|

لیست خرید وسایل خونه مدرن / این اِلمان ها رو که دیدم ذهنم باز شد حسابی ذوقیدم

دکوراسیون مدرن لوازم بسیار زیادی رو میطلبه تا بتونه بشه یه دکور واقعا مدرن، که خب در این مطلب لیستی از این لوازم رو نوشته ایم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی یک فضا به اونچه که درش گذاشته میشه مربوطه. شما اگر یک کلبه خرابه رو هم با لوازم زیبا و مناسب پر کنید، بی شک می بینید که دیگه اصلا مهم نیست اون خونه تو چه لوکیشنی قرار داره، و تنها زیبایی داخلیه اون خونست که چشمتون رو میگیره. دکوراسیون به معنای چیدن لوازم با توجه به ترند ها و نیاز ها و البته سلیقه هاست. اینکه شما بدونید چی رو با چی میشه ست کرد و کدوم وسیله با چه ابعادی میتونه به سبک و فضای شما بیاد، اهمیت بسیار زیادی داره. 

اما گفتیم ترند و سلیقه! امروزه دیگه خیلی از سلیقه ها تغییر کرده که خب میشه گفت سلیقه هم از روی ترند ها و اونچه که مد میشه سرچشمه میگیره. سبک دکوراسیون ها انواع مختلفی دارند که سبک مدرن یکی از پرطرفدار تریناست. هر سبکی نیازمند یک سری موارد هستش که در یک راستا حرکت می کنند. چه از نظر شکلی و چه به لحاظ رنگی. سبک مدرن نیز اینچنین است و چند آیتم مشترک میون لوازمش داره که در نتیجه سبک دکوراسیون مدرن رو میسازه. اگر شما نیز از دست افرادی هستید که به مدرن علاقمندید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید چرا که قراره یه لیست از لوازم برای خونه مدرن بنویسیم.

لیست خرید وسایل خونه مدرن

لیست کامل سبک دکوراسیون مدرن

سبک مدرن امروزی که اغلب هم با سبک معاصر اشتباه گرفته میشه، بر اساس یک جنبش طراحی هستش که در اواخر قرن بیستم متولد گشت. مبلمان و دکورهای سبک مدرن از مواد طبیعی، رنگ‌ های خنثی یا خاکی و حذف جزئیات غیرضروری از دست ویژگی های سبک مدرن می باشند. در حالی که ممکن است طیف وسیعی از رنگ ها رو در دکور های معاصر ببینید، سبک های مدرن رنگ های تک رنگ دارند. اگر بخوایم نگاه کلی به این مطلب بی اندازیم باید بگیم این لبست از آیتمهای همچون، مبل مدرن، صندلی تکی، لوستر مدرن، تی وی وال مدرن، فرش مدرن، تابلو مدرن، آینه و میز کنسول مدرن، پرده های مینیمال مدرن، اکسسوری های مدرن و همچنین میز ناهارخوری مدرن تشکیل شده که به برخی از اونها به شکل تکی می پردازیم.

مبلمان مدرن در دکوراسیون مدرن

همونطور که کمی قبلتر هم اشاره کردیم مدرنیته بر پایه سادگی پیش میره و در اینجا هم باید گفت مبلمانی که تابع الگوهای مینیمالیستی و خطوط صاف هستند، مورد پسند مدرن می باشند. رنگ در این سبک معمولا به شکل تک رنگ هستش و از چوب کمتری هم برای زیباسازی مبلمان استفاده شده. البته به جز مواقعی که بتونیم چوبی متناسب با طرح مبل و دکوراسیون خونمون انتخاب کنیم.

modern2-furniture3-model12

صندلی تکی واسه دکوراسیون مدرن عالی میشه

پیش از اینکه بریم سراغ سبک و طرح این دست از مبل یا صندلی ها، بهتره که اول در رابطه با رنگشون صحبت کنیم. اگر هدف اصلی شما از خرید این مبل به عنوان تزیین در فضا هستش، به طوری که یه گوشه از خونه بزاریدش و ظاهری خاص و مدرن فضا ببخشید، پس بهتره که حتما از روکش و پارچه مبل های شارپ و رنگ تند انتخاب کنید. سادگی رو کمی کنار بگذارید و مثلا از رنگ زرد یا خردلی برای این سبک از مبل تک استفاده نمایید. مدرنیته از سادگی پیروی میکنه اما کمی رنگ در فضا زیبایی رو دوچندان خواهد کرد.

لیست خرید وسایل خونه مدرن

تی وی وال مدرن که هر خونه ای نداره ولی واجبه

در واقع دیواری که روی آن تلویزیون نصب میشه رو بهش میگن تی وی وال، اگه خب یکی از المان های مهم در طراحی داخلی می باشد. تی وی وال به عنوان یک نقطه کانونی و البته مورد توجه در فضا میتونه طراحی ها و دکوراسیون متنوعی رو پذیرا باشه. تی وی وال تنها محدود به نشیمن نمیشه و میتونه برای اتاق خواب و یا اتاق مستر نیز طراحی بشه؛ البته با در نظر گرفتن خصوصیات فضا.

لیست خرید وسایل خونه مدرن

لیست خرید وسایل خونه مدرن

تاثیر فرش مدرن در زیبایی دکوراسیون مدرن

فرش یکی از مهمترین عناصر در زیباسازی محیط خونه به حساب میاد. اما از طرفی هم یکی از مهمترین کاربرد های فرش عایق برای گرما می باشد که باعث میشه تا کف منزل شما همواره گرم بمونه. این ویژگی مخصوصا تو فصول سرد تاثیر فوق‌ العاده‌ ای در کاهش مصرف انرژی داره و از طرف هم به مانند عایق صداگیر عمل میکنه.

لیست خرید وسایل خونه مدرن

میز ناهارخوری به سبک مدرن

میزناهارخوری مدرن و شیک، با مفهوم مینیمالیسم ارتباط مستقیم و زیادی داره. چرا که در این نمونه‌ ها فضا و وسایل به گونه ای هستند که تموم اشیا موجود دارای طرحی ساده و بدون پیچیدگی می باشند. در این سبک از میز ناهارخوری ها خطوطی که به کار رفته تمیز و منظم و البته تک رنگ می باشند و تزیین اضافه ای در اونها نخواهید دید.

لیست خرید وسایل خونه مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی