|

مانتوهایی که همیشه مد هستن / خاص بودن به صد تا سوراخ گوش نیست اینجوری استایل کن

مانتو ها انواع مختلفی دارند که مناسب هر فصل دوخته میشن و در اینجا قراره با مانتوهای مد تابستونه آشما بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو ها در ایران ما بخش اصلی استایل یک بانو محسوب میشن که البته اگر به درستی هم انتخاب بشن، میتونن زیباترین قسمت ظاهرمون هم به حساب بیان. چرا که مانتو تاثیرگذارترین و تو چشم ترین عنصر در تیپ ماست و قسمت زیادی از انداممون رو گرفته. این در حالیه که باقی آیتم های استایل حول محور مانتو انتخاب و چیده میشه که در نهایت ظاهری شیک و یا نه چندان زیبا برامون میسازه. 

مانتو ها انواع مختلفی دارند که بسته به فصلی که درش هستیم و جایی که قراره ازش استفاده کنیم و البته سبک تیپ و سلیقه ما انتخاب میشه. مانتو ها در رنگ های متنوعی در بازار عرضه شده و مناسب هر سن و فیوریتی تولید میشه. این روزها در نیمه اول سال به سر میبریم و هوای خنک و رو به گرم رو می بینیم. مانتو ها نیز به طبع جنس و مدل خاص خودشون رو گرفتن و دیگه از اون مدلای پالتویی و ضخیم در اومدن. اما بسیاری از خانوم ها همچنان نمیدونن چه سبک مانتویی رو بورسه و با کدوم مدل از مانتو های شیک تر و ترند خواهند شد. در اینجا قراره با چند مدل جذاب از مانتوهای رو مد 1403 آشنا بشیم که میتونن استایلی زیبا و بی نظیر برای شما بسازند. تنها کافیه ایده گرفته و انتخاب کنید.

مانتو رو مد 1403

مانتو شومیزی میتونه واست یه استایل جذاب بسازه

شومیزها لباس هایی جذاب و مدرن و خیلی خوشگلی هستن که در انواع ظواهر مختلف طراحی میشن. شومیز ها هم میتونن مانتو باشن و هم به شکل لباس مجلسی، که خب در سبک مجلسی با هر مدل شلوار و دامنی که فکرش رو کنید ست میشه. اما مانتو شومیزی ها نیز به همین میزان محبوب و هماهنگ هستن. چرا که مانتو شومیزی ها در واقع پیراهن های مردانه ای می باشند که به شکل ساده طراحی شده و کمی زنونه تر میشن. این سبک مانتو میتونه با هر شلواری به خوبی ست بشه و برای روزهای گرم تابستونی واقعا جذاب بشه. این سبک مانتو در هر رنگی دوخته شده و میتونن گزینه های جذابی برای استایل های کژوال باشند.

مانتو رو مد 1403

مانتو عبایی بلند میتونه یه استایل خنک و زیبا باشه

مانتو عبایی، لباسی گشاد و بلند می باشد که اصالتا توسط زنان عرب پوشیده میشه. اما خب تو سال های اخیر این مدل مانتوها نیز به عنوان یک سبک شیک و پوشیده در میون همه زنان در سرتاسر جهان محبوبیت داره. مانتو های عبایی تابستونه از پارچه های نازک و خنک تولید میشن. پارچه هایی به مانند  حریر و لینن که واسه هوای گرم برای مانتو ایده هایی عالی هستن.

مانتو رو مد 1403

کراپ کت بپوش با شومیز ساده؛ واقعا هم خوشگله هم پوشیده و هم مدرن

این روزها در مجموع کراپ ها خیلی ترند شدن. کراپ ها هم میتونن تاپ باشن و هم تیشرت و هم کت. کت های جین و کتان از دست محبوب ترین جنس هایی هستن که میتونن برای این سبک لباس ها مناسب باشن. کت های جین آبی روشن همراه با شلوار جین همرنگ و شومیز های ساده سفید رنگ استایلی بی نظیر و امروزی برای شما خواهد ساخت.

مانتو رو مد 1403

مانتو عروسکی رنگی

این ایده میتونه بهترین ایده باشه. چرا؟ چون هم برای بهار رنگارنگ زیبایی فوق العاده داره و هم برای تابستون خیلی مناسبه. مانتو عروسکی های رنگی در واقع هم از نظر مدل و هم به لحاظ رنگ مناسب هر دو فصل هستن و خنکی و ظاهر خیلی خوبی نیز دارند. این سبک مانتو با انواع و اقسام شلوارها به خوبی ست میشه و از مام استایل گرفته تا بگ و دمپا و اسکینی و پارچه ای، همرو میتونه ساپورت کنه.

مانتو رو مد 1403

مانتو بلند در طرح های مختلف

مانتو ها در سایز های مختلفی روانه بازار میشن. البته که این سایز تنها در رابطه با چق لاغری نیستو بلندی و کوتاهی مانتو نیز اهمیت زیادی داره. خب به برخی مانتو بلند نمیاد و به برخی هم مانتو کوتاه. اما اگر از دست افرادی هستید که مانتو بلند رو دوست دارید و استفاده می کنید، پس حتما از این سبک مانتو ها پوشیده و لذت استایلی زیبا رو بچشید. چرا که مانتو بلند در طرح های ساده شاید خیلی مورد استقبال قرار نگیره، اما وقتی بره تو حالت طرح دار و آستین مدل دار، زبیاییش تمام و کمال میشه.

مانتو رو مد 1403

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی