|

مانتو کتی رو با چه شلواری بپوشیم؟ / اینجوری تو کلاس خوشتیپی نمره ات بیسته و بی رقیبی

در این مقاله در خصوص این که مانتو کتی رو با چه شلواری بپوشیم صحبت کردیم و یه سری ایده بهتون دادیم تا با این آیتم خوش استایل تر بشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی وقتا برای خیلی هامون پیش اومده که در مواقعی که تیپ بد زدیم اصلا از خونه بیرون رفتنمون نمیاد و وقتی که میریم بیرون هم مدام دوست داریم که زودتر برگردیم خونه چرا که تیپ میتونه تاثیر مستقیم روی اعتماد به نفس هر کسی داشته باشه و اگر خوب باشه مسلما اعتماد به نفس بالا خواهد بود و در صورتی هم که بد باشه اعتماد به نفستون پایین خواهد اومد البته که باید در این بین اون دسته از افرادی که اعتماد به سقف دارن رو فک میکنن هر چی هم بپوشن بهشون میاد بدون این که از مد چیزی بدونن رو فاکتور بگیریم مثلا شاید یکی قد بلند داشته باشه و بره سراغ استایل مونوکروم به نظرش خیلی هم زیبا شده باشه در حالی که از نظر اصولی اینطور نیست چون این مدل از استایل قدش رو بلندتر نشون میده و خب مسلما تعادل در اندامش بهم خواهد ریخت.

پس داشتن استایل شیک در این دوره و زمونه حتی از قیافه ی زیبا هم جلوتر زده چرا که شما در صورتی که استایلتون خوب و فکر شده باشه ناخودآگاه جذابیت ظاهرتون هم بیشتر میشه پس لازمه که برای به دست آووردن یه استایل خوب نهایت تلاش خودتون رو کنید و در زمینه ی اصول و قواعد مد و فشن اطلاعات به دست بیارید و از این اطلاعات در جاهای درست استفاده کنید مثلا برای ست کردن آیتم های مختلف در تیپتون باید بدونید که به عنوان مثال شالی که انتخاب کردید با چه کفشی میاد و یا برای خیلی ها سواله که مانتو کتی رو با چه شلواری بپوشیم که در این مقاله به این موضوع پرداختیم و در این خصوص یه سری پیشنهادها بهتون دادیم که خوشتیپ ترتون میکنه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتوی کتی رو با چه شلواری بپوشیم

مانتو کتی رو با شلوار بوت کات ست کنید

یکی از جذاب ترین استایل های رسمی که هر خانومی میتونه به سراغش بره ترکیب مانتو کتی با شلوار بوت کات هست که شما میتونید برای موقعیت های رسمی و غیر رسمی استفاده اش کنید. شلوار بوت کات در واقع همون شلوار دمپا گشاد آپدیت شده هست که در قسمت بالایی شلوار تنگ هست و هر چی به سمت پایین و پاچه ها میاد گشادتر میشه. 

این مدل از شلوارها با پارچه های مختلف دوخته میشن که بهترین اون ها برای بودن در کنار مانتو کتی نمونه های جین و مازراتی هست که یه زیبایی خاص و بینظیر به استایلتون میبخشن. از خوبی هایی که این مدل از شلوارها دارن این هست که شما میتونید با اون ها از زیر مانتو کتی شومیز زیبا بپوشید و در صورت شرکت در یه مهمونی تنها مانتو رو دربیارید و با شومیز و شلوارتون به زیبایی بدرخشید. دقت کنید که شما میتونید با این مدل از شلوارها هم کفش های پاشنه بلند و هم کتونی بپوشید که با نمونه ی مازراتی بهتره که فقط پاشنه بلند پوشیده بشه.

مانتوی کتی رو با چه شلواری بپوشیم

مانتو کتی رو با شلوار راسته ست کنید

 در صورتی که براتون سواله که با مانتو کتی چه شلواری بپوشید یه انتخاب کلاسیک پیش روی شما خواهد بود و اون شلوار راسته هست که از اون جایی که ساده هست و فرم رسمی داره بسیار مورد استقبال خانوم ها قرار داره و به هیچ وجه از مد نمیفته و یه خوبی که داره این هست که با انواع مدل مانتوها ست میشه.

این مدل شلوار در اصل از لحاظ میزان گشادی در همه ی قسمت ها یکی هست و اینطور نیست که یه جایی تنگ و یه جا گشاد باشه و به طور معمول از جیب برخورداره و کمربند هم داره که به این دلیل جذابیت استایل شما رو بیشتر میکنه. از دیگر خوبی هایی که این مدل شلوار داره اینه که شما میتونید چه برای استایل های رسمی و چه برای استایل های غیر رسمی ازش در کنار مانتو کتیه خودتون استفاده کنید. 

مانتوی کتی رو با چه شلواری بپوشیم

مانتو کتی رو با شلوار مام استایل ست کنید

یکی از ترکیب های جذاب و اسپرت دیگه که میتونید با مانتو کتی داشته باشید پوشیدن این آیتم همراه باشلوار مام استایل هست که این روزا طرفدارهای زیادی داره و شما میتونید در کمد هر خانومی حداقل یه دونه از این مدل شلوار رو پیدا کنید. البته که باید در خصوص این مدل شلوار بگیم که شاید قد شما رو یه مقدار کوتاه تر نشون بده ولی خب یه استایل شیک براتون میسازه. در خصوص ست کردن رنگ این دو آیتم هم باید دقت کنید که در صورت روشن بودن رنگ مانتو، شلوار رنگ روشن در کنار اون انتخاب کنید.

مانتو کتی رو با چه شلواری بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها