|

مرجانه گلچین دید کریسمس تو ایران بازار نداره رفت ترکیه جشن بگیره / یکی بودا شد دوتا

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین از اون دسته از بازیگرایی هست که خانوم توی مجازی حسابی فعاله و در حال حاضر هم یه سر رفته ترکیه و پیجش رو با عکساش سوراخ کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین رو میشه از اون دسته از بازیگرایی دونست که خانوم کمدی توی خونشه ولی یه کمدی خاص داره یعنی ایشون بیشتر با میمیک چهره و صدایی که داره میتونه کمدی خلق کنه که خب این خودش یه هنره و هر کسی از پسش برنمیاد ولی موضوعی که خیلی راجبه مرجانه گلچین توی چشم هست اینه که ایشون از اونجایی که به کمدی شناخته شده وقتی که نقش های دیگه بازی میکنه که جدی هستن اونقدرا که باید و شاید مورد استقبال افراد قرار نمیگیره و یه جورایی بیننده عادت کرده که ایشون رو در این ژانرها ببینه تا ژانرهای دیگه که خب این میتونه تا حدودی به ضرر این خانوم بازیگر تموم بشه، حالا چرا؟

چون در کشور ما اونقدار فیلم و سریال کمدی ساخته نمیشه که حالا در اون ها از مرجانه گلچین دعوت بشه یا نشه بالاخره تایم بیکاری برای یه هنرمند میتونه به ضررش باشه و حتی روی شهرتش هم تاثیر بذاره که البته مرجانه گلیچن این موضوع رو خوب بلده هندل کنه چون ایشون تایم هایی رو که بیکار هست وقتش رو پای صفحه ی اینستاگرامش میگذرونه و در این فضا انقد فعالیت میکنه که پیجش دیده بشه و از این طریق از یاد افراد نره که خب البته پیجش هم فالوورای زیاد و میلیونی داره که این موضوع خودش نشون از محبوبیت و شهرت این بانو داره. حالا د رادامه در خصوص این روزای مرجانه گلچین براتون بیشتر میگیم.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین و ترکیه گردی که یلدا رو به کریسمس وصل کرد

این روزا در فضای مجازی میتونید یه عالمه پست در خصوص اون دسته از دوستان و هم وطنان که تیپ و استایل های کریسمسی زدن و درخت کریسمش علم کردن ببینید که در بیشتر مواقع هم این افراد یه بازخورد منفی دریافت میکنن چون هنوز که هنوزه خیلی ها معتقد هستن که کریسمس ربطی به ما ایرانی ها نداره و جشن گرفتن اون بسیار بی معنی و مسخره هست و مثل این میمونه که یه انگلیس بیاد و نوروز رو جشن بگیره که خب در این بین توجیه افرادی که این مناسبت رو جشن میگیرن اینه که هر جشنی دوست داشتنی هست و میخوان از هر لحظه برای این که شاد باشن وبهشون خوش بگذره استفاده کنن حالا میخواد یلدا باشه، نوروز باشه و کریسمس!

حالا تو یه اتفاق جالب مرجانه گلچین هم برای این تایم رفته ترکیه و یه جورایی داره یلدا و کریسمس رو به هم گره میزنه و خانوم دیده اگر اینجا خوشحالی برای این جشن خارجکی داشته باشه شاید ازش انتقاد کنن و به همین خاطر ترجیح داده که در خارج از ایران باشه و این مراسم رو اینطوری و با انتشار پست های زیر جشن بگیره که نه سیخ بسوزه و نه کباب!

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

وقتی حمید لولایی بین مرجانه گلچین و همکارش به خانوم برلیان میده!

یه چند وقتی هست که اگر دقت کنید برنامه های سرگرمی در سینمای خانگی زیاد شده و برنامه هایی مثل مافیا، پدرخوانده، چیدمانه و... در حال اجرا هست که البته بیننده های خودشون رو هم دارن و میتونن اوقات خوب و خوشی رو برای بیننده ها به وجود بیارن و به همین علت بسیار مورد توجه هستن که در بیشتر اون ها هم از هنرمندا و افراد معروف دعوت میشه که حالا تو یکی از این برنامه ها با اجرای حامد آهنگی مهمان برنامه حمید لولایی بود که مجری در حین برنامه ازش میپرسه در نقش هایی که بازی کردی و توی فیلم ها همسر داشتی کدومشون به نظرتون در واقعیت قبول میکرد که همسر شما بشن؟!

از اونجایی هم آقای لولایی در چند نقش با مرجانه گلچین هم بازی بودن و اینطور گفتن که مرجانه خانوم اگر بهشون برلیان هم بدین قبول نمیکنه و اینجوری کلاس خانوم رو برد بالا ولی در خصوص یکی دیگه از بازیگرا هم که با آقای لولایی در کارهای زیادی همبازی شده اینطور بیان کرده کحه به ایشون اگر پراید هم بدی قبول میکنه! که خب اینطور که به نظر میاد این یه شوخی بیشتر نبوده و خانوم گلچین هم به تازگی تولد حمید لولایی رو اینطور تبریک گفته که این نشون از همکاری توام با احترام این دو بازیگر داره.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین و ژستاش سن و سال رو به چالش میکشه

یکی از موضوعاتی که در خصوص مرجانه گلچین وجود داره این هست که ایشون یکی از بازیگرایی بشمار میاد که خیلی ها دوست دارن که راز جوونیه خانوم رو بدونن چون ههم از قیافه خوب ممونده و هم دل حسابی جوونی داره و انگار که غصه تو زندگیه خانوم راه و جایی ندراه و هر از گاهی هم عکس های زیبایی مثل عکس زیر رو منتشر میکنه که سن و سال رو به کلی به چالش میکشه و یکی کمه از خودش میره جلوی آینه دو تا میشه!

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی