|

راهنمای انتخاب مبلمان فضای باز / تراس و باغ رو خیلی شیک چیدمان کن و لذتشو ببر!

در این مقاله مطالبی در مورد مبلمان فضای باز و ویژگی های این دسته از مبلمان مطرح میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نشستن در فضای باز وقتی که هوا تمیز و نه گرم و نه سرد باشه لذت بخشه! چه برای نوشیدن فنجونی چای چه برای میل کردن غذا... ممکنه فضای باز ما یک بالکن و تراس با ابعاد کوچیک باشه یا باغی وسیع و بزرگ. به هر حال انتخاب مبلمان مناسب برای اون، میتونه دلنشینی فضا رو چندین برابر کنه و اوقات خوشی رو برای ما و عزیزان مون به ارمغان بیاره. با اهمیت پیدا کردن و جذاب شدن موضوع دکوراسیون برای خیلی از آدما، خوبه که اطلاعاتی در مورد مبلمان مخصوص فضای باز به دست بیاریم و اگر تراس، حیاط یا باغ داریم اون رو به بهترین شکل چیدمان کنیم. در این مقاله مطالبی در مورد مبلمان فضای باز و ویژگی های این دسته از مبلمان مطرح میشه که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیره. تا پایان همراه ما باشید.

mobleman-fazayebaz4

مقاوم در مقابل آفتاب و باران

مبلمان فضای باز به دلیل قرار گرفتن در محیط سر باز و بودن در معرض نور آفتاب و همچنین باد و باران، باید جنس مقاومی از این نظر داشته باشه.

اگر قصد خرید وسایل مربوط به فضای باز رو دارید دقت کنید که جنس مقاوم و مطابق با استانداردهای این چنینی رو انتخاب کنید.

mobleman-fazayebaz6

سبک با قابلیت جابجایی

یکی دیگه از ویژگی های مبلمان باغی، سبک بودن اونهاست. استراکچر داخلی مبلمان فضای باز معمولا از آلومینیوم هست. آلومینیوم مورد استفاده در این محصولات سبک و ضد زنگه.

سبک بودن مبلمان باغی و فضای باز از اون جهت اهمیت داره که بتونید هروقت که خواستید اونها رو به راحتی به جای دیگه منتقل کنید.

mobleman-fazayebaz1

اهمیت راحتی مبلمان فضای باز

راحت بودن مبلمان فضای باز، ویژگی مهم دیگه ست که موقع انتخاب اون باید مد نظر قرار بدید. ممکنه دوست داشته باشید به مدت طولانی در فضای باز منزل یا باغ و ویلای خودتون، بمونید و به همین خاطر باید مبلمانی رو انتخاب کنید که نشیمن راحتی داشته باشه.

mobleman-fazayebaz3

توجه به متراژ و ابعاد فضای باز

برای انتخاب مبلمان فضای باز خودتون، باید اندازه فضایی که قصد دارید اون رو برای وقت گذروندن، چیدمان کنید رو در نظر بگیرید. مثلا اگر برای یک تراس با ابعاد یک متر در سه متر میز و صندلی می خرید باید بدونید که یک میز کوچیک و دو صندلی برای این فضا کافیه. و اگر برای یک باغ یا ویلای بزرگ قصد خرید مبلمان و میز و صندلی رو دارید، راحت می تونید یک ست مبلمان 7 یا 9 نفره انتخاب کنید.

mobleman-fazayebaz2

سایر وسایل و محصولات فضای باز

غیر از مبلمان و میز و صندلی، محصولات زیاد دیگه ای رو میشه برای تجهیز و دکوراسیون فضای باز مخصوصا در حیاط، باغ یا ویلا انتخاب و خریداری کرد.

mobleman-fazayebaz10

تاب و صندلی آویز، سایبان و چتر، بخاری باغی، باربیکیو و کباب پز، آلاچیق، پنکه و... هم از جمله وسایلی هستن که می تونید بنا به نیازها و همینطور بودجه خودتون اونها رو انتخاب و خریداری کنید.

mobleman-fazayebaz9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی