|

قبل و بعد نگین عبداللهی / زندگی مدرن سیمای ترش و شیرین بعد از شهرت در انگلیس

نگین عبداللهی بازیگر سریال ترش و شیرین می باشد که مدتی میشه مهاجرت کرده و حالا در انگلیس زندگی میکند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- شبکه آی فیلم رو میشه یکی از بهترین تز های طول عمر صدا و سیما دونست که اومد و با ساخت این شبکه، فیلم و سریال های قدیمی رو بازپخش کرد. همونطور که میدونید این شبکه میاد و اون دست از کارهایی که سالها پیش پخش شده و مورد توجه قرار گرفته بوده رو دوباره نشون میده. فیلم و سریال های که قبلا سرگرم کننده بودن و بهونه ای برای دورهم جمع شدن خونواده ها میشدن. این روزا حال و احوال تلویزیون چندان خوب نیست و پروژه های اونچنان خوبی نداره که خب تو همین راستا مخاطبینش رو هم از دست داده! همین شد تا آی فیلم حتی بیش از پیش بولد بشه و طرفداران بیشتری پیدا کنه. مثلا سریال "ترش و شیرین" رو یادتون میاد؟ این سریال که با بازی هنرمندانی همچون مریم امیر جلالی و حمید لولایی و رضا عطاران و دیگر چهره های جذاب سینما بود، دوباره برای پخش رفته و تو قسمتای اولش به سر میبره. ترش و شیرین که روایت زندگی یه خونواده فقر و یه خونواده پولدار هستش، بازیگری نوپا به نام نگین عبداللهی هم داره.

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی میشه همون دختر کوچیکه نصرت خانوم، اون موقع ها چندان مشهور نبود و در واقع با این کار شناخته شد. این سریال در سال 1386 پخش شد و اون زمان نگین عبداللهی تنها 21 سال س داشت، در حالی که حالا 37 سال سن دارد و یه جورایی میانسال محسوب میشه. نگین عبداللهی که در حال حاضر ایران زندگی نمیکنه و مهاجرت کرده، چهره ای به شدت کم حاشیه بود که خیلی هم در راستای بازیگری ادامه نداد و ول کرد. وی از متولدین سال 1365 می باشد که حالا در کشور انگلیس زندکی میکند. نگین عبداللهی بعد از دیپلم به لندن رفت تا به ادامه تحصیلاتش بپردازه، اما به دلیل بازیگری که در پیش گرفته بود قادر به ادامه تحصیل نبود. وی تک فرزند هستش و مادرش خانه دار و پدرش مقیم روسیه بوده و بیزینس من می باشد. نگین عبداللهی بر این نظره که در زمینه بازیگری مادرش بهترین مشوقش بوده اما سرنوشت او را به سمت و سویی دیگر برد. در ادامه مشاهده می کنید قبل و بعد این بازیگر دهه شصتی رو که مورد توج قرار گرفت.

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی

نگین عبداللهی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اسکندر ارسالی در

    به ۳۷ سال سن میگه میانسال!! تا ۴۰ سال رو میگن جوان، از ۴۰ تا ۶۰ رو میگن میانسال، از ۶۰ به بعد رو هم میگن پیر یا سالخورده

  • Sabam ارسالی در

    تو این دوره ۳۷ میانسال نیست شایا جون:/

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها