|

دلت میخواد یه ترکیب بهشتی بهت یاد بدم؟ / اگه پاستا اسفناج و مرغ رو امتحان نکنی باختی!

از دنیای پاستاها خبر داری؟ از بی نهایت ترکیب خوشمزه ای که میتونی بسازی و از خوردنش لذت ببری! توی این مقاله پاستا اسفناج و مرغ رو یاد میگیری.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از دنیای پاستا خبر داری؟ از بی نهایت ترکیب خوشمزه ای که میتونی بسازی و از خوردنش لذت ببری! از خلاقیتی که میتونی به خرج بدی تا بهترین طعم ها رو تجربه کنی! هرکسی عاشق پاستا باشه میدونه که ده ها سس میشه درست کرد که وقتی با پاستا مخلوط میشه مزه عشق میده! توی این مقاله میخوام یکی از این ترکیب های بی نظیر رو بهت یاد بدم تا وقتی موندی چی بپزی و وقت چندانی هم نداری، سریع یه پاستای عالی برای خودت بسازی و از خوشمزگیش، شگفت زده بشی! همراهم باش تا لذت آشپزی رو برای درست کردن پاستا اسفناج و مرغ، باهم تجربه کنیم...

pastaesfenaj6

ترکیب بهشتی اسفناج و مرغ

توی هر غذایی اگه اسفناج و مرغ با هم ترکیب بشن، یه مزه فوق العاده میسازن! الان فصل اسفناجه و خیلی راحت میتونی با این سبزی پرخاصیت و جذاب، یه پاستای بی نظیر درست کنی. پس این دفعه که از بیرون به سمت خونه میای، از سر راهت یه بسته اسفناج هم بگیر که باهاش کار داریم...

pastaesfenaj8

به چه مواد اولیه ای نیاز داری؟

برای درست کردن پاستا اسفناج و مرغ، یک لیوان پاستای فرمی، دو قاشق غذاخوری اسفناج پخته، نصف کف دست سینه مرغ، دو قاشق غذاخوری خامه، یک حبه سیر، کمی نمک، فلفل سیاه و جوز هندی لازم داری.

pastaesfenaj5

چجوری مواد رو باهم ترکیب کنی!

توی قابلمه مقداری آب بریز و بذار جوش بیاد. توی یه ماهیتابه گود کمی کره بریز و سیر له شده رو داخلش تفت بده. سینه مرغ رو خرد کن و به کره و سیر اضافه کن. دو دقیقه تفت بده و حالا اسفناج پخته رو بریز و مخلوط کن. ماهیتابه رو از روی حرارت بردار و کمی که خنک شد خامه رو اضافه کن و هم بزن تا سس یکدست بشه.

pastaesfenaj2

پاستای فرمی رو داخل آب جوشی که کمی نمک توش ریختی، بریز و بذار نیم پز بشه. بستگی به پاستا داره ولی حدود 5 تا 7 دقیقه کافیه. حواست باشه خیلی پخته نشه که پاستا خوشمزه نمیشه! سس رو روی حرارت کم بذار، پاستای نیمه پخته رو مستقیم از قابلمه داخل ماهیتابه ای که توش سس درست کردی بریز و کمی هم از آب پاستا رو بهش اضافه کن. نمک و فلفل سیاه رو هم بریز و هم بزن و بذار پاستا بپزه و سس غلیظ بشه. اگه سس غلیظ شد ولی پاستا هنوز نپخته بود میتونی باز هم آب پاستا اضافه کنی.

pastaesfenaj3

اینجا هم باید حواست باشه تا پاستا زیادی نپزه و به قول معروف از هم وا نره! وقتی پاستا به اندازه کافی پخت، جوز هندی رو بهش اضافه کن و ماهیتابه رو از روی حرارت بردار. غذای خوشمزه ما حاضره و وقتشه نوش جان کنی!

pastaesfenaj1

نکات مهمی که باید یادت بمونه!

مقدار موادی که گفتم برای یه نفره، اگر برای تعداد نفرات بیشتری میخوای پاستا اسفناج و مرغ بپزی، به نسبت، مواد رو چند برابر کن.

اگه علاقمند باشی میتونی توی سس پاستا قارچ هم بریزی. برای این کار بعد از تفت دادن مرغ، قارچ های خرد شده رو اضافه کن و بعد از کشیده شدن آب قارچ ها، بقیه دستور رو اجرا کن.

pastaesfenaj4

بازم تاکید میکنم باید حواست رو جمع کنی تا پاستا زیادی نپزه وگرنه اون طعم خوب غذا رو از دست میدی!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی