|

دوران دبیرستان گوهر خیراندیش / وقتی پنجاه سال پیش قدش از همسرش خیلی بلند تر بود

گوهر خیراندیش بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها رد سن هفتاد سالگی به سر میبره و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران قدیمی هستن که دیگه خیلی وقته تو فیلم و سریالی ایفای نقش ندارن. البته که برخی از اونها هم در گیر و دار کشف حجاب های دو سال پیش، مهاجرت کردن و یا کشف حجاب نمودن و ممنوع الکار شدن. البته که مثلا گوهر خیراندیش این مدلی نبود و اصلا پیش از همه این ها در آمریکا حجاب از سر برداشته بود و با تصاویر منتشر شده اش، همچنان بازی میکرد و فعالیت داشت. اما مثلا خانوم افسانه بایگان در این دوره جنجالی شدن و حالا هم در هیچ پروژه یا دیده نمیشن. گوهر خیراندیش بازیگر مشهور با سابقه کاری بسیار پر بار و فراوونه که کارنامه ای پر شده از فعالیت های حرفه ای دارد. خانوم بازیگر که از سال 1365 به این عرصه ورود کرد، هم در تلویزیون و هم در سینما و نمایش خانگی، بار ها و بار ها مخاطب رو پای تلویزیون کشونده و پروژه ای که درش بوده رو پر مخاطب کرده. وی از دست هنرمندانی محسوب میشه که همه جوره بازیگری رو هندل میکنن و حریفن. چرا که گوهر خیراندیش هم سابقه به نمایش گذاشتن کاراکتر های منفی و اجتماعی و جدی رو داره و هم نقش های طنز و مثبت رو به جذاب ترین حالت ممکن بازی میکنه.

گوهر خیراندیش

همین شد تا گوهر خیراندیش چهره ای بسیار پر طرفدار بشه که مخاطب بخاطرش پای کار بنشینه. گوهر خیراندیش سن و سالی بالا دارد اما همچنان بشاش و شاداب به زندگی خود ادامه می دهد. وی که در صفحه اینستاگرامش بسیار فعال است، تا به حال بارها تصاویری همراه با دختر و پسرش به اشتراک گذاشته و مورد توجه قرار گرفته. خانوم بازیگر از متولدین سال 1333 می باشد که یک شهریور ماهیست و این روزها 70 سال سن دارد. گوهر خیراندیش که خیلی زیاد اهل عکس انداختنه، در جوانی اش نیز با وجود اینکه عکاسی سخت بود، اما تصاویر زیادی دارد. چهره خانوم بازیگر که از اون زمان تا به حال خیلی فرق نکرده، مورد توجه کاربران قرار گرفت و با عکس های قبل و بعدش گوهر خانوم الان و چند دهه پیش رو مقایسه کردند.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش
گوهر خیراندیش و همسرش

ezgif.com-webp-to-jpg-converter

 

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ر.ش ارسالی در

    خانم خیراندیش بازی های ماندگاری دارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها