|

شیک ترین فرش عروس / تو جهاز برون قراره همه چشم ها رو این فرش زوم باشه اسپند یادت نره

در این مقاله چندتا از فرش های عروس جدید رو به شما نشون دادیم و در خصوص خرید بهتر و راحت اون یه سری اطلاعات ارائه کردیم که میتونه مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون میتونه یکی از مهم ترین مسائلی که باشه که یه خانوم کدبانو توی خونش بهش اهمیت میده چرا که بالاخره خونه هر طوری که چیده و دیده بشه میگن کار خانوم خونست و همه چی به پای شما نوشته میشه ولی شما در این بین برای دکور و چیدمان خونتون چیکار میکنید؟ یعنی یه موقع که هوس عوض کردن دکوراسیون به سرتون میزنه بر اساس میل و سلیقتون به سراغ جابجایی وسایل میرید بدون این که اصولش رو بدونید یا مثلا موقع خرید یه آیتم جدید برای خونه بدون اطلاع از مد و این که چی به دکورتون میاد راه میفتید توی بازار و خرید میکنید مثلا وقتی میخواهید برای آشپزخانه فرش بخرید این سوال براتون پیش نمیاد که فرش آشپزخانه چی بخرم که بعدش برید حداقل دو تا سرچ کنید و ببینید که چیا خوب هستن و همون اول میرید تو دل خرید!

خب در صورتی که این کار رو میکنید باید بگیم که واقعا کار عجیبه این حرکت شما چون بالاخره هر چیزی اصول داره و باید طبق قاعده کارها رو پیش برد اصلا همین فرش آشپزخانه که گفتیم باید برای خریدش ببینید که آیا با باقی آیتم های موجود در این فضا ست هست یا خیر به عنوان مثال اگر کابینت ها تون قهوه ای بود باید به ست کردن فرش با کابینت قهوه ای وارد باشید تا بتونید یه خرید درست و حسابی انجام بدید که بعد باعث سربلندی و فخرتون بشه پیش چارتا آدم نه این که به خاطر انتخاب اشتباه باعث پشیمونیتون. حالا از اینا بگذیم و برسیم به مقاله ی امروز که میخواهیم در طول اون نمونه ای از فرش های عروس جدید رو بهتون نشون بدیم و در خصوص اون یه سری نکات رو بگیم تا بتونید خرید بهتری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرش های عروس جدید

فرش عروس دستبافت بخریم یا ماشینی؟

شاید برای خرید فرش عروس براتون سوال پیش بیاد که آیا فرش دستبافت برای این منظور بهتره یا فرش ماشینی که خب در جواب به این سوال باید اصلی ترین عاملی رو که بسیار در این انتخاب موثر هست رو بررسی کنیم که اون میزان بودجه ای هست که برای این کار کنار گذاشتید چون بالاخره واضح هست که فرش های دستبافت بسیار گرون تر از فرش های ماشینی هستن و به مراقبت بیشتری احتیاج دارن و البته که باید در جاهایی که تردد در اون ها کمتره پهنشون کرد. پس این نکات رو باید در نظر بگیرید و با شرایط خودتون سبک سنگین کنید.

ولی یه نکته ی دیگه هم باید مورد بررسی قرار بگیره و اون توجه به دکوراسیون منزل هست چرا که فرش شما باید باید با دکور همخونی داشته باشه مثلا در صورتی که دکور و چیدمان خونه مدرن هست و همه ی وسایل هم مناسب یه همچین فضایی خریداری شده باید برای فرش هم به سراغ یه فرش مدرن رفت که خب این روزا کیفیتشون بسیار بالا رفته و اونقدرا از فرش های دستبافت عقب نیستن!

فرش های عروس جدید

فرش های عروس جدید

برای فرش عروس به سراغ چه رنگ هایی بریم؟

در اکثر موارد برای تولید فرش های عروس و جهیزیه به سراغ رنگ های روشن میرن چون بالاخره برای عروس همه چی باید یه نمادی از سفید بختی باشه از لباس عروس بگیر تا فرشش! اما خب در بازار امروز خیلی از سازنده ها تفاوت سلیقه رو هم در نظر گرفتن و انواع فرش های عروس در رنگ های تیره هم پیدا میشه مثل فرش هایی به رنگ طوسی، سرمه ای و حتی مشکی.

ولی این که شما به سراغ کدوم یک از این رنگ های روشن و یا تیره برید به این بستگی داره که چقدر در تمیز نگه داشتن اون ها میتونید کوشا باشید یعنی در صورتی که فرش روشن خریدید بالاخره زودتر کثیف میشه و کثیفی روی اون به چشم میاد آیا میتونید مراقب باشید که کثیف نشه و در صورت کثیفی هم باید زود به زود اون رو تمیز کنید. پس در نتیجه همه چی به خودتون بستگی داره.

فرش های عروس جدید

فرش های عروس جدید

برای فرش عروس به سراغ چه تراکمی بریم؟

یکی دیگه از نکاتی که موقع خرید فرش عروس باید به اون توجه کنید تراکم اونه؛ فرش های عروس که سنتی و کلاسیک هستن از طرح هایی که جزئیات زیادی دارن برخوردارن که به همین دلیل باید تراکم بالایی داشته باشن تا درخشش و وضوح بیشتری داشته باشن و طرح ها کاملا قابل مشاهده باشن. البته که فرش های 700 شانه هم در صورت ساده بودن طرح بسیار مناسب اند، قیمت خوبی هم دارن و همچنین سبک هستن که این موضوع شستن و جابه جا کردن اونا رو راحت میکنه.

فرش های عروس جدید

فرش های عروس جدید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی