|

مانتو کتی یقه طرح دار / واسه منحصر به فرد بودن باید بدونی چجوری استایل کنی بانو

اگر از علاقمندان مانتو کتی هستید اما دلتون میخواد ساده نباشه، پس حتما به این مطلب سر بزنید و از مدلای مختلفش ایده بگیرید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو رو میشه اصلی ترین قسمت استایل هر بانویی دونست. آخه میدونید که این لباس کل بالا تنه و قسمتی از پایین تنه رو فرا میگیره و زیبایی و سایز و رنگش اهمیت زیادی داره. مانتو ها انواع مختلفی دارند که شما خانوم خوش سلیقه می تونید بسته به اونچه که دلتون میخواد و بهتون میاد انتخاب کنید. مانتو کتی یکی از محبوب ترین مدل مانتو هاست که خب همونطور که اسمش هم مشخصه، یه جورای سبک کت مردونه داره که با ظرافت زنانه و کمی قد بلند تر دوخته شده.

مانتو کتی رو شاید تا چند سال پیش تنها به تن مامانامون می دیدیم، در حالی که تو این چند سال اخیر این مدل مانتو اتفاقا میون بانوان جوان به شدت پر طرفدار شده. چرا که مانتو کتی رو با توجه به ترند این چند ساله، میشه با همه جور شلواری ست کرد. انا مشکل مانتو کتی اینه که شاید به همه جور سلیقه ای نخوره. مثلا قطعا این سبک مانتو برای استایل های کژوال مناسب نیست و بیشتر برای مراسمات و محافل رسمی و یا نیمه رسمی پوشیده میشه. مانتو کتی ها شکل و شمایل های متفاوتی دارند که در این مطلب قراره با انواع اونها آشنا بشیم. پس اگر از علاقمندان این سبک مانتو هستید، حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مانتو کتی یقه طرح دار

مانتو کتی رو به سبک کت و شلوار بپوش

خب رسمی ترین شکل مانتو کتی در حالت کت و شلوار می باشد که ظاهری رسمی و جذاب دارند. البته که کت و شلوار ها میتونن بسته به مدلشون رسمی یا حتی کژوال هم باشند که این برمیگرده به سلیقه شخصی شما. البته که این دو مدل رو از لحاظ سایزی میگیم و در واقع اون دست از کت و شلوار های که سایز و فیت هستن رسمی به حساب میان و کت و شلوار های گشاد و اورسایز حالتی کژوال دارند. از طرفی هم شلوار سبک اورسایز ممکنه راسته و یا بگی باشه اما در کت و شلوار های فیت و رسمی خبری از این سبک شلوا ها نیست.

مانتو کتی یقه طرح دار

مانتو کتی با شلوار مام استایل

خب یکسری از بانوان هم علاقمند به تیپای راحتن که از طرفی هم دلشون مدل مانتو های کتی رو میخواد. در اینجا به این دست از خانوما پیشنهاد می کنیم که از مانتو کتی مورد علاقشون در کنار شلوار مام استایل استفاده کنند. در واقع این ترکیب به شما بانوی زیبا رو یه استایل خاص و جذاب میبخشه که در عین حال آزادیت خوبی هم باهاش دارید. به همراه مانتو کتی و شلوار مام استایل میتونید از لباس هایی همچون شومیز و تی شرت و یه جفت کتونی هم استفاده داشته باشید.

مانتو کتی یقه طرح دار

مانتو کتی چهارخونه رو تو همه فصلا بپوش راحت

یکی دیگه از مانتو کتی هایی که همیشه جذابیت خودش رو داشتن و دارن، سبک چهارخونه هستش که خب طرفداران زیادی هم داره. شما میتونید با این مدل مانتو کتی یه استایل یونیک و زیبا که در عین حال سادگی رو هم براتون رقم میزنه داشته باشید. یادتون نره میتونید از مانتو کتی های چهارخونه برای هر چهار فصل استفاده کنید و لذتش رو ببرید.

مانتو کتی یقه طرح دار

مانتو کتی ملوانی چه دلبره

از دیگر سبک های مانتو کتی مانتو ملوانی هستش که بیشتر در رنگ سورمه ای تولید میشه. البته که در کنار این رنگ جزئیات طلایی، قرمز و یا سفید رنگ هم هست که زیباییش رو تکمیل می کنند. این مدل از مانتوهای کتی هم طرفداران خاص خودشون رو دارند که میتونن با رنگ هایی همچون کرم، سفید و یا قهوه ای ست بشن.

مانتو کتی یقه طرح دار

مانتو کتی یقه طرح دار

مانتو کتی رنگی مناسب فصل خوشگل بهار

میدونید کمه بهار فصل رنگ هاست. در اینجا شما میتونید خیلی راحت و شیک از مانتو کتی های رنگی استفاده کنید و استایلی منحصر به فرد بسازید. رنگ های زرشکی، کرم و بژ میتونن جلوه بسیار زیادی به استایل شما ببخشند. ولی خب با این حال رنگای دیگه ای همچون نارنجی، سبز، آبی و سفید هم رنگای شاد و شارپی هستن که میتونن ظاهر شما رو برای این فصل به یک زیبایی تموم عیار برسونن. 

مانتو کتی یقه طرح دار

مانتو کتی یقه طرح دار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی