکس های خصوصی‌اش / علی دکتر معجزه‌گر و عروسی مفصل با نامزد

تانر اولمز بازیگر نقش علی وفا در سرال دکتر معجزه گر می باشد که حالا تصاویر خصوصی اش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خیلی ساله که دیگه مخاطبین ایرانی از دست بینندگان اصلی سریال های ترکیه ای به شمار میاد. اگر بخوایم روراست باشیم باید بگیم این سریال ها کمی چاشنی مثبت 18 دارن که با داستان های جالبشون بیننده ایرانی رو جذب خود می کنند. خب خیانت موضوعیه که به کل دیفالت در این سریال ها وجود داره و اونچه که قابلیت تغییر داره اینه که سریال مورد نظر تا به چه اندازه خانوادگی باشن یا نباشن. این روزها یکی از پرطرفدار ترین سریال های ترکیه سریال " دکتر معجزه‌گر" می باشد که خب قصه یه پزشک جوان اوتیسمی هستش. در واقع داستان این سریال از سریال کره ای دکتر خوب ساخته شده. داستان سریال، درباره علی وفا می باشد که به اوتیسم و سندروم ساوانت مبتلا هستش. این دکتر در بیمارستان شروع به کار میکنه و با مشکلات و پستی بلندی هایی روبروعه.

علی وفا دکتر معجزه‌گر

بیوگرافی تانر اولمز بازیگر نقش علی وفا

تانر اولمز بازیگر ترک است که تقریبا دیگه همه او را با کاراکتر علی وفا می شناسند، در سریال دکتر معجزه‌گر ایفای نقش دارد. وی در 9 آگوست سال 1986 در شهر تونسلی ترکیه به دنیا آمد و این روزها 38 سال سن دارد.

تانر اولمز زمانی که کودک بود و 6 ساله، همراه با خانواده اش به شهر استانبول مهاجرت کردند. تانر اونقدری شیفته بازیگری بود و استعدادش رو داشت که از همون دوران نوجوانی که وارد مقطع راهنمایی شد، بازیگری در ادات رو شروع کرد و ادامه داد. جالبه که علی وفای این روزها دکتر معجزه گر، از همون زمان بچگی هم با شور و علاقه فراوونی وارد رشته بازیگری شد.

علی وفا دکتر معجزه‌گر

علی وفا دکتر معجزه‌گر

مهاجرت خانواده به سوئیس؛ علاقه تانر به برنامه آشپزی

درست زمانی که تانر سن و سالی جوان داشت، مادر و پدرش به سوئیس مهاجرت کردند این بازیگر جوان همراه با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی میکرد. تانز اولمز یک برادر نیز دارد که در اون زمان تقریبا 4 سال سن داشت و از هم دور بودند. برادر کوچکتر تانر، موکسی نام دارد که با تانر رابطه بسیار صمیمانه و نزدیکی دارند. تانر شیفته ورزش فوتبال می باشد و تیم مورد علاقشم بشیکتاش هستش. بازیگر نقش علی به برنامه های تلویزیونی که در رابطه با آشپزی هستند با علاقه فراوون نگاه میکنه و تماشای سریال رو چندان دوست نداره.

علی وفا دکتر معجزه‌گر

بازی بی نظیر تانر در سریال دکتر معجزه‌گر

همونطور که میدونید سریال دکت معجزه‌گر این روزها یکی از پر طرفدار ترین سریال ها محسوب میشه که در آن تامر اولمز نقش یک پزشک جوان که مبتلا به سندرم اوتیسم ساوانت هستش رو ایفا میکنه. این نقش با توجه به اینکه کاراکتر بسیار سختیه، اما تانر به خوبی از پس آن بر آمد و اصلا یکی از مهمترین دلایل دیده شدن این سریال این نقش و این بازیگر بود. این سریال ها بر دیگر سریال های ترکیه برتری دارد و توانتسه مخاطبین بسیاری از ترکیه رو جذب خود کند.

علی وفا دکتر معجزه‌گر

ازدواج تانر اولمز و عروسی مفصل

تانر از سال ۲۰۱۶ با اجه چشمی اوغلو (Ece Çeşmioğlu) همکار بازیگری خود وارد رابطه شده و بر این نظره که رابطه خیلی خوبی با همدیگه دارند.

این زوج در نهایت بعد از ۴ سال دوستی در سال ۲۰۲۰ بود که در مراسم خانوادگی با هم نامزد کردند و قرار بر این داشتند تا بعد از اتمام ویروس کرونا عروسی مفصلی بگیرند.

علی وفا دکتر معجزه‌گر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها