|

خوشبو ترین بادی اسپلش های زنانه / نگو که به عنوان یه خانوم اینا رو نداری باورم نمیشه

در این مقاله چندتا از خوشبو ترین بادی اسپلش های زنانه رو بهتون معرفی کردیم که رایحه ی فوق العاده ای دارن و میتونن پوست رو مرطوب نگه دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مفهمو آراستگی این روزا به کلی فرق کرده و استانداردهای دیگه ای برای این منظور وضع شده مثلا این روزا دیگه آرایش های تند و غلیظ رنگ و بویی از آراستگی ندارن حالا هر چقدر هم میخوان شما رو زیبا جلوه بدن چون خیلی ها این روزا به نظرشون آرایش متعادل در حدی که زیبایی های شما رو بولد کنه و ایرادات چهره تون رو اصلاح کنه خیلی بهتره مثلا در صورتی که لب های باریکی دارید میتونید خیلی ظریف و ماهرانه برجسته کردن لب با آرایش رو امتحان کنید اون هم به شکل خیلی نامحسوس طوری که خیلی ها فکر کنن لب های خودتون هست.

یا موردهای دیگه ای که این روزا جزئی از آراستگی بشمار میان دندون های تمیز و سالم، موهای درخشان بدون موخوره، پوست صاف و یکدست و... هستن یعنی یه جورایی تمرکز از روی ظاهر و چشم و ابروی کشیده که شما در داشتن اون ها نقشی نداشتید برداشته شده و بیشتر در قسمت هایی که میتونید اون ها رو خودتون بهبود ببخشید متمرکز شده مثلا گفتیم پوست صاف این روزا یه ویژ گی مثبته به همین خاطر خیلی ها به دنبال راز داشتن پوست صاف و روشن مثل کره ای ها هستن که خب در این باره در مقالات قبلیمون براتون صحبت کردیم حالا تو این مقاله میخواهیم راجبه یکی از نکات مهم آراستگی یعنی بوی خوش دادن بگیم که برای این منظور چندتا از خوشبو ترین بادی اسپلش های زنانه رو بهتون معرفی میکنیم که با وجود اون ها به این هدف برسید، پس با ما همراه باشید.

خوشبو ترین بادی اسپلش های زنانه

بادی اسپلش Cool Ocean مای

مای یه برند ایرانی هست که تا به امروز با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف برای خودش طرفدارهای زیادی جذب و صد البته که رضایت اون ها رو هم کسب کرده و به همین دلیل فروش بالایی هم داره، حالا در بین محصولات اون بادی اسپلش های زنانه ی این برند که توی بازار موجود هستن بسیار پر طرفدار هستن و هر خانومی حداقل برای یه بار هم که شده اون ها رو تست کرده و در اکثر مواقع هم مشتری دائمیشون شده. خوبی که این بادی اسپلش ها دارن اینه که اکثرا خنک اند و رایحه ی سبکی دارن و البته موندگاریشون هم فوق العاده هست و اصلا سردرد نمیارن.

از محبوب ترین اون هم میشه به مدل Cool Ocean اشاره کرده که رایحه اش خنکه و برای فصل های گرم عالیه. از ویژگی های این محصول میشه به پخش بوی عالی، آب رسانی به پوست به‌ خاطر داشتن گلیسیرین و عدم ایجاد حساسیت پوستی اشاره کرد.

خوشبو ترین بادی اسپلش های زنانه

بادی اسپلش Charisma سی گل

سی گل رو هم میشه یکی از با کیفیت ترین و البته قدیمی ترین برندهای ایرانی دونست که از ویژگی های فوق العاده ی محصولات اون میشه به نداشتن مواد مضر شیمیایی در ترکیبات اون ها اشاره کرد. بادی اسپلش های این برند معروف تونسته تا به حال توجه خیلی از افراد رو به خودش جلب کنن و اسم خودشون رو در لیست بهترین بادی اسپلش های زنانه ثبت کنن و از این رو فروش بالایی هم داشته باشن.

البته که در خصوص مقایسه ی اون با بادی اسپلش های مای باید بگیم که یه مقدار موندگاریش کمتره ولی از طرف دیگه قیمتش هم ارزون تره و خب در صورتی که این موضوع براتون اونقدرا اهمیت نداره پیشنهاد خوبیه که به سراغ مدل Charisma برید که رایحه ی خنک و شیرین داره و از ویژگی های اون میشه به بوی دلنشین و ملایم، مانع تعریق بیش از حد شدن و داشتن ترکیبات مرطوب کننده ی پوست اشاره کرد.

خوشبو ترین بادی اسپلش های زنانه

بادی اسپلش سلنا از برند کالیستا

برسیم به یکی دیگه از برندهای خوش نام و معروف که به علت کیفیت بالای محصولاتش توی بازار جایگاه خوبی برای خودش دست و پا کرده یعنی برند کالیستا که بادی اسپلش های فوق العاده اش با رایحه ی دلنشینی که دارن میتونن برای باشگاه، استفاده های روزمره، مهمونی و... گزینه ی مناسبی باشن و علاوه بر این که از تعریق شما جلوگیری میکنن رایحه ی خوش هم از بدنتون متصادعد کنن. همچنین شما میتونید روی موندگاری این بادی اسپلش ها هم برای چندین ساعت حساب کنید و از عطرشون لذت ببرید.

از بین بادی اسپلش های کالیستا که از خشک شدن پوست جلوگیری میکنن و اون رو نرم و مرطوب نگه میدارن پیشنهاد ما رفتن به سراغ مدل سلنا هست چرا که رایحه ی شیرین و خنک فوق العاده ای داره و از ویژگی های اون میشه به قابلیت استفاده ی اون روی مو و بدن،  موندگاری بالا و درخشان کردن پوست اشاره کرد.

خوشبو ترین بادی اسپلش های زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی