|

بیوگرافی و قبل و بعد مریم سلطانی / دختر آقا رحمان سه در چهار در سالن زیبایی شخصی

مریم سلطانی بازیگر مشهور ایرانیست که 16 سال پیش در سه در چهار بازی کرد و حالا تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- سریال های شبکه آی فیلم مخاطبین خاص خودشون رو دارند. البته که تعداد این بینندگان اصلا کم نیستن و به خصوص در چند سالی که شبکه های اصلی چندان چنگی به دل نمی زنند و فیلم و سریال های جذابی به نمایش نمیذارن، آی فیلم بیش از پیش طرفدار پیدا کرده، چرا چون اون دست از کار های قبلی رو میذاره واسه بازپخش که خیلی بیننده داشتن. در واقع این سبک از سریال ها برای مخاطب خاطره ساختن و لبش رو خندون کردن. مثلا یکی از سریال هایی که آی فیلم جان یه شونصد باری به اشتراک گذاشت سریال "سه در چهار" بود که در سال 1387 تولید و پخش شد. در این سریال بازیگران بسیاری ایفای نقش داشتن که مریم سلطانی میشد دختر بزرگه طلا خانوم و آقا رحمان.

بیوگرافی مریم سلطانی دختر طلا خانوم و آقا رحمان

مریم سلطانی هنرمندی از دهه پنجاه می باشد که اتفاقا این روزها دقیقا در سن 50 سالگی خود به سر میبرد و نیم قرنی شده. مریم سلطانی متولد بهمن ماه سال 1353 در تهران می باشد. وی از فارغ التحصیلان رشته مدیریت می باشد که با حضور در کلاس های آقای حمید سمندریان بازیگری رو آغاز کرد و جالبه که همون زمان هم برای ایفای نقش در فیلم "انتظار" معرفی شد.

بعدتر مریم سلطانی رو در سریال "کلانتر" سال 1382 دیدیم که البته شروع فعالیت وی در تلویزیون بود. هر بازیگری در یک سریال یا فیلم نقطه اوجی دارد و نقطه شهرت مریم سلطانی با سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی بود که 34 سال سن داشت.

مریم سلطانی

خداحافظی و بازگشت مریم سلطانی به دنیای بازیگری

ادامه فعالیت مریم سلطانی در دهه نود بود که در سال 93 سریال دولت مخفی رو بازی کرد و بعد از گذشت حدودا شش ماه با بازیگری در تلویزیون خداحافظی کد. اما جالبه که خانوم بازیگر در سال 99 مجددا با سریال باخانمان به این عرصه باز میگردد و با نقش ماهرخ جلوی دوربین ظاهر می شود. سریال باخانمان طرفدارا بسیار داشت و هر شب از شبکه سه سیما پخش میشد. او در سال 93 در سریال دولت مخفی بازی می کند و بعد از آن به مدت حدود شش سال با بازیگری در تلویزیون خداحافظی می کند و مجددا در سال 99 کار بازیگری خود را از سر می گیرد و این بار در سریال با خانمان در نقش ماهرخ جلوی دوربین ظاهر می شود. سریال باخانمان هر شب از شبکه سه سیما پخش می شد.

مریم سلطانی

تغییر شغل مریم سلطانی به مدیریت سالن زیبایی

خب خیلی از بازیگران خانوم و آقا هستند که به جز حرفه بازیگری، در شغل های دیگر هم فعالیت دارند که اغلب آقایان رستوران یا طلافروشی دارند، اغلب خانمها هم سال آرایشی و زیبایی زده اند! مریم سلطانی نیز اینچنین بود و چند سالی میشه که مدیریت سالن زیبایی شیمر رو بر عهده دارد. 

جالبه که بدونید مریم سلطانی مدیر چند سالن زیبایی هستش اما خودش طرفدار سادگی می باشد و چهره آرایی های عجیب و غریب برای او جذابیت خاصی ندارد. سالن زیبایی مریم سلطانی در یکی از لوکس ترین مناطق تهران می باشد که میزبان بازیگران زیادی هم بوده است.

مریم سلطانی

مریم سلطانی

علایق ورزشی مریم سلطانی

مریم سلطانی بسیار علاقمند به ورزش کردن است و ورزش را به صورت حرفه ای پیگیری می کند. ورزشی های شنا و بادی بیلدینگ هم حرفه هایی هستند که به شکل حرفه ای دنبال می کند.

مریم سلطانی

ازدواج مریم سلطانی

مریم سلطانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

مریم سلطانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها