|

لوستر فانتزی صورتی برا همه جا / کی به عقلش رسیده این جذابای مدرن رو طراحی کنه

اگر دلتون یه تنوع جذاب در دیزاین منزل میخواد، پس حتما به این مطلب سر بزنید و با لوستر های فانتزی صورتی آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک اینکه شما خونتون رو سر تا پا طلا بگیرید و از انواع و اقسام لوازم شیک و مدرن استفاده کنید، اما به میزان کافی نور در محیط نداشته باشید، همه چیز به فنا خواهد رفت. غیر اینه که نور به اجزا و عناصر جلوه و درخشندگی میبخشه؟ اصلا مگه میشه بدون نور محیط و لوازمش رو دید؟ پس وجود آیتم های نور دهنده برای هر کجا در ابتدای مسیر دکوراسیون اهمیت بسیار فراوونی داره. از طرفی هم این وسیله ها خودشون یه پا خوشگل کننده فضا هستن چرا که با ظواهر زیبا و متنوعی که دارند میتونن قسمت مورد نظر رو خوشگل کرده و به دیزاین هرچه بهتر محیط کمک کنند.

عناصر نوردهنده از لوستر ها گرفته، تا انواع روشنایی ها و لامپ ها هر یک یه شکلی متفاوت کار خود را انجام داده و زیبایی رو به فضا هدیه میدن. لوستر ها زیباترین مدل نوردهنده ها هستن که شکل و شمایل های بسیار مختلفی دارند و میتونن با توجه به سلیقه و سبک دکوری که دارید انتخاب بشن. یکی از این انواع، لوستر های فانتزی می باشند که با قیافه های کمی قرتی تر و رنگ های جالب مورد توجه بسیاری از افراد در ترند روز قرار گرفته اند. در این بخش قراره با انواع لوستر های رنگ صورتی آشنا بشیم که زیبایی شون تمام و کمال هستش و میتونن یه تنوع شارپ به محیط مورد نظر شما بدن.

لوستر فانتزی صورتی

لوستر فانتزی چیست؟

همونطور که از اسمش هم پیداست، لوستر های فانتزی به نوعی از لوستر ها گفته میشه که طراحی اونها با اشکال هندسی بسیار متفاوت و کاملا خلاقانه انجام میشه. در واقع تو این مدل دیگه خبری از شاخه های پر کریستال و یا سبک های کلاسیک نیست و بیشتر ایده پردازی رو به چشم می بینید. از دیگر ویژگی هایی که میشه نسبت به این سبک لوستر گفت اینه که رنگ های فانتزی و طرح های عروسکی دارند جوری که میتونن مناسب هر فضا باشند!

لوستر فانتزی صورتی

لوستر های فانتزی جدید که خوشگلی از سر و روشون میباره

این روزها بیشتر افراد به سمت و سوی سبک های مدرن و امروزی روی آورده اند که خب در این راستا شاهد پدید شدن انواع لوستر های جدید فانتزی هستیم. از دست مدل های بسیار جذابی که در این سبک از لوستر ها می بینیم میشه به منحنی های به هم تنیده ای اشاره کرد که به شکل چند سطحی ارائه میشن. به علاوه اینکه مدل های خطی نیز در بین این سبک از لوستر ها به چشم می خوره که به راحتی میتونن با سبک دیزاین های مینیمال ست و هماهنگ بشن. یکی دیگه از مدل های جذابی که میشه بهشون اشاره داشت هم طرح های ماه و ستاره ای می باشند که ستاره های کوچیک و نورانی به شکل آبشاری قرار گرفته و برای سالن های پذیرایی کاربرد گسترده ای پیدا کردن و به شدت مورد استقبال قرار گرفتند. تنوع تو لوستر های جدید فانتزی اونقدری زیاده که مهم نیست محیط شما چه مدلیه، هر چی که دلتون بخواد رو میتونید انتخاب کنید.

لوستر فانتزی صورتی

اما چرا لوستر های فانتزی؟

خب همه چیز برمیگرده به سلیقه! سلیقه مردم هر ساله در حال تغییره و قدیم ندیما سلیقه و انتظار افراد حول محور مدل هایی از آویز میگشت که این روزها اونها رو در مقابل مدل های فانتزی به اسم "کلاسیک" میشناسن. لوستر هایی که تو چند دهه قبل در هر فضایی می دیدیم، اغب شلوغ و از متریال کریستال و فلز بودند! اما انگاری امروزه همه چیز تغییر کرده و حالا مینیمال پسندی چشم افراد به رو خود جلب نموده و اشکال هندسی مختلف و متریال های متنوع در تولید لوستر مورد استقبال قرار گرفته. قبل تر لوستر هایی که کریستال های اشکی داشتن در ابعاد بزرگ، شیک و لاکچری دیده میشدند در حالی که در سال 1403 مدل لوستر های کمی عجیب تر به بازار روانه شده و محیطی یونیک و کمتر دیده شده براتون خواهد ساخت. 

لوستر فانتزی صورتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی