|

قبل و بعد هدی زین العابدین / فاطمه سقوط یک فرشته بعد دو دهه با سر و شکل مدلینگی

هدی زین العابدین بازیگر مشهوریه که این روزها در سریال در انتهای شب ایفای نقش دارد و حالا با تصاویر سیزده سال پیشش مقایسه میشود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال های شبکه خانگی یکی پس از دیگری در حال نمایش هستند. ظاهرا دیگه شبکه های تلویزیونی جای خود را به نمایش خانگی داده اند و از دست سریال های داغ این روزها هم میشه به "افعی تهران" اشاره داشت. البته که به تازگی سریالی دیگر به نام "در انتهای شب" تولید شده که تازه اولین قسمتش روانه بازار سریال ها گشته. در این کار هنرمندانی همچون پارسا پیروزفر و همچنین هدی زین العابدین ایفای نقش دارند. جالب اینجتست سینما نیز این روزها میزبان فیلم "مست عشق" با بازی آقای پیروزفر هستش و از اونجای که ایشون یکی از پر طرفدارترین ستاره های سینما محسوب میشن، قطعا در هر پروژه ای که حضور داشته باشند پر بیننده خواهد شد. هدی زین العادین چهره ای جوان و جذاب است اولین بار با بازی در سریال تلویزیونی "سقوط یک فرشته" در سال 1390 مشهور شد. هدی بانو در سریال نام برده جدید، نقش زنی جذاب رو به تصویر میکشه که موهایی جوگندمی دارد و همین استایل به زیبایی ظاهر او افزوده.

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین سال گذشته نیز در نمایش خانگی سریالی بی نظیر به نام "رهایم کن" بازی کرد. وی که از دست هنرمندان دهه شصتی محسوب میشه، تونست خیلی زود خودش رو در بین هنرمندان اسم و رسم دار محبوب ببینه. چرا که هم به شدت کم حاشیه هستش و هم کاربلد و زیبا. هدی زین العابدین چهره ای از دهه شصته که در سال 1368 متولد شده. وی تیر ماهی هستش و اهل کرج. هدی زین العابدین تحصیلاتش رو در زمیه گرافیک ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد. خانوم بازیگر هنرمند در عکاسی نیز دستی بر آتش دارد که خب همه این موارد گویای هنرمند بودن وی می باشد. این بازیگر جوان سینما تو یه خونواده 5 نفره متولد شد که یک خواهر و یک برادر نیز دارد. هدی زین العابدین صاحب چهره ای نچرال می باشد که حتی خال صورتش رو هم برنداشته که خب همه اینها نشونه از اعتماد به نفس بسیار عالی وی هستش. پروسه شهرت هدی زین العابدین از سال نود تا به امروز 13 سال میشه که البته خانوم بازیگر خیلی زود به قله دیده شدن رسید و حالا تصاویری از قبل و بعد منتشر شده که نشون میده هدی بانو این روزها که 35 سال سن داره، بسیار جوان تر از 13 سال پیشش هستش که 22 ساله بود. در ادامه مشاهده می کنید قبل و بعد هدی زین العابدین رو. 

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

هدی زین العابدین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها