|

برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم / با این اپلیکیشن ها از بلاگرا هم حرفه ای تر کلیپ بساز

در این مقاله چندتا از برنامه های ساخت کلیپ با عکس و فیلم رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با اون ها ویدیوهای حرفه ای بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه ی استفاده های فراوانی از گوشی داریم و به کل طوری شده که بعضیامون حتی نمیتونیم برای لحظه ای هم که شده این وسیله رو از خودمون دور کنیم یعنی از صبح که چشمامونو باز میکنیم تا خود شب با این وسیله همراه هستیم که خب در این حد هم یه جورایی اعتیاد محسوب میشه یعنی در صورتی که شما حتی کارتون آنلاین باشه و با گوشی مثل ترید کردن باید برای خودتون یه زمانی مشخصی داشته باشید یعنی برای یه همچین کاری علاوه بر این که باید بهترین گوشی برای تریدرها رو داشته باشید، زمان هم برای ترید داشته باشید و دم به دیقه سرتون تو گوشی نباشه!

بگذریم موضوع مقاله ی امروز ما راجبه ترید نیست ما میخواهیم چند تا برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم رو بهتون معرفی کنیم که تا به امروز تونستن رضایت خیلی از کاربرا رو جلب کنن و بارها دانلو بشن که خب بد نمیشه اگر شما هم با اون ها آشنا بشید خصوصا این روزا که تو اینستا مد شده یه عالمه کلیپ با عکس میسازن و پست میکنن، برای ادیت کردن اون ها هم بهترین برنامه های ادیت عکس رو در مقاله های قبلیمون بهتون معرفی کردیم که میتونه حسابی به کارتون بیاد برای بالا بردن کیفیت عکس هاتون که در نهایت بعد هم میتونید با برنامه هایی که امروز معرفی میکنیم ازشون کلیپ های زیبا بسازید و لذت ببرید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم

Inshot برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم

در لیست امروز نمیشه یکی از محبوب ترین برنامه ها رو که خیلی ها باهاش آشنایی دارن رو معرفی نکنیم یعنی برنامه ی اینشات؛ محیط این برنامه بسیار ساده هست و از این رو کاربری اون راحته و به این صورته که شما میتونید در وهله ی اول به راحتی عکس ها رو وارد کنید بعد برش بزنید و ویرایش کنید و در آخر هم فیلترهایی که میخواهید، زیرنویس ها، برچسب ها ، شکلک ها و هر مورد دیگه ای رو که مایل هستید رو اد میکنید. شاید براتون جالب باشه که با استفاده از اینشات شما میتونید به راحتی آب خوردن حتی از ادغام کردن ویدیوهای متفاوت یه کلیپ جدید بسازید و همه ی این کارها وقتی جالب تر میشه که شما همه ی اون ها رو میتونید رایگان انجام بدید اما در ازای این موضوع روی ویدیوها واترمارک میذاره و تبلیغات درون برنامه ای هم داره و در صورتی که بخواهید این موارد نباشن باید اشتراک ماهانه ی اون رو خریداری کنید.

برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم

iMovie برنامه ساخت کلیپ برای آیفون

این برنامه رو میشه مخصوص کاربران iOS دونست که قبلا حتی به شکل پیش فرض روی گوشی هایی که مبتنی بر iOS هستن موجود بود اما این روزا با توجه به آپدیت های جدیدی که اعمال شده باید اون رو از اپ استور دانلود کنید. هدف این برنامه ی کاربردی افرادی هست که مبتدی هستن و هیچ تجربه ای در زمینه ی ویرایش ویدیو ندارن. پس با این حساب در صورتی که در ادیت و ویرایش ویدیوها مبتدی هستید و اونقدرا تجربه ندارید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ این برنامه هست که قابلیت های متفاوتی رو نظیر ساخت ویدیو با عکس ها و صداگذاری و موزیک گذاشتن روی اون ها رو در اختیارتون قرار میده. این رو هم اضافه کنیم که این برنامه از اون ویدیوهایی که 4K هیتن پشتیبانی میکنه و در انتها بعد از ساخت کلیپ میتونید به راحتی در هرجایی که مایل بودید اون رو ذخیره کنید.

برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم

vivavideo برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم

همین اول در خصوص مزایای این برنامه بگیم که راحتیه اون در استفاده و داشتن سبک ها و فونت های مختلف برای متن هست و در قبالش هم از نقاط ضعف اون میشه به پولی بودن برخی از قابلیت های به دردبخور و کاربردی اون اشاره کرد که در صورت نخریدن نسخه ی اصلی این برنامه شما شاهد واترمارک در ویدیوی انتهایی خواهید بود ولی خب در صورتی که این موضوع براتون مهم نیست باید بگیم که میتونید به عنوان یه ویرایشگر کاربردی، قدرتمند و کاربر پسند روی اون حساب باز کنید و تنها با چند تا کلیک با استفاده از اون ویدیوهای با کیفیت بسازید.

خوبی که این برنامه داره این هست که هم برای گوشی های اندرویدی هست و هم برای iOS و از این جهت محدودیتی در زمینه ی سیستم عامل وجود نخواهد داشت. از ویژگی ها و قابلیت هایی که این برنامه داره میشه به افزودن فیلتر، متن، برش و ادغام کلیپ های ویدیویی و... اشاره کرد که همه و همه با هم به شما این امکان رو میدن که بتونید ویدیوهای زیبا و خلاقانه بسازید. همچنین بعد از ساخت هم میتونید از داخل خود برنامه اون ها رو در شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید.

برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی