|

همسر قبل و بعد پیمان قاسم خانی / جشن عروسیش تو دهه نود با قمپز اروپایی بوده

پیمان قاسم خانی چهره مشهور سینمایی‌ست که تا به حال دو بار ازدواج کرده و مخاطبین اینبار جشن عروسی قبل و بعد اقای نویسنده رو کنار هم قرار…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه اینطور بوده که مثبت و منفی در نهایت جرقه ای منفی می زنند. میون افراد نیز این موضوع وجود داره و وقتی فردی با خلق و خوی خیلی جنجالی با شخصیتی آروم آشنا میشه، ممکنه در آخر ثمره چندان خوبی نداشته باشه. دنیای بازیگران دنیای وسیعیه گه در عین حال کوچیکه. اونها با هم سالهای سال رفاقت دارن و میونشون ازدواج و طلاق های فراوونی رخ میده. مثلا نمونه بارز مواردی که تا به اینجا گفته‌ایم پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما هستش! بله این دو چهره که هر دو هنرمند هستن، یکی در حوزه بازیگری فعایلت داره و دیگری در کارگردانی و نویسندگی مشغول. اونها در دهه هفتاد با هم ازدواج کردند که البته جرقه منفی بودن این دو شخصیت بعد از حدود 24 سال زندگی منفی شد و در نهایت به جدایی ختم گردید که خب هر دو به سراغ افرادی جدید و شبیه به خود برای ادامه زندگی رفتند. پیمان قاسم خانی اولین بار در سال 1372 بود که نویسندگی رو آغاز کرد و با فیلم "من زمین را دوست دارم" استارت کارش رو زد. وی تا به حال کارگردانی و نویسندگی خیلی از فیلم و سریال های طنز رو داشته و به جرعت میتوان گفت سوابق بسیار پر طرفدار و موفقی در کارنامه کاری اش به ثبت رسیده.

پیمان قاسم خانی سابقه بازیگری رو هم داره و میشه گفت این چهره واقعا هنرمنده چرا که در هر شرایط به بهترین نحو ممکن و حرفه ای کار میکنه. پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما در سال 1371 بود که با هم ازدواج کردند. پیمان 26 ساله بود و بهاره 19 ساله. این زوج در سال 1375 صاحب دخری به نام پریا قاسم خانی شدن که حالا 28 سال سن دارد. این زوج در اواسط دهه نود بود که زندگی پر فراز و نشیب‌شون رو خاتمه دادن و بهاره بانو با ازدواج دوم و راهی که بعد از طلاق پیش گرفت، نشون داد تا به چه اندازه شیفته لایف استایل جنجالیه و پیمان قاسم خانی نیز با ازدواج دومش بر ملا کرد که تا به چه اندازه زندگی ملو و اروم رو میپسنده. البته که میدونید خانوم بازیگر از همسر دومشون هم طلاق گرفتن اما پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی با فاصله سنی 25 سال همچنان خوشبخت و موندگار هستند. در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از همسر قبل و بعد پیمان قاسم خانی. 

پیمان قاسم خانی ازدواج اول پیمان قاسم خانی
پیمان قاسم خانی پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها