|

شمع تزیینی بهترین ایده خوشگلاسیون / عناصر ریز رو اینجوری به کار ببر نتیجشو ببین

دکوراسیون خونه گاهی با وسایل جزیی جوری خوشگل تر میشه که انگاری میلیون میلیون هزینه کردین در حالی که میشه با یه شمع کوچیک اینکار رو انجام داد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در واقع دیگه بحث زیبایی شناسی دیزاین خونه و همچنین اونچه که به عنوان دکوراسیون میسازیم اهمیت زیادی داره. در عصری که طراحی داخلی به شدت مهم شده و تاثیرگذار، بسیاری از عناصر دستی بر آتش دارند و در این راستا مک رسا هستند. شاید قبلتر تنها به وسیله های بزرگ مثل مبلمان و بوفه و گلدون های تزیینی و غیره اهمیت میدادیم. اما امروزه دیتیل ها و لوازم کوچک نیز جایگاه خاص خودشون رو پیدا کردن و بیشتر از اونچه که فکر کنید در زیباسازی فضا موثرند. 

مثلا شمع های تزیینی. شمع‌ های تزیینی خارجی و داخلی نقش پر رنگ و جذابی در ایجاد فضایی دلنشین و خیره‌ کننده دارند. این شمع‌ ها، که طیف وسیعی از سبک‌ ها و طراحی‌ ها رو در بر میگیرند، میتونن گوشه ای از خونه رو متحول کنن و چشمگیر. در این مطلب قراره با انواع و اقسام شمع های تزیینی دخترانه و لاکچری و لوکس و فانتزی اشنا بشیم که خب علاوه بر بحث دیزاین، برای ایجاد جوی مملو از حس نوستالژی و رمانتیک نیز استفاده میشن.

شمع تزیینی در دکوراسیون

از شمع های تزیین کجاها میشه استفاده کرد؟

این سبک از شمع ها که تزیینی خارجی هستن، در واقع نه فقط برای ایجاد جلوه های نوری و روشنایی استفا میشن، بلکه به نان یه روش جذاب برای استقبال گرم و دعوتنامه از مهمانان نیز عمل می‌ کنند. شما میتونید از این شمع ها برای مسیر های ورودی فضاتون، حیاط‌ های خلوت، و باغ‌ ها استفاده کنید که خب هم امنیت رو بهبود میبخشه و هم یه فضای رویایی و جادویی براتون ایجاد میکنه. استفاده از این شمع ها که طراحی های لاکچری و خاصی دارند میتونه یه تم دعوت کنده و یکپارچه برای فضای بیرونی خلق کنه که چشم اندازی بی نظیر در شب داره. آرامش و حس گرمی که شمع میتونه انتقال کنه وصف ناپذیره. 

شمع تزیینی در دکوراسیون

شمع تزیینی در دکوراسیون

اگه دلت یه فضای آروم و دلنشین تو خونه میخواد، شمع بذار

خب یکسری از افراد هستن که به دنبال ایجاد فضای آروم و دلنشین تو خونشون می باشند، به همین دلیل نمیدونن چه کن که خب پیشنهاد ما به شما استفاده از شمع های خاص هستش که با طرح های جذاب و رنگ های یونیک، میتونن این خواسته رو بهشون بدن. در واقع از اتاق خواب گرفته تا حمام و هر کجا که شما دلتون بخواد میشه از این شمع های تزیینی و لاکچری استفاده کرد و لذتش رو برد. از مدل های زیبای شمع میشه به اونایی اشاره داشت که با الهام از طبیعت، هنر، و فرهنگ‌ های مختلف ساخته شدن و هر کدومشون قادرند به تنهایی یه اثر هنری در دکوراسیون منزل شما باشند.

به عنوان تزیین بر روی سینی روی میز جلو مبلی هم عالین.

شمع تزیینی در دکوراسیون

شمع های فانتزی تولد که میتونن خیلی به دیزاین فضا کمک کنن

از طرفی هم شمع‌ های فانتزی تولد با طراحی‌ های خلاقانه و رنگارنگی که دارن میتونن لحظاتی به یاد موندنی و شاد و ناب رو در جشن ها و مهمانی ها برامون فراهم کنند. این مدل از شمع ها میتونن به شکل کارتونی، افسانه ای و یا حتی سفارشی ساخته بشن و علاوه ب زیبایی که تو تولد ایجاد میکنن، فرصتی برای نشون دادن خلاقیت و ابراز احساسات نیز هستند، البته به شیوه ای منحصر به فرد. خاطره‌انگیز.

شمع تزیینی در دکوراسیون

شمع تزیینی در دکوراسیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها