|

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین / دست یکی دیدیش خیلی سوسکی و یواشکی گوشیتو قایم کن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین رو بهتون معرفی کردیم که میتونید از بینشون یه انتخاب عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از گوشی این روزا به نهایت خودش رسیده یعنی همه از کوچیک و بزرگ یه گوشی دستشون گرفتن و در برخی از مواقع هم حتی از این وسیله به عنوان بهترین دوست خودشون یاد میکنن چرا که بالاخره محرم اسرارشون هست و یه جورایی همه ی ریز و درشت زندگیشون رو میشه از گوشیاشون فهمید از علایقشون بگیر و الی آخر ولی خب یه موضوعی که در این بین وجود داره این هست که گوشیه شما باید طوری باشه که وقتی این همه باهاش کار میکنید با خراب شدنش اعصابتون رو بهم نریزه و با وجود رسیدگی بهش و به عنوان مثال پیاده سازی ترفندهایی برای افزایش عمر باتری یهو باتریش ادا نده و بی دلیل شارژ خالی کنه و دست شما رو تو حنا بذاره.

خب پیدا کردن یه همچین گوشی اون هم در بازاری که تنوع در اون بیداد میکنه شاید در وهله ی اول کار سختی باشه چون افراد موندن که به عنوان مثال از بین بهترین گوشی ها تا 10 میلیون که تعدادشون هم کم نیست به سراغ کدوم محصول برن که انتظاراتشون رو از یه گوشیه خوب برآوورده کنه که خب برای فهمیدن این موضوع شما نیاز به این دارید که به خوبی هر گوشی که مدنظرتون هست که بخریدش رو از جهات مختلف بررسی کنید و به قولی اون رو با رقبای خودش در کفه های مختلف ترازو بذارید و سبک و سنگین کنید تا بفهمید که کدوم بهتره مثلا در صورتی که دوربین براتون مهمه اول برندی که میخواهید ازش خرید داشته باشید رو مشخص کنید و بعد در بین گوشی های تولید شده از اون برند به سراغ اونی برید که بهترین دوربین رو داره و خب ما هم در همین راستا و برای کمک بیشتر به شما میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

گلکسی S24 اولترا از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

خب مسلما انتظار این رو داشته باشید که به عنوان اولین محصولی که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم به سراغ یکی از پرچمدارهای سامسونگ یعنی گلکسی S24 اولترا بریم که در دی ماه پارسال معرفی و عرضه شد و بعد از اون تونست به فروش بالایی دست پیدا کنه. کمپانی کره ای برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.8 اینچ بهره گرفته که از نوع Dynamic AMOLED 2X و رزولشون فوق العاده ای داره طوری که باورتون نمیشه با یه گوشی سر و کار دارید. توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در این محصول برابر با 120 هرتزه که یعنی هیچ تاخیری در مشاهده ی محتواهای مختلف وجود نخواهد داشت همچنین حداکثر میزان روشنایی صفحه هم 2600 نیت هست که یعنی شما در محیط سر باز و زیر نور خورشید به راحتی آب خوردن میتونید با این گوشی کار کنید.

به عنوان پردازنده یه تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده شده که نیازی به این که بگیم چقدر پر قدرته نداره! اما بریم سر وقت دوربین محصول که کیفیتش شما رو شگفت زده میکنه چرا که دوربین اصلی از یه سنسور 200 مگاپپیکسلی برخورداره و دوربین سلفی سنسور 12 مگاپیکسلی داره که شما میتونید با هر دو عکس ها و فیلم هایی با کیفیت باورنکردنی ثبت و ضبط کنید. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

گلکسی A55 از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

خب بعد از یه پرچمدار قیمت رو پایین بیاریم و بریم سراغ یکی از جدیدترین میان رده های سامسونگ که در اسفند ماه سال گذشته پا گذاشت به بازار و حسابی هم سر و صدا کرد یعنی گلکسی A55 که پنل پشتی شیشه ای و فریم آلومیننیومی اون برای خیلی ها جذاب بوده چرا که ظاهر زیبایی بهش بخشیده. این محصول از وزن 213 گرم برخورداره و نمایشگرش یه پنل به اندازه ی 6.6 اینچ هست که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتره که این یعنی اسکرول روانی داره. همچنین حداکثر میزان روشنایی این گوشی در محیط سر باز و زیر نور خورشید برابر با 1000 نیت هست که کار کردن باهاش رو آسون میکنه.

در بخش پردازنده یه تراشه ی Exynos 1480 تعبیه شده که سرعت و قدرت پردازش خوبی داره. اما ویژگی که سبب شده اسم این میان رده در بین بهترین های سامسونگ از نظر دوربین قرار بگیره سنسور 50 مگاپیکسلی دوربین اصلیش و همچنین سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفیش هست که روی هم رفته عملکرد فوق العاده ای رو از خودشون به نمایش میذارن. باتری محصول هم که 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

گلکسی A25 از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

خب بریم سر وقت اقتصادی ترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین که این روزا میتونید اون رو با قیمت حدودا 16 میلیون خریداری کنید یعنی گلکسی A25 که با داشتن 197 گرم وزن یه گوشیه سبک بشمار میاد. صفحه نمایش اون از یه پنل به اندازه ی 6.5 اینچ برخورداره و از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه اش هم 120 هرتزه. 

برای پردازنده ی اون از یه تراشه ی  اگزینوس 1280 استفاده شده که قدرت خوبی ارائه میکنه. دوربین اصلیش سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش سنسور 13 مگاپیکسلی داره که کیفیتشون خوب و تحسین برانگیزه. باتری هم 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره و طول عمر و دووم خوبی نشون میده.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها