|

لذت بردن از فضای باز + راهکارvip

انواع تاب ویلایی، مبلمان فضای باز ویلاسازه و هیتر های گرمایشی راهکار های مهمی برای لذت بردن از فضای باز هستند.

لینک کوتاه کپی شد

افزایش تعاملات اجتماعی در فضای باز و معرفی تجهیزات فضای باز

امروزه بسیاری از افراد با مشکل برقراری ارتباط مواجه هستند و نمی توانند به راحتی با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنند. همین موضوع باعث می‌شود تا دچار مشکلاتی در زندگی شخصی و همچنین شغل خود شوند. انسان ذاتا موجودی اجتماعی است و بدون ارتباط با اطراف خود نمی‌تواند زندگی کند، از همین جهت نیاز دارد تا به طور مداوم جهان اطراف خود در ارتباط باشد و بتواند با انسانهای دیگر رابطه برقرار کند.

یکی از عمده ترین دلایل این مشکلات رواج جوامع مجازی می باشد که روز به روز شاهد افزایش آن هستیم. جوامع مجازی شاید به ظاهر باعث ارتباطات بیشتر می شوند ولی در اصل این گونه نیست و افرادی که در اینترنت و جوامع مجازی فعالیت بیشتری دارند دچار انزوا می شوند. در واقع اینترنت تبدیل به وسیله ای برای تنهاتر شدن و منزوی شدن افراد شده است شما می توانید نمونه های آن را در اطراف خود مشاهده کنید. افراد به مرور زمان قابلیت‌های خود را برای برقراری ارتباط از دست می دهند به گونه‌ای که امروز شاهد هستیم افراد به دلیل نداشتن روابط اجتماعی بیش از پیش در جوامع مجازی فرو می روند.

برای اینکه بتوان این مشکل را حل کرد باید ابتدا در میان جمع حضور داشته باشید تا به مرور بتوانید بر مشکل خود غلبه کنید. بسیاری از شغل های امروزی نیاز به روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دارند تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید. اما امروزه شاهد آن هستیم که افراد در برقراری ارتباط با مشکل مواجه می‌شوند و نمی توانند رابطه درستی را با اشخاص دیگر برقرار کنند. همین موضوع باعث می‌شود تا در شغل هایی که نیاز به ارتباط جمعی دارد موفق نباشند. 

اما اینگونه نیست که این یک مشکل غیر قابل حل می باشد، شما میتوانید به وسیله راهکارهای مختلفی روابط اجتماعی خود را بهبود بخشید و بتوانید آسانتر با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنید. انواع تاب ویلایی، مبلمان فضای باز ویلاسازه و هیتر های گرمایشی راهکار های مهمی برای لذت بردن از فضای باز هستند. امروزه دانشمندان و روانشناسان راه کارهای زیادی را برای تقویت اعتماد به نفس و همچنین بهبود روابط اجتماعی معرفی کرده اند. اما ما می‌خواهیم از روشهای بسیار ساده و کاربردی استفاده کنیم تا بتوانیم ارتباطات خود را با محیط اطراف گسترش دهیم.

image_65ead0aaf409992cf53193e07ed953969754e777

از تجمعات خانوادگی شروع کنید

برای این که بتوانید با افراد مختلف در اجتماع ارتباط برقرار کنید باید ابتدا بتوانید ارتباط مناسبی با افراد خانواده خود برقرار کنید. اگر بتوانید با افراد خانواده خود ارتباط درستی برقرار کنید به راحتی می توانید این ارتباط را به محیط اطراف نیز گسترش دهید. امروزه مشاهده می‌کنیم که در بسیاری از خانه ها افراد فقط برای اموراتی مانند غذا خوردن دور هم جمع میشوند و ارتباط زیادی با یکدیگر ندارند. همین موضوع در روابط اجتماعی افراد نیز تاثیر می گذارد و باعث می شود تا آنها نتوانند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند. شما باید تمرین کنید تا بتوانید روحیه اجتماعی خود را بالا ببرید و این موضوع را باید از منزل خودتان شروع کنید.

سعی کنید در خانه شرایطی را ایجاد کنید که افراد بتوانند زمان بیشتری را در کنار یکدیگر صرف کنند. اتفاقات مختلف می توانند بهانه ای برای دور هم جمع شدن باشند. به عنوان مثال تماشای یک مسابقه ورزشی می تواند بهانه ای برای دور هم بودن باشد ، اما سعی کنید هنگامی که دور هم جمع می شوید بهانه ای داشته باشید تا تعامل بیشتری با یکدیگر ایجاد کنید. تماشای یک مسابقه ورزشی در کنار هم لذت بخش میباشد ولی اگر شرایطی به وجود بیاید که بتوانید بیشتر با همدیگر صحبت کنید تاثیر بیشتری روی روابط اجتماعی  شما خواهد داشت.

image_c94a8fa1694f258d5e9c439c55ad90dd5c41fa55

بهترین راهکار برای فاصله گرفتن از اینترنت و جوامع مجازی

اینترنت شاید یک اتفاق خوب و یک تحول بسیار بنیادی برای افزایش کیفیت زندگی افراد باشد اما از سوی دیگر می‌تواند بسیار مخرب باشد. امروزه شاهد آن هستیم که افراد روز به روز در جوامع مجازی غرق می شوند و به هر میزان که این اتفاق بیشتر رخ دهد بازگشت به دنیای واقعی سخت‌تر خواهد شد. شما برای ادامه زندگی نیاز به ارتباطات واقعی دارید نیاز دارید تا در دنیای واقعی زندگی کنید. اما به هر میزان که در جوامع مجازی فرو بروید خارج شدن از آن سخت تر خواهد شد و در برخی اوقات غیر ممکن خواهد شد.

از این رو روانشناسان و روانپزشکان برای افرادی که درگیر اینترنت و جوامع مجازی شده اند پیشنهاد می‌کنند تا ارتباطات فیزیکی و کلامی خود را با محیط پیرامون افزایش دهند. یکی از بهترین روش ها برای انجام این کار، دورهمی های خانوادگی می باشد بهترین تمرین برای فاصله گرفتن از دنیای مجازی می باشد. شما می توانید حیاط منزل خود را تبدیل به محیطی برای تجمعات خانوادگی و تحکیم ارتباطات بین خانواده کنید. صرف شام در فضای باز و یا یک استراحت کوچک نوشیدن یک فنجان چای به همراه خانواده و یا عزیزان در فضای باز تاثیر بسیار زیادی بر روحیات شما خواهد داشت.

image_cae7550be57dd96f7a84bec06627e856d2892648

دکوراسیون و چیدمان فضای باز بسیار مهم می باشد

شما باید به دکوراسیون و چیدمان وسایل در فضای باز دقت کنید ، شاید در ظاهر اینگونه تصور شود که هدف شما فقط در کنار هم بودن می باشد و چیدمان  فضای باز اهمیت زیادی ندارد. اما اگر شما هم بر این باور هستید باید بگویم که سخت در اشتباهید و این کار یعنی چیدمان درست دکوراسیون فضای باز تاثیر زیادی بر روابط شما خواهد داشت. اجازه بدهید برای درک بهتر شما این موضوع را بیشتر باز کنیم و توضیح بیشتری در مورد آن ارائه کنیم.  شما با داشتن انواع تجهیزات  مثل استند گل و تجهیزات فضای باز میتوانید استفاده بهینه تری از فضای خوب بکنید.

هر میزان که فضای باز شما زیباتر باشد شما تمایل بیشتری خواهید داشت که در آن فضا باقی بمانید. یک فضای باز ساده و بدون هیچ گونه زیبایی باعث خستگی و بی حوصلگی شما خواهد شد و شما به سرعت آنها را ترک خواهد کرد. حتی اگر در این مکان مجبور به ماندن باشید دیگر برای شما لذت بخش نخواهد بود و شما برای حضور دوباره در آنجا هیچ رغبتی نخواهید داشت. محیط شما باید به گونه‌ای باشد که بیشترین احساس لذت و آرامش را به شما بدهد و شما برای جمع شدن دوباره در آن محیط لحظه‌شماری کنید. البته منظور ما این نیست که باید برای فضای باز و خود هزینه زیادی انجام دهید و یا اینکه یک دکوراسیون لوکس را تهیه کنید. شما باید بتوانید حداکثر استفاده را از وسایل و امکانات موجود داشته باشید و برای چیدمان فضای باز خود وقت بگذارید. 

دقت داشته باشید که وسایل را به صورت تصادفی در کنار یکدیگر قرار ندهید و برای طراحی فضای باز خود زمان بگذارید. با کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانید ایده های خلاقانه ای را به فضای باز خود اضافه کنید. در طراحی دکوراسیون و چیدمان وسایل فضای باز همیشه راحتی را مد نظر قرار دهید. محیط شما هر چقدر هم که زیبا باشد اگر شما در آنجا احساس راحتی نکنید باعث خواهد شد تا شما تمایل زیادی برای استفاده از آن نداشته باشید. سعی کنید برای فضای باز از وسایل تفریحی مانند تاب، سرسره، الاکلنگ و سایر وسایل تفریحی استفاده کنید. همیشه یک استراحت و دورهمی شیرین در کنار یک تفریح کامل میشود و از همین جهت باید برای فضای باز خود یک یا چند وسیله تفریحی در نظر بگیرید. 

نیاز نیست که برای فضای باز خود هزینه زیادی انجام دهید تا برای خرید وسایل تفریحی مبلغ زیادی را پرداخت کنید. شما می توانید با یک سری وسایل ابتدایی شخصاً اقدام به تولید وسایل تفریحی کنید. به عنوان مثال با استفاده از یک تکه طناب می ‌توانید یک تاب برای خود درست کنید. و یا می توانید از یک تکه الوار و یا یک تکه فلز برای ساخت یک الاکلنگ استفاده کنید. به همین سادگی و با هزینه بسیار پایین می توانید چند وسیله تفریحی ساده ولی بسیار کاربردی را برای محیط خود درست کنید. با استفاده از کمی خلاقیت می ‌توانید کارهای بسیار زیادی انجام دهید که هزینه زیادی برای شما در بر نخواهد داشت.

دورهمی های خود را در فصل سرما نیز تعطیل نکنید

یکی از مشکلاتی که برای فضای باز به وجود می آید شروع فصل سرما می باشد. با شروع فصل سرما استفاده از فضای باز دچار مشکلاتی می شود که اکثر افراد ترجیح می دهند که از فضای باز استفاده نکنند، آن ها تا شروع فصل گرما صبر میکنند تا دوباره بتوانند دورهمی ها و مجالس خود را در فضای باز برگزار کنند. اما شما می‌توانید با چند راهکار ساده و استفاده از چند وسیله کاربردی فضای باز خود را برای فصل سرما نیز مورد استفاده قرار دهید. 

برای اینکه بتوانید از فضای باز در فصل سرما استفاده کنید باید بتوانید دمای آن را افزایش دهید و با استفاده از وسایل مختلف گرما تولید کنید. شما می توانید بسیار ساده و آسان یک آتش در فضای باز خود روشن کنید و از گرمای آن برای دور هم بودن استفاده کنید. روشن کردن آتش بسیار آسان می باشد و هزینه زیادی را در بر ندارد و به راحتی می توانید از مواد مختلف برای روشن کردن آتش استفاده کنید. همچنین آتش فضای دلنشینی را ایجاد می‌کند که شما ناخواسته به سمت آن جذب می شوید و دوست دارید برای مدت طولانی در کنار آن نشسته و از خیره شدن به آتش و یا صحبت با عزیزان لذت ببرید. 

اما یکی از مشکلاتی که برای آتش به وجود می آید سرعت انتشار آن می باشد و همچنین در برخی منازل روشن کردن آتش به کف پوش شما آسیب می رساند. شما به وسیله ای نیاز دارید تا بتوانید آتش را کنترل کنید و همچنین آتش نتواند صدمه ای به محیط اطراف بزند. برای این منظور می توانید از یک آتشدان استفاده کنید، که یک وسیله بسیار کاربردی برای روشن کردن آتش می باشد. آتشدان ها در طرح ها و سایزهای بسیار مختلف طراحی و تولید می شوند از مواد اولیه زیادی برای تولید آنها استفاده می شود. شما می توانید با مواد اولیه بسیار ساده ای مانند آجر و سیمان اقدام به تولید یک آتشدان کنید و یا اینکه می توانید یک آتشدان فلزی را از فروشگاه‌های مختلف خریداری نمایید.

image_fdab28c7f76255fcc595076331e4db516215093e

هیترهای فضای باز

یکی دیگر از وسایلی که می تواند در فصل سرما مورد استفاده قرار گیرد هیترهای فضای باز می باشند. این محصولات بسیار کاربردی می باشند و می توانند به راحتی فضای باز شما را در فصل سرما قابل استفاده کنند. هیتر های فضای باز طرح های بسیار متنوعی دارند که شما میتوانید بر حسب ابعاد فضای خود و همچنین ویژگی های مورد نظر خود یکی از آنها را خریداری کنید. همچنین از سوخت های مختلفی می توان برای روشن کردن هیتر های فضای باز استفاده کرد. رایج ترین سوخت هایی که برای بخاری های فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند گاز و همچنین برق می باشد. همچنین شما می توانید برای مصارف تجاری و صنعتی نیز از هیترهای فضای باز استفاده کنید.

image_48ac8914448c11862598c718fe844c8ef41dec37

مبلمان فضای باز

برای اینکه بتوانید از فضای باز برای دورهمی ها و مجالس خانوادگی استفاده کنید ، نیاز دارید تا از نشیمن ها و مبلمان های مختلف برای چیدمان فضای باز استفاده کنید. همانگونه که می دانید بسیاری از مبلمان هایی که برای فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند قابلیت این را ندارند که در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند. مبلمان فضای باز باید در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد و همچنین در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داشته باشد. از این جهت شما نیاز دارید تا از مبلمان به خصوصی که برای فضای باز طراحی و تولید شده است برای چیدمان فضای باز خود استفاده کنید.

مبلمان های فضای باز دارای تنوع طرح بسیار بالایی هستند و از مواد اولیه همچون فلز و چوب و همچنین پلاستیک در تولید آنها استفاده می شود. هر کدام از این مواد اولیه دارای خواص و معایبی می باشند که شما با توجه به نیازهای خود و شرایط موجود در فضای خود می توانید یکی از آن ها را تهیه کنید. همچنین اگر فضای باز بزرگی دارید می توانید مبلمان های مختلف را که از مواد اولیه مختلفی هستند و برای فضای باز خود مورد استفاده قرار دهید. 

منبع: گروه تولیدی ویلا سازه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها