|

معرفی بهترین شامپو برای موهای سوخته با دکلره / اینا جلوی وز شدن و موخوره رو هم میگیرن

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین شامپو ها برای موهای سوخته با دکلره پرداختیم که میتونید با کمکشون زیبایی دوباره موهاتون رو برگردونید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه در زمینه ی چیتان پیتان در پی این هستن که بهترین ها رو برای خودشون داشته باشن از بهترین روتین پوستی بگیر تا بهترین لوازم آرایش که در این بین چه بهتر که در این زمینه ها به دنبال بهترین ها باشید چرا که مسائل اینجوری تاثیر مستقیم روی زیبایی و سلامت شما دارن مثلا در صورتی که پوستتون چرب بود به دنبال بهترین ضدآفتاب ها برای پوست چرب برید و با انتخاب یه محصول مخصوص پوستتون هم زیبایی و هم سلامت پوستتون رو تضمین کنید و هم میزان چربی اون رو کنترل کنید چرا که برخی از ضد آفتاب ها با فرمولاسیون گیاهی که دارن میتون این کار رو برای شما انجام بدن.

بنابراین انتخاب بهترین ها این روزا برعهده ی خود شما خواهد بود که البته در این بین با وجود یه عالمه تنوع موجود در زمینه ی لوازم آرایشی و بهداشتی واقعا ـآدم سردرگم میشه که به کدوم محصول اعتماد کنه و به سراغ کدومشون بره که خب با یه ذره تحقیق و مطالعه میتونید به جواب صحیح برسید به همین دلیل ما در این مقاله میخواهیم چند تا از بهترین شامپوها برای موهای سوخته با دکلره رو بهتون معرفی کنیم که باعث التیام موهای آسیب دیده میشن و شما میتونید با توجه به مطالب ذکر شده پی به این ببرید که آیا برای شما موثر هستن یا نه البته که در وهله ی اول باید از این به بعد یه آرایشگر حرفه ای و معتمد پیدا کنید تا این مشکلات براتون پیش نیاد، پس دیگه وقت رو هدر ندیم و در ادامه بریم برای شناختن محصولات موردنظر. 

بهترین شامپو برای موهای سوخته با دکلره

شامپو لورال مدل Color Vive

یکی از اولین محصولاتی که در زمینه ی ترمیم موهای آسیب دیده با رنگ میخواهیم بهتون معرفی کنیم شامپوی Color Vive لورال هست که برای محافظت از موهای آسیب دیده و رنگ شده بسیار مناسبه و از اون جایی که PH مناسبی ایجاد میکنه باعث ترمیم و تقویت موها میشه.  این محصول حاوی ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز مو هست و از این جهت تغذیه رسانی مو رو به نحو احسن انجام میده و سبب سلامت و درخشندگی کامل موها میشه.

همچنین این شامپو از اون جایی که یه لایه ی محافظتی ضد UV هم در موها ایجاد میکنه سبب کاهش آسیب دیدن موها با نور خورشید میشه و از اون ها در مقابل آلودگی های محیطی هم مراقبت میکنه. پس با همه ی این توصیفاتی که شد میشه گفت که این محصول برای موهای آسیب دیده با رنگ میتونه فوق العاده باشه.

بهترین شامپو برای موهای سوخته با دکلره

شامپو سریتا بیوتی

برسیم به دومین محصولی که در بین بهترین ها برای موهای رنگ شده و آسیب دیده پیشنهاد میشه یعنی شامپوی سریتا بیوتی که با ویژگی هایی منحصر به فردی که داره میتونه تغذیه ی مو رو تمام و کمال به عهده بگیره و با وجود فرمولاسیون خاصش به تقویت موها هم کمک شایانی کنه. این محصول همچنین به علت داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی و فیلترهای UV کمک میکنه که رنگ موی شما بیشتر تثبیت بشه. از دیگر خصوصیاتی که این شامپو داره میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • آبرسانی قویه موها
  • افزایش درخشندگی مو
  • جلوگیری از موخوره
  • تقویت و ترمیم ساقه مو و...

بهترین شامپو برای موهای سوخته با دکلره

شامپو بدون سولفات نکسوس

برسیم به یکی دیگه از بهترین و پر فروش ترین شامپوهایی که در دنیا برای موهای دکلره و رنگ شده توصیه میشه یعنی شامپو نکسوس که بدون سولفات هم هست. شما با این محصول میتونید به خوبی پروتئین رسانی موها رو انجام بدید و به موندگاری و دووم اون ها کمک زیادی کنید. این شامپوی فوق العاده ی در فرمولاسیون خودش پروتئین کینوا و الاستین داره که باعث تقویت ریشه ی مو و تغذیه تار های اون میشه. از طرف دیگه این محصول باعث درخشندگی هر چه بیشتر موهای شما هم خواهد شد. همچنین این شامپو به موندگاری رنگ روی موهای شما هم کمک شایانی خواهد کرد.

بهترین شامپو برای موهای سوخته با دکلره

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی