|

گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی تاریک / مخصوص دستشویی که روشناییش فقط یه لامپه و بس

در این مطلب چند تا از گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها این فضا رو زینت ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگهداری کردن از گل و گیاه ار دیرباز در بین ما ایرانی ها مرسوم بوده و هست و خیلیامون دوست داریم که این زیبارویان سبز رو توی خونه هامون داشته باشیم و با دیدن زیبایی اون ها در دکوراسیون غرق لذت بشیم چرا که اون ها میتونن دکور رو بی نهایت خاص و شیک و پیک جلوه بدن مثل گیاهان آپارتمانی بزرگ که از ویژگی های بارز اون ها قد بلندشون هست و برگ های خاصشون که خب وقتی به جای یه مجسمه اون ها رو توی گوشه ی خونه جا میدیم زیبایی و لوکس بودن رو به محیط انتقال میدیم و خونه رو اعیونی و گرون نشون میدیم.

البته که در این بین شاید خیلی ها با خودشون بگن که گل و گیاه برای خودشون شرایط نگهداری دارن و  شاید ما از پس اون ها بر نیاییم مثلا یکی خونش تاریکه و محض رضای خدا یه ذره نور هم نداره و با خودش فکر میکنه که نمیتونه گیاهی رو در خونش پرورش بده که خب این فکر اشتباهه چون این فرد میتونه بسته به شرایطی که داره به سراغ گیاهان آپارتمانی که در سایه رشد میکنند بره چرا که این گیاهان نیازی به نور زیادی ندارن و در محیط های تاریک هم به خوبی رشد میکنن و تنها کاری که شما میکنید تحقیق کردن و پیدا کردن گیاه مناسب با شرایط خودتون هست حالا ما هم در این مقاله میخواهیم چندتا از گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی رو بهتون معرفی کنیم که در این فضا و شرایطی که داره میتونن به خوبی رشد کنن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی

سانسوریا از گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی

یکی از بهترین گیاهانی که برای دستشویی تاریک بسیار مناسبه سانسوریا هست که به زبان مادرشوهر هم شهرت داره و شناخته میشه. این گیاه بسیار مقاومه و میتونه توی نور کم هم حتی به بهترین شکل ممکن رشد کنه. برگ های عمودی و بلند سانسوریا از الگوهای خاص و زیبایی برخوردارن مثل پوست مار و میتونن هر فضایی رو که در اون قرار میگیرن رو لاکچری جلوه بدن حالا چه میخواد پذیرایی باشه و چه دستشویی.

این نکته رو هم ذکر کنیم که سانسوریا خاصیت تصفیه کنندگی بالایی داره و شما میتونید با وجود اون به پاکسازی هوای محیط دستشویی هم کمک شایانی کنید.

گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی

زاموفیلیا از گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی

یکی دیگه از گیاهانی که مناسب دستشویی هست اونم دستشویی هایی که فضاشون تاریکه گیاه زاموفیلیاست، البته که شاید شما تا به الان این گیاه زیبا و خاص رو برای تزیین فضاهایی مثل پذیرایی استفاده میکردید اما جالبه که بدونید این گیاه بسیار مقاومه و میتونه توی شرایط خاصی مثل فضای بی نور دستشویی هم به خوبی رشد کنه و با برگ های براق و سبز تیره ای که داره به فضا زیبایی خاص و منحصر به فردی ببخشه. در اصل زاموفیلیا به استاد مقاومت در شرایط سخته مشهوره و میتونه به راحتی آب خوردن به رشد و حیات خودش ادامه بده.

بنابراین این گیاه میتونه یه انتخاب ایده ال برای شما باشه تا از زیبایی شاخ و برگ های اون ها در سرویس بهداشتی لذت برده و این فضا رو جنب و جوش ببخشید.

گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی

اسپاتی فیلوم از گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی

برسیم به گیاه بعدی یعنی اسپاتی فیلوم زیبا که از اون جایی که رطوبت رو دوست داره میتونه به خوبی هر چه تمام تر در محیط دستشویی رشد کنه و به این فضا زیبایی ببخشه. گل های ظریف و زیبای این گیاه بالای برگ های سبز تیره و براقش ظاهر میشن و جذابیت خاص و ویژه ای بهش میبخشن ولی خب برگ های اسپاتی فیلوم به قدری زیبا هستن که حتی در نبود گل هم میتونن به اندازه ی کافی چشم نواز باشن. 

اسپاتی فیلوم یا نیلوفر صلح میتونه تا حد بسیار زیادی کم نوری رو تحمل کنه اما در صورت نور گیر بودن فضا هم ترجیح میده که نور غیر مستقیم در اختیارش قرار بدید. از خوبی های دیگه ی اون هم که حیفه ندونید خاصیت بسیار بالای اون در تصفیه کردن هوا و حذف آلاینده ها از اون هست که با این وجود برای فضای دستشویی هم بسیار مناسبه.

گیاهان آپارتمانی مناسب دستشویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها