|

کابینت ام دی اف منتظر یه قطره آبه باد کنه / با این گرونی که نمیشه عوضش کرد ضد آبش کن

در این مقاله در خصوص این که چیکار کنیم کابینت باد نکنه صحبت کردیم که میتونید با یه سری از ابزار اون رو ضد آب کنید تا این اتفاق نیفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خرید وسیله های جدید برای خونه میتونه بسیار سخت باشه چون همه چیز گرون شده و خب شما مجبور هستید که از وسایل موجود تو خونه با دقت بسیار بالا نگهداری کنید که خب این موضوع خودش نیازمند سلیقه ی بسیار بالایی هست ولی بعضی از اوقات پیش میاد که شما انقدر دیگه حساس میشید سر نگهداری از یه چیزی و یا حتی برقراری نظم در یه کاری که اصلا دچار بیماری وسواس میشید مثلا بعضیا بسیار حساس هستن که کمد دیواری رو که میچینن از اون نظمش خارج نشه و در صورتی که کمد یکم بهم میریزه اونا زودتر از کمد بهم میریزن و تا اون رو دوباره به حالت اول برگردونن دچار گردن درد و سردرد و این امراض میشن تا بالاخره دوباره کمد رو ردیف میکنن.

ولی این موضوع مربوط میشه به برقرار کردن نظم در برخی از اوقات هست که یه وسیله تو خونه خراب میشه و این واقعا دیگه سردرد عصبی میاره مثلا اگر کابینت هاتون ام دی اف باشه احتمالا مدارم در حال تمیز کردن روی اون ها هستید و خدا نکنه که سفید رنگ هم باشن ولی موضوعی که وجود داره این هست که یهو بعد از یه تایم که دقت میکنید متوجه میشید که روی کابینت ها موج دار شده و باد کرده که این موضوع واقعا حال آدم رو بد میکنه و بیشتر هم دور و بر گاز و سینک ظرفشویی این اتفاق میفته و این سوال رو پیش میاره که چیکار کنیم کابینت باد نکنه که خب در این مقاله میخواهیم چندتا ابزار رو بهتون معرفی کنیم که با استفاده از اون ها کابینت های دور سینک رو ضد آب میکنید، پس با ما همراه باشید.

چیکار کنیم کابینت باد نکنه

چیکار کنیم کابینت باد نکنه؟ برای دور سینک و اجاق گاز از نوار چسب آلومینیومی استفاده کن

یکی از کاربردی ترین کارهایی که میتونید برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و در نهایت خیس شدن کابینت ها انجام بدید استفاده از نوار چسب آلومینیومی هست که برای مصارف خانگی در دسترس هست و با طول و عرضی که داره کاملا برای کناره های گاز و سینک مناسبه و میتونه کابینت های اطراف اون ها رو از خیس شدن مصون نگه داره. از ویژگی های مهم اون هم میشه به موراد زیر اشاره کرد:

  • امکان چسبیدن اون به هر مکانی مثل اطراف اجاق گاز، سینک ظرفشویی، یخچال، کابینت و... اون هم بدون این که به محلی که زده میشه آسیبی برسونه.
  • رنگ اون نقره ای هست و میتونه با وسایل موجود توی آشپزخونه هارمونی داشته باشه و توی ذوق نمیزنه. 
  • چون دارای جنس آلومینیومی هست حرارت رو برگشت میده و ضد آب، روغن و اسیده.
  • خیلی سریع و راحت تمیز میشه.
  • نصب ساده و آسون داره.

چیکار کنیم کابینت باد نکنه

چیکار کنیم کابینت باد نکنه

چیکار کنیم کابینت باد نکنه؟ گارد آبگیر لازم داری

این روزا گاردهای آبگیر در انواع مختلف وجود داره که پلاستیک منعطفه و قابلیت شستشو هم داره و میشه به راحتی لکه ی چربی رو هم از روی اون ها پاک کرد. نصبشون آسونه و طرح های مختلفی دارن و برای اطراف گاز و سینک مناسب هستن و باعث میشن که کابینت های دور اون ها خیس نشن. همچنین شما میتونید طرح های فانتزی اون ها رو برای روشویی تهیه کنید که بچه هاتون موقع شستن دست هاشون تو دستشویی لباس هاشون رو خیس نکنن.

چیکار کنیم کابینت باد نکنه

چیکار کنیم کابینت باد نکنه

چیکار کنیم کابینت باد نکنه؟ پد آبگیر سیلیکونی بگیر

مسلما هر خانومی به این که یه وسیله کاربردی توی آشپزخونه داشته باشه که هم اسکاج ها گم نشن و هم کابینت ها خیس نشن احتیاج داره که توصیه ی ما استفاده از پد آبگیر و جا اسکاجی سیلیکونی هست که علاوه بر کیفیت ظاهر شیکی هم به آشپزخونه ی شما میبخشه. این پد به علت سیلیکونی بودن ضد آب هم هست و دارای طراحی خاصیه و شیارهای آبریز داره که باعث میشه آب به راحتی خارج بشه و روی اون تجمع نکنه.

چیکار کنیم کابینت باد نکنه

 

چیکار کنیم کابینت باد نکنه

چیکار کنیم کابینت باد نکنه؟ داخل کابینت زیر سینک سینی بذارید

یکی از جاهایی که شاید در اون نشتی لوله ها اتفاق بیفته درست زیر سینک ظرف شویی هست که با افتادن این اتفاق کابینت زیر سینک ممکن هست که باد کنه بنابراین یکی از راه های جلوگیری از اون گذاشتن یه سینی پلاستیکی داخل کابینت هست که اندازه ی اون با اندازه ی کف کابینت کاملا یکسان باشه که جایی برای این که آب از لوله ها به کف کابینت برخورد کنه وجود نداشته باشه و اینطوری حتی تمیز کردن کابینت زیر سینک هم راحت تر خواهد بود.

چیکار کنیم کابینت باد نکنه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها