|

ایده استایل با مانتو لنین راه راه / میخوای قدبلند دیده شی پاشنه بلندُ ولش اینو بچسب

در این مقاله در خصوص مانتو لنین راه راه که امسال مد شده صحبت کردیم و یه سری ایده برای استایل با اون بهتون دادیم که احتمالا خوشتون بیاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که خوشتیپ و خاص در اجتماع ظاهر بشن چرا که خیلی ها به این پی بردن که داشتن یه استایل شیک حتی خیلی مهم تر از ظاهر و قیافه ی زیباست چون با تیپی که سبک شماست نشون میدید که سلیقتون چیه بالاخره قیافه دست کسی نیست و خدادادی هست هر چند که این روزا خیلی ها دستکاریش میکنن و هنر دکترای زیبایی رو نشون میدن ولی خب تیپ رو شما خودت انتخاب میکنی. البته که در این بین خیلی ها هستن که معتقدن اگر پول باشه هم قیافتو خوشگل میکنی و هم یه تیپ خوب میزنی ولی خب با پول هم اگر سلیقه نداشتی باشی نهایتا بتونی لباس های گرون بخری ولی اونا رو باهم مچ کردن و یه ست زیبا ساختن کار هر کسی نیست.

در این بین شاید براتون جالب باشه که بدونید شما میتونید با استایل هاتون خودتون رو پولدار هم نشون بدید که برای این منظور باید از خودتون سوال کنید که چه رنگ هایی استایل رو گرون نشون میدن و بعد به سراغ استفاده از اون ها در آیتم هایی که میپوشید برید تا از این طریق یه تیپ سانتال مانتال داشته باشید که هر کی ببینه خیال کنه میلیون ها براش خرج کردید. پس ببینید که یه لباس خوب میتونه هم جایگاه اجتماعی شما رو بالا ببره و هم باعث زیباتر دیده شدنتون بشه البته که در این بین مهم هست که از مد هم مطلع باشید تا به روز هم دیده بشید که برای این منظور در این مقاله میخواهیم چندتا استایل با مانتو لنین راه راه رو بهتون نشون بدیم که بهار و تابستون امسال مده، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتو لنین راه راه

لنین کتی یه آیتم شیک و پیک برای بهار و تابستون

مانتوهای کتی الان چند سالی میشه که روی بورس هستن و اصلا هم قرار نیست که از مد بیفتن پس میشه گفت که شما خیلی راحت میتونید به سراغ این مدل از انواع مانتو برید و چه برای بهار و چه برای تابستون ازش استفاده کنید که با این اوصاف میشه گفت که این مانتو بسیار پرکابرد هست و از اون آیتم هایی بشمار میره که توی کمد هر خانومی باید باشه تا خوشتیپ بودنش رو تکمیل کنه. برای ست شدن هم شما دستتون با این مانتو بازه مثلا میتونید به سراغ شلوارهای مام استایل، جذب و راسته برید. 

اما برسیم به سراغ موضوع اصلی یعنی مدل مانتو کتی که امسال مد شده که مانتو کتی از جنس پارچه ی لنین راه راه هست؛ استفاده از این پارچه تو مانتو کتی بهش یه ظاهر لوکس میبخشه و شما با پوشیدن اون میتونید یه استایل فوق العاده شیک و البته خانومانه داشته باشید و یه خوبی هم که داره اینه که نگران چروک شدنش هم نخواهید بود. مورد بعدی اینه که شاید در صورتی که اضافه وزن داشته باشید بعضی از مانتو کتی ها توی تنتون جالب نشه ولی با راه راه بودن پارچه لنین خطای دید ایجاد میکنید و خودتون رو لاغرتر نشون میدید که عالیه.

مانتو لنین راه راه

کژوال پسند هستید وقته استایل با لنین راه راهه

یکی از استایل هایی که خانوم ها علاقه ی زیادی بهش دارن استایل کژوال هست چرا که میتونن توی مکان ها و موقعیت های زیادی از این استایل بهره ببرن چون راحتی یکی از ویژگی های اصلی این استایله و کلا خبری از آیتم های زرق و برقی نیست به همین دلیل شما رو برای یه موقعیت خاص محدود نمیکنه و شما میتونید توی دورهمی ها و قرارهاتون به سراغش برید. یکی از ویژگی های خوبی که استایل کژوال داره اینه که شما میتونید آیتم های دیگه رو خیلی راحت باهاش ست کنید و از این جهت سختی نخواهید داشت.

همچنین برای داشتن استایل کژوال در برخی از اوقات شما حتی نیازی به این که یه آیتم تازه بخرید هم نخواهید داشت چون میتونید با اکثر آیتم های مینیمال و ساده ای که توی کمدتون هست یه تیپ اینجوری برای خودتون دست و پا کنید به این شکل که حتی یه شلوار بگ و یا نیم بگ برای این منظور کفایت میکنه! یکی دیگه از آیتم ها هم میتونه یه مانتو کتی با آستین های کیمونو باشه که با لنین راه راه دوخته شده و الان هم حسابی مده.

مانتو لنین راه راه

بهار با مانتو بهاره خرجکار لنین معنا پیدا میکنه

استفاده کردن تنها از یه پارچه ی بدون طرح و ساده برای دوخت مانتو بهاره شاید خیلی پیش پا افتاده و ساده باشه به همین دلیل باید یه آیتم تکمیل کننده باشه که تیپ شما رو از سادگی دربیاره که برای این منظور یا باید اکسسوری های ست استفاده کنید و یا به سراغ پارچه های مکمل در مانتوها برید که این روزا هم حسابی اجرا میشه این تکنیک و یکی از پارچه های مکمل در کنار پارچه ی ساده برای مانتو، لنین راه راه هست که حسابی جلوه ی خاصی به استایل شما میده و مد هم شده بنابراین میتونید با خیال راحت به سراغش برید.

مانتو لنین راه راه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی